Chì vutate à l'elezzioni auropee ?

 sumenta
Marti u 9 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
filidatu a dettu: videremu à a fine di a mandatura di Francescu Alfonsi
Tandu puderemu ghjudicà si a corsica hà vintu o s'ella hà persu

hè una vittoria quessa di alfonsi è pudemu esse cuntenti. per una volta ùn so micca certe fiure di merda chì anu pigliatu una piazza maiò. issu statutu di diputatu resta quantunque qualcosa di seriu è di impurtante mi pare ! o allora perchè vuta ? perchè pigliassi u capu per esse riprisentati à u parlamentu auropeanu? Hè vera chi a voce di alfonsi ùn sara ascultada da nimu. Ghjè una verità proria à tutte e minurità. tutta sta marmaglia si n’impippa di a corsica. ma hè megliu avè unu di i nostri che unu di sti corsi cumplitamente assimilati à a cultura francese. què si mi da a pena in capu !
 babbo
Marti u 9 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
Iè aspitemu a fine di a mandatura di u nostru Francescu, femu pianu, sopratuttu firmate puliticamente curretti, mica una porola piu alta che l'altra, simu tra ghjente civilisate.

E po si a a fine di a mandatura un simu cuntenti, tandu pruveremu cu un altru, e di una mandatura a l'altra u tempu sguassera u nostru populu e ancu a so memoria.
Ma a storia tenera a mente chi in lu 2009, un corsu, Francescu Alfonsi he statu eletu diputatu europeanu.
So quantunque cuntentu per ellu chi sa da piglia 30 000 euros per mesi, ma zitu, so gativa lingua.
 circinelludiguagnènativupèliguagnesusosanguaversatu
Marti u 9 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
à tutti i lettori di stu situ, è tè, in particulari à Sensitivu:
ùn sminticheti micca chì:
1- semi nantu à u blog APiazzetta, "puliticamente scurrettu", in 'ssu sensu dogu a raggiò à babbò...
2- mi vene in mente una frasa di Umberto Eco, à pocu pressu: "ma chi sarà 'ssa moda di u puliticamente currettu chi vole chì si deve rispettà è micca attaccà u so adversariu puliticu ? S'è omu hè in pulitica cont'à un antru u deve attaccà, deve difenda i so opinioni, è ancu esse gattivu..." à pocu pressu vi dicu...

dunqua: s'eu pensu chi, ben ch'essendu naziunalistu, ùn possu vutà pà FAlfonsi, hè u me drittu, u spiegu, è quissa dinò hè pulitica. è s'eu vogliu ghjastimà, ghjastimeghju... ; )))
 filidatu
Marti u 9 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
per schjarinì l'affari ùn aghju micca vutatu à Alfonsi perchè chì a pulitica annunziata da u partitu ch'ellu riprisenta ùn mi garba manc'appena ( u fattu di vulessi assucià cù e forze dette prugressiste ùn mi cunvene chì Giacobbi postu chì ghjè d'ellu ch'ellu si tratta hè per mè l'omu puliticu u più pessimu per a Corsica) ùn l'aghju micca vutatu dinù chì hà ricevutu sustegni da ghjente chì ùn mi garrbanu tantu dinù(Guazzelli per indettu)
Eppuru a s'elezzione ùn mi dà nè pene in capu nè frastorni aspetteraghju cum'è scrittu più sopra a fine di u so mandatu per ghjudicà di a s'azzione
 ghjuvan marcu
Marti u 9 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
Un Corsu a l'assemblea auropeana, mi pare chi ghjè una bell'affare. Ma un hè micca un deputatu corsu hè un deputatu francese ellettu nant'a una lista francese ch'un ha promessu nunda per u populu corsu e a Corsica; a sferenza 'ncu u candidatu Mosconi hè chi era nant' una lista di u NPA di Besancenot è questu qui ha dichjaratu chi u so partitu era per l'autodeterminazione è ha fattu parechji communicati di sustegnu per i nostri prisgiuneri pulitichi è ha dumandadu chjaramente ch'elli sianu rimpatriati in Corsica è dopu puru cappiati s'ellu nasce un prucessu di liberazione.
Ghjè per quessa ch'aghju vutatu a Alanu Mosconi, patriottu veru. ,
Aghju fighjatu i risultati di è cinque paesi di u Vinachese, a lista Europe Ecologie hè passata senza dubbitu incu i votti di Giaccobisti : é quessa hè gattivu segnu d'una alleganza di u Pnc neoclanista incu i clanisti i più periculosi...
Ma pregu bona furtuna a Francescu Alfonsi, videremu in fine sè l'avemu da filicità per u so azzione ...
 sensitivu
Marti u 9 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
O ghjente mi pare d'esse più chè curettu. L'aghju vutatu à Alfonsi è sò cuntentu di u risultatu. Ghjudicheremu à a fine di u so mandatu s'ellu hà aiutatu A Corsica è sopr'à tuttu u POPULU CORSU. Simu infine d'accunsente tutti mi pare.
Allora lacate da cantu u "neoclanisimu" è altre spressione di "fori pulitichi". Nè cunvincenu nè sò accertate.
Per u restu, ùn pigliate micca e mo rimarche per punghjiture di vespa, simu quì à cuntrastà è u cuntrastu certe volte s'infiara, nò? Ciò chì mi pare di primura, hè quantunque d'avè un deputatu naziunalistu. E quì mi pare chì à certi li dispiace è quessa ùn la capiscu micca, mi scuserete. Era megliu ch'ellu ùn ci ne fussi ? o ch'ella sia eletta Stéphanie Grimaldi ? Ferà ciò ch'ellu ferà, o ciò ch'ellu puderà fà. Era stata megliu s'ellu ci n'era statu dui cù Mosconi. Ma hè cusì. Allora ch'emu da fà ? Emu da pienghje o rallegