Chì vutate à l'elezzioni auropee ?

 circinelludiguagnènativupèliguagnesusosanguaversatu
Venari u 5 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
"aghju sceltu Besancenot, ch'o votu dipoi ch'ell'he canditatu a e presidentiale.
cume naziunalistu corsu , Mosconi , mi pare un militenti sinceru e generosu di a nostra lotta"
à me mi pare strana 'ssa frasa...
 heliofobu
Venari u 5 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
Pensu chi st'elezione, sò un bellu sìmbulu di ciò ch'elli sò diventati oghje l'utopia demucratica è u so strumentu calamitosu, u suffraghju universale.

Un'hè tantu luntanu stu ghjornu induve un carnavale lampò sta cacciata trimenda "travailler plus pour gagner plus !", s'hè vistu tutti i discraziati è i sumeri di a criazione andà a vutà per sta rubaccia, è ancu cantà l'innu internaziunale di i conni "on a gagné !" a la so elezione, bell'esempiu di rifflessione idéulogica... (tuttu què per, cume sempre, fallà a pienghje in carrughju dui anni dopu...).
Piu vicinu di noi, quell'epica induve a maiò parte di a populazione si passiunava di sapè se u presidente Americanu avia da esse biancu o neru (fù un esempiu pianetariu di populisimu, d'incultura pulitica è di pecurisimu diciarbellatu tamantu !)...
Oghje allora ? Cumme l'ha detta u nostru webmaestru, i testi di e stituzione legislative auropèe hanu un pesu maiò annant'a nostra sucetà, ch'ellu sia inde i regulamenti, e direttive ò e decisione auropée, u dirittu cumunutariu hè supranu a u dirittu naziunale ...
Ma bon... Què, so elezionne ch' un interessanu a nimu !
Accident'u populu è quellu chi l'hà inventatu...
 KÜG
Venari u 5 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
cum'è a dicia u puverettu di Cicerone: "suffragium naufragium", ossia elezzioni tràppule à conni ...
 petru panzone
Venari u 5 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
In Corsica ci vole + Auropa e menu Francia ! L'auropa per esse cuncreta deve avè limiti territuriali (micca Turchia e micca Magreb). ci vole una nazione Aurope cun unpresidente e un'armata...
Pensu chì u MODEM appia un prugettu vulunterosu chi mi cunvene !
 orsufrancè
Venari u 5 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
Vi salutu a tutti.I naziunalisti hé quilaltri.Ma mi parè chi stu dibbatitu trà èstrmei hè circinèddu s'assumiglia assai a quellu di èri sera tra cohn-bendit è bayrou nantu a la2 .A Corsica un'a bisognu di sti francesi scrianzati per divendè u so populu.Alora per contu meiu mi anderaghiu a pisca in fume.E cusi mi passareghiu u mio tempu...
 circinelludiguagnènativupèliguagnesusosanguaversatu
Venari u 5 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
ùn t'annarba micca o estrimè, chì t'ha raghjò orsufrancè: quì ci amusemi, è arisera i ghignoli di froooonce 2 s'amusavani listessu chi so tutti cumedienti. Noi paghemi l'intrata è eddi ci facini u spittaculu...
ma bon, n'aghju una techja di u pubbliccu dinò, cum'edda a dici heliofobu (chi beddu nomu, chi faci pinsà à i longhi sirati d'inguernu à bìa ind'i bar bughji...) cum'edda a dici heliofobu, dunqua: Accident'u populu è quellu chi l'hà inventatu... !!!
 SERRA
Sàbatu u 6 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
