I Kongoni lancianu a so rivuluzione Gandalfu u vechju
ghjè bè chi i giovani corsi si lancianu in a pruduzzione di qualcosa di novu
à mè ùn mi face micca sempre ride, certe scenette facenu ride più che d'altre ma sapemu chi fà ride hè qualcosa d'assai assai duru allora forza i kongoni ! (perchè stu nome ?) Leandri
Micca terribule
o zitelli
ci vole à travaglià di più è appiegassi in corsu ci sò troppu sbagli di prununzia
Ghj.
Ci vole à incuragisceli ! Per una volta ch´elli ci so i giovani chi facenu e cose ! Ghjè bè, cuntinuvate ! Ancu si ùn mi piace micca tuttu. Forza !
Ghj.
Ci vole à incuragisceli ! Per una volta ch´elli ci so i giovani chi facenu e cose ! Ghjè bè, cuntinuvate ! Ancu si ùn mi piace micca tuttu. Forza !
Calvoise
"ci sò troppu sbagli di prununzia" > Ghjè gentile d'incuragì i giovani. Bravu !
Ceccu cursinu
Invece d''incuragià a ghjente à parlà u corsu femu critiche.. A ragio a piazzetta simu veramente un paese d''azezi. Ùn mi piace micca tuttu manc''à me, mà voglia salutà i Kongoni e i so sforzi... Ùn si po che amegliurà (spergu)
Leandri
ùn hè micca perchè provanu di parlà corsu ch'ellu hè un capulavoru. In francese ùn mi piacerebbe listessu.
casinchese
capiscu à leandri nant'à i sbaglli (puderianu fà qualchi sforzu per amparà u corsu) e hè vera chi oghje a lingua corsa hè a scusa per fà passà n'impurta che , basta à sente u giurnale di RCFM a mane per ch'ella ghjunghji a voglia di rende à quelli chi sanu veramente parlà a lingua ma i kungoni elli un so micca pagati dunque seremu indulgenti cun elli , dopu piace o un piace .
Bastianu c
A l''heure ou la jeunesse Corse sombre dans diverses choses que je citerai pas, et qu elle est en recherche de repères et de reconnaissance... Je trouve petit et mesquin de leurs jeter la pierre ! A lingua é vivva ci tocca a fát!
o zitelli
In casa ognunu parla cum'ellu pò è cum'ellu sà, hè capita, ma quand'ellu si face un affare publicu, insignamentu, radiu, videò, teatru, si cerca d'ùn struppià. Capiscereste chì un prufessore di francese stroppii a lingua ? Nò !
Ghjiseppa Geronimi
Très bien. Alors sous prétexte que tout ce qui est public doit être parfait. Bref, puisque nous sommes si imparfait que cela et que nous massacrons la chère langue keurse, nous parlerons français.
Un prozac et au lit. Ghjiseppa Geronimi
Pour finir, merci de vos critiques constructives, merci d'avoir dit où était nos erreurs et de vous être contenté de nous décourager. Merci beaucoup.
Ghjeff
Quandu vecu certi cummenti mi dumandu s''è nò marchjimu nant''à u capu... Avimu una lingua in traccia di more, ci sò pè una volta una mansa di ghjuvanotti chì facenu u sforzu di pruvà di mantene un soffiu di vita, ancu s''elli ùn sò micca i soli à fà la
Ghjeff
È ci fermanu sempre criticoni per dì a soia. Cù u vostru parè puzzicosu, a lingua hà da more un ghjornu o l''altru, di sicuru. Site i barbuti di a lingua, ciò chì l''inglesi chjamanu "grammar nazi". Pensu chì site a listessa rubaccia chì France-Corse
Calvoise
On va crever. Simu fritti.
Francè
Aiò, lasciateli campà sti giovani...
U Glaude
Découragé ? Avà !
Quelli chi facenu piglianu u risicu di fassi criticà, hè cusi. Ci vole à avè u curagiu per lanciassi. L'avete avutu. Cuntinuvate, avanzate, travagliate... è ferete i prugressi cusì. Ùn ci vole micca à piantà ! U Glaude
Découragé ? Avà !
Quelli chi facenu piglianu u risicu di fassi criticà, hè cusi. Ci vole à avè u curagiu per lanciassi. L''avete avutu. Cuntinuvate, avanzate, travagliate... è ferete i prugressi cusì. Ùn ci vole micca à piantà ! Calvoise
Ghjiseppa, j'ai 40 ans et le Corse je l'apprends seulement depuis quelques mois. Mes parents n'avaient pas jugé "utile" de me le transmettre. Depuis que je l'apprends, en plus de la galère de le faire seule, je ne vis que découragements sur découragements (moqueries, reflexions...). D'ailleurs, comme vous le voyez, je ne peux pas écrire en Corse, je crains trop les remarques. C'est grâce à des gens comme vous que je persiste parce-que je peux entendre la langue parlée et progresser, vous aidez donc déjà ceux qui veulent apprendre. Laissez la gestapo de la langue dire, ne vous laissez pas traumatiser, faire des fautes c'est le lot de ceux qui tentent, ce qui compte c'est de faire quelque chose, ce qui est rarement le cas des critiqueurs. Alors continuez, accrochez-vous, lâchez rien. Un jour on parlera mieux qu'eux !
Scrive una risposta
|
|