Chì vutate à l'elezzioni auropee ?

 estrimei
Venari u 5 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
ch'o simu citadini francesi (micca naziunalisti) ci he imposta e ch'o a voglimu o nò , ci ne imponnenu e so legge.
cume citadinu ,secondu mè, un ci'ole micca a lagga passà un elezzione per dinunzià sta puliticaccia francese e auropéa (he a listessa ) ;
anderaghju a vutà contr'a stu liberalisimu chi suttumette , a piu pudè , tutti quelli chi si stantanu u so pezzu di pane, e per cio , aghju sceltu Besancenot, ch'o votu dipoi ch'ell'he canditatu a e presidentiale.
cume naziunalistu corsu , Mosconi , mi pare un militenti sinceru e generosu di a nostra lotta e he per quessa ch'o vuteraghju vulenteri sta lista.
 estrimei
Venari u 5 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
"I soli à scatinassi parenu esse François Bayrou è Daniel Cohn-Bendit chì s'insultanu in diretta à a tv à colpi di "minable" è di "ignoble". Iè hè magru, ma hè tuttu ciò ch'ellu si trova..."
quessa he a traduzzione data da e "medie" di l'emissione "a vous de juger " !
per contu meiu, chi l'aghju vista, st'emissione he stata a prova di una vuluntà tra u putere e A2 , di fà nasce un cumbugliu per sbrembà quelli chi stavanu a sente .
a vergogna un he micca l'azzuffu tra Bayrou e Cohn Bendit-chi he statu cortu - a gran vergogna he stata sta manera di vulle scimullì l'ascultaori .
in Francia , he virgulette so diventate una regulla per a parulla " justice ", ci vulera a mettelle dinu a " information " !
 circinelludiguagnènativupèliguagnesusosanguaversatu
Venari u 5 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
"aghju sceltu Besancenot, ch'o votu dipoi ch'ell'he canditatu a e presidentiale.
cume naziunalistu corsu , Mosconi , mi pare un militenti sinceru e generosu di a nostra lotta"
à me mi pare strana 'ssa frasa...
 estrimei
Venari u 5 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
o circinelludiguagnènativupèliguagnesusosanguaversatu ,
aghj' a pruvà a esse piu chjaru:
so citadinu francese -aghju a carta d'identita francese,so suttumessu a e legge francese, devu paggà i m'impositi , ....-, mi tocca a difende a mio situazione di citadinu francese (fin ch'ella dura) e quellu chi secondu mè difende u megliu u citadinu he Besancenot.
so naziunalistu corsu - ancu si u mio Paese he suttumessu a a culunisazione francese, un rinneggu micca a mio nazione , un rinneggu micca u mio Populu - e cume naziunalistu corsu , mi pare chi Mosconi , per so ch'o ne sò , he un naziunalistu sinceru e di core , e chi s'ella capita piglierà a pratesa di u nostru Paese e di u so Populu .
stu raggionu he u meiu e he capita chi d'astri naziunalisti ne hanu un astru, mi pare chi u scopu di stu st'articulu he di cuntrastà nant'a ste manere di pensà.
 heliofobu
Venari u 5 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
Pensu chi st'elezione, sò un bellu sìmbulu di ciò ch'elli sò diventati oghje l'utopia demucratica è u so strumentu calamitosu, u suffraghju universale.