naziunalisti alleati cu i trotchisti chi sterpavanu e naziunalità u pocu di tempu ch'elli so stati à u pudere in russia he megliu à ride ( o piuttostu à pienghje) , qualchi unu facianu megliu d'apre i so libri di storia . besancenot po puru prumette cio chi no vulemu sente sopra tuttu senza alcuna scenza di ghjunghje à u guvernu e essendu rifugiatu nu a cuntestazione , un li costa nunda . e d'esse imbolighjati à i cgttisti chi difendenu i funziunarii e altri francesi stallati quì un pone problemu à nimu ? dicia u poverettu di carlu Marx "i proletarii un hanu patria" , ha ha ha !!! . u piu amusante he statu mosconi circhendu à a radio di ghjustificà chi u npa un fussi micca ghjuntu à accordàssi cu i cummunisti e u fronte di manca di melenchon , grande mumentu di surrealisimu ! in casu cuntrariu averebbimu avutu u piacè di ritrovà nant'à a listessa lista mosconi , melenchon (grande difendidore di e lingue regiunali s'o mi ricordu ben !!) e bucchini ; peccatu , ci serebbimu campi .
 Saveriu
Sàbatu u 6 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
O amicàcciu Serra, sò d'accunsènte a 100 per 100 incù tè.So i listessi chi hanu lampàtu u muvimentu naziunale corsu a catèrnu.
 saveriu
Sàbatu u 6 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
O estrimei ,u mo scopu un'hè di traparla o d'imbruttà a ghjènte,allòra scusami so l'aghju fattu.Parlava di i nostri capi-machja.Pensu chi di piglià a referenza frencese di u"politiquement correct" cume pulitica per a corsica ,ghje per me ,mandà a u macéllu u nostru populu.Sò inchietù per l'avvene di 'ssu vecchju populu cume cumunita storica.
 yop
Sàbatu u 6 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
Vuteraghju prubabilmente pè i Verdi e a lista Rivasi/Alfonsi.
 Battiscaffu
Dumenica u 7 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
Anch'eiu vuteraghju Alfonsi, ma sicuramente. Perchè? Micca solu perchè ci hè oghje sta pussibulità storica d'avè un diputatu corsu, ma dinù perchè NPA, s'ella hà diputati (per avà sò à 5,5% è ùn anu nunda ...) seria in u gruppu GUE (gauche unie européenne, cù i cumunisti è mélenchon). Serà un votu per nunda questu o sippuru un votu contr'à a nazione corsa. Basterà ... In secondu, cù tutti i so difetti, Massimu Simeoni avia 20 anni datu un sensu internaziunale à a lotta corsa, cù l'alleanza cù i verdi. I verdi, da tandu, sò stati à spessu cù noi à tante elezzione. Vuteraghju è feraghju vutà à Alfonsi in a cuntinuità di a nostra lotta. Cù sundasgi ingiru à 14 %, ci hè forse qualcosu di storicu à realizà. Allora à quelli chì cercanu spiegazione di sottuscala per spiegà ch'ellu ci vole à vutà un tourniquet cù l'anticapitalisti di Krivine, è chì si dicenu naziunalisti corsi, ch'elli mi scusinu. Per quale ci pigliate? Per a maiò parte di st'elettori quì, u megliu seria d'andà à piscà o à fassi un giru in muntagna. A so paura, mi pare in fatti ch'ella sia quella di vede un naziunalistu in Strasburgu. poveri à noi. Infine, per quelli chì anu a mimoria corta, pensate à e lotte per a terra è contru à l'incineratore. Simonpieri (chì hè nant'à a lista Rivasi) ci era, Michele Salotti chì sustene a lista ci era. Alfonsi è Gilles Simeoni ci eranu. Ma l'ete vistu voi à Mosconi tandu? Arrestemu l'ippucrisie di quelli chì facenu crede chì vutendu stu sindicalistu vutemu per a corsica. U so votu ùn hà chè un scopu, impedisce à u naziunalisimu corsu d'avè un diputatu è basta. vutatu l'eculugia è l'ALE cù Alfonsi.
 saveriu
Dumenica u 7 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
Un vutaraghju mai a Mosconi per vìa di scritti di A MANCA.Lighjimu piuttostu.(e scrittu in frencese); ARTICLE VII des Stauts di a MANCA:A MANCA ne peut cautioner tous discours sur la maitrise des flux migratoires,qui favorise le discour anti-immigrés en général. O ghjènte a dilla franca so i nostri chi ci portenu a u macéllu.
 saveriu
Dumenica u 7 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
Aghjusteraghju ch'un vuteraghju micca dinò, per" l'amicu "Alfonsi,ammintemucci di e parolle di u pnc contra a ghjuventù corsa.(azzufi carrughju drittu ecc...)
 yop
Luni l'8 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
François Alfonsi deputatu auropeanu!
 sensitivu
Luni l'8 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
Emu un diputatu naziunalistu in Auropa. Serà u solu riprisentente corsu. Nimu ùn ci hà cridutu chè? Eccu quì una bella vittoria. Speremu ch'ella ùn dispiaci quelli ch'anu sceltu u "tourniquet". I clanisti elli sò cuntrariati chì a Francia ùn hà vulsutu piazzane unu nant'à e so liste in pusizione d'esse elettu. Altru nunda à aghjustà o amichi. Ite miossa est. è eviva u nostru diputatu.
 sensitivu
Luni l'8 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
Emu un diputatu naziunalistu in Auropa. Serà u solu riprisentente corsu. Nimu ùn ci hà cridutu chè? Eccu quì una bella vittoria. Speremu ch'ella ùn dispiaci à quelli ch'anu sceltu u "tourniquet". I clanisti elli sò cuntrariati chì a Francia ùn hà vulsutu piazzane unu nant'à e so liste in pusizione d'esse elettu. Altru nunda à aghjustà o amichi. Ite missa est è eviva u nostru diputatu.
 sensitivu
Luni l'8 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
Ammè, è cusì sia !
 filidatu
Luni l'8 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
serà naziunalistu o autonomistu u nostru deputatu??
 SERRA
Luni l'8 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
perchè ci serebbi d'appressu à te una cuntradizzione trà e duie parolle ? se tu credi chi a corsica he à l'alba di piglià a so indipendenza (cun pensu micca di piu che dui o tre per centu di veri indipendentisti) allora liber'à te di sonnià e fussila puru ch'o mi sbaglii . eo credu chi simu nant'una strada longa duve un automia larga he a tappa a sola per u mumentu chi possa permette di piglià i nostr'affari in manu tuttu offrendu in apparenza e garanzie à a maggiorità . allora in tantu tengu à salutà l'elezzione di francescu alfonsi chi s'ella un ferà micca avanzà (o pocu) i cartulari corsi à u livellu auropu he impurtante omancu nu a so simbollica , in più ha u meritu d'acchjarinì i raporti di forza per raportu à quelli ch'intrattenianu una divisione falza in vista di e territoriali di quist'annu chi vene (e custì un parlu micca di mosconi ch'era nu a so logica ma d'une pochi chi l'"accumpagnavanu" , seguitate u mio sguardu) .
 circinelludiguagnènativupèliguagnesusosanguaversatu
Luni l'8 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
quissa po allora, hè una di e frase ch'ùn si ponu sente ch'è in CORSICA: "eo credu chi simu nant'una strada longa duve un automia larga he a tappa a sola per u mumentu chi possa permette di piglià i nostr'affari in manu tuttu offrendu in apparenza e garanzie à a maggiorità"
Digià hè troppu longa... bon.
Dopu, t'aghj'à dì: ùn si po micca essa indipendentistu, sunnìa d'indipindenza, s'è a strada hè longa ??? Umbè, quissa a custanza, mi !
ùn si po micca custruiscia un paesi, luttà ogni ghjornu par ellu, s'è, nanz'à l'indipendenza, ci hè una tappa d'autonomìa ?
Chi sò 'ssi sous-entendus "divisione falsa" (sè ci sò chi so falsi, l'altri di u pnc ùn lu sarìanu micca... ci so dunqua i boni: u pnc - i gattivi: a chjama - i scemi: corsica libera... hè cusì ?) ...

U vostru nome :


U vostru email :
 (micca publicatu)


Missaghju
Signale embed   Annulà ò
A vostra video sarà affissata sottu à lu vostru post.