Un'hè tantu luntanu stu ghjornu induve un carnavale lampò sta cacciata trimenda "travailler plus pour gagner plus !", s'hè vistu tutti i discraziati è i sumeri di a criazione andà a vutà per sta rubaccia, è ancu cantà l'innu internaziunale di i conni "on a gagné !" a la so elezione, bell'esempiu di rifflessione idéulogica... (tuttu què per, cume sempre, fallà a pienghje in carrughju dui anni dopu...).
Piu vicinu di noi, quell'epica induve a maiò parte di a populazione si passiunava di sapè se u presidente Americanu avia da esse biancu o neru (fù un esempiu pianetariu di populisimu, d'incultura pulitica è di pecurisimu diciarbellatu tamantu !)...
Oghje allora ? Cumme l'ha detta u nostru webmaestru, i testi di e stituzione legislative auropèe hanu un pesu maiò annant'a nostra sucetà, ch'ellu sia inde i regulamenti, e direttive ò e decisione auropée, u dirittu cumunutariu hè supranu a u dirittu naziunale ...
Ma bon... Què, so elezionne ch' un interessanu a nimu !
Accident'u populu è quellu chi l'hà inventatu...
 KÜG
Venari u 5 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
cum'è a dicia u puverettu di Cicerone: "suffragium naufragium", ossia elezzioni tràppule à conni ...
 petru panzone
Venari u 5 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
In Corsica ci vole + Auropa e menu Francia ! L'auropa per esse cuncreta deve avè limiti territuriali (micca Turchia e micca Magreb). ci vole una nazione Aurope cun unpresidente e un'armata...
Pensu chì u MODEM appia un prugettu vulunterosu chi mi cunvene !
 orsufrancè
Venari u 5 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
Vi salutu a tutti.I naziunalisti hé quilaltri.Ma mi parè chi stu dibbatitu trà èstrmei hè circinèddu s'assumiglia assai a quellu di èri sera tra cohn-bendit è bayrou nantu a la2 .A Corsica un'a bisognu di sti francesi scrianzati per divendè u so populu.Alora per contu meiu mi anderaghiu a pisca in fume.E cusi mi passareghiu u mio tempu...
 estrimei
Venari u 5 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
o orsufrancè ,
fà so ch'ella ti pare , e nimu un ti ne ferrà u rimprovaru , ma u to paraggone he inghjuliosu !
'ncu circinelludiguagnènativupèliguagnesusosanguaversatu , cuntrastemu - un he micca a prima volta - , ognunu dice so chi li pare 'nu u rispettu di l'astru , e un ci so ne parullacie , ne bisognu d'imponnene a l'astru .
 circinelludiguagnènativupèliguagnesusosanguaversatu
Venari u 5 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
ùn t'annarba micca o estrimè, chì t'ha raghjò orsufrancè: quì ci amusemi, è arisera i ghignoli di froooonce 2 s'amusavani listessu chi so tutti cumedienti. Noi paghemi l'intrata è eddi ci facini u spittaculu...
ma bon, n'aghju una techja di u pubbliccu dinò, cum'edda a dici heliofobu (chi beddu nomu, chi faci pinsà à i longhi sirati d'inguernu à bìa ind'i bar bughji...) cum'edda a dici heliofobu, dunqua: Accident'u populu è quellu chi l'hà inventatu... !!!
 estrimei
Sàbatu u 6 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
un pensu micca chi stu temma sie prupostu per ciarlà .
quandu provu a spieggà a mio pusizione pulitica un provu ne a ghjucammi , ne a fà pensà a l'astri di listessa manera che me .ha prupongu per aghjustalla a d'astre e di manera ch'ella possi esse cuntrastata.
u parraggone 'ncu l'attaccu chi ci he statu tra Bayrou e Cohn Bendit mi pare inghjuliosu perche sti dui omi pulitichi so pronti a ghjucassi a leghjitimma per strappassi un votu , e ch'elli difendenu interressi (persunali , pulitichi ,o i dui ).
e postu che vo l'ammentate , aghjusteraghju chi st' emmissione à vous de juger me parsa a piu bella dimunstrazione di u ligame tra u putere e l'infurmazione " publica " .
o ghjente , a sapete , so fattu a estri , perdunatelli chi facenu avanzà u cuntrastu in lingua nustrale
 SERRA
Sàbatu u 6 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
naziunalisti alleati cu i trotchisti chi sterpavanu e naziunalità u pocu di tempu ch'elli so stati à u pudere in russia he megliu à ride ( o piuttostu à pienghje) , qualchi unu facianu megliu d'apre i so libri di storia . besancenot po puru prumette cio chi no vulemu sente sopra tuttu senza alcuna scenza di ghjunghje à u guvernu e essendu rifugiatu nu a cuntestazione , un li costa nunda . e d'esse imbolighjati à i cgttisti chi difendenu i funziunarii e altri francesi stallati quì un pone problemu à nimu ? dicia u poverettu di carlu Marx "i proletarii un hanu patria" , ha ha ha !!! . u piu amusante he statu mosconi circhendu à a radio di ghjustificà chi u npa un fussi micca ghjuntu à accordàssi cu i cummunisti e u fronte di manca di melenchon , grande mumentu di surrealisimu ! in casu cuntrariu averebbimu avutu u piacè di ritrovà nant'à a listessa lista mosconi , melenchon (grande difendidore di e lingue regiunali s'o mi ricordu ben !!) e bucchini ; peccatu , ci serebbimu campi .
 Saveriu
Sàbatu u 6 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
O amicàcciu Serra, sò d'accunsènte a 100 per 100 incù tè.So i listessi chi hanu lampàtu u muvimentu naziunale corsu a catèrnu.
 estrimei
Sàbatu u 6 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
o Savé ' ,
he capita ch'o un so micca d'accunsentu 'ncu a spieggazione di SERRA , ma he u so parè e he ghjusta ch'ellu a dica .
quand'e tu scrivi:" So i listessi chi hanu lampàtu u muvimentu naziunale corsu a catèrnu." traparli , apenna di cuscenza pulitica l'aghju anc'eiu, e un he micca a mio pratica di ghjittami a ghjacara tecchja nant'a u primu canditatu chi si presenta .
a mio manera di vede e cose un t'accunsente ? he ghjusta che tu a dica ! ma siene puru sicuru, eu , a causa naziunale l'aghju difesa e a difendu , ma a modu meiu , senza suttummettemi ne a i partiti , ne a i capizzoni .
 saveriu
Sàbatu u 6 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
O estrimei ,u mo scopu un'hè di traparla o d'imbruttà a ghjènte,allòra scusami so l'aghju fattu.Parlava di i nostri capi-machja.Pensu chi di piglià a referenza frencese di u"politiquement correct" cume pulitica per a corsica ,ghje per me ,mandà a u macéllu u nostru populu.Sò inchietù per l'avvene di 'ssu vecchju populu cume cumunita storica.
 estrimei
Sàbatu u 6 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
o Savé' ,
ti capiscu e sie puru sicuru ch'o so d'accunsentu 'ncu tè.
ci'ole a esse chjari vulimmu salvà e imponne a lingua per chi u Populu sie maestru 'nu u so Paese .
 yop
Sàbatu u 6 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
Vuteraghju prubabilmente pè i Verdi e a lista Rivasi/Alfonsi.
 Battiscaffu
Dumenica u 7 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
Anch'eiu vuteraghju Alfonsi, ma sicuramente. Perchè? Micca solu perchè ci hè oghje sta pussibulità storica d'avè un diputatu corsu, ma dinù perchè NPA, s'ella hà diputati (per avà sò à 5,5% è ùn anu nunda ...) seria in u gruppu GUE (gauche unie européenne, cù i cumunisti è mélenchon). Serà un votu per nunda questu o sippuru un votu contr'à a nazione corsa. Basterà ... In secondu, cù tutti i so difetti, Massimu Simeoni avia 20 anni datu un sensu internaziunale à a lotta corsa, cù l'alleanza cù i verdi. I verdi, da tandu, sò stati à spessu cù noi à tante elezzione. Vuteraghju è feraghju vutà à Alfonsi in a cuntinuità di a nostra lotta. Cù sundasgi ingiru à 14 %, ci hè forse qualcosu di storicu à realizà. Allora à quelli chì cercanu spiegazione di sottuscala per spiegà ch'ellu ci vole à vutà un tourniquet cù l'anticapitalisti di Krivine, è chì si dicenu naziunalisti corsi, ch'elli mi scusinu. Per quale ci pigliate? Per a maiò parte di st'elettori quì, u megliu seria d'andà à piscà o à fassi un giru in muntagna. A so paura, mi pare in fatti ch'ella sia quella di vede un naziunalistu in Strasburgu. poveri à noi. Infine, per quelli chì anu a mimoria corta, pensate à e lotte per a terra è contru à l'incineratore. Simonpieri (chì hè nant'à a lista Rivasi) ci era, Michele Salotti chì sustene a lista ci era. Alfonsi è Gilles Simeoni ci eranu. Ma l'ete vistu voi à Mosconi tandu? Arrestemu l'ippucrisie di quelli chì facenu crede chì vutendu stu sindicalistu vutemu per a corsica. U so votu ùn hà chè un scopu, impedisce à u naziunalisimu corsu d'avè un diputatu è basta. vutatu l'eculugia è l'ALE cù Alfonsi.
 saveriu
Dumenica u 7 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
Un vutaraghju mai a Mosconi per vìa di scritti di A MANCA.Lighjimu piuttostu.(e scrittu in frencese); ARTICLE VII des Stauts di a MANCA:A MANCA ne peut cautioner tous discours sur la maitrise des flux migratoires,qui favorise le discour anti-immigrés en général. O ghjènte a dilla franca so i nostri chi ci portenu a u macéllu.
 saveriu
Dumenica u 7 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
Aghjusteraghju ch'un vuteraghju micca dinò, per" l'amicu "Alfonsi,ammintemucci di e parolle di u pnc contra a ghjuventù corsa.(azzufi carrughju drittu ecc...)

U vostru nome :


U vostru email :
 (micca publicatu)


Missaghju
Signale embed   Annulà ò
A vostra video sarà affissata sottu à lu vostru post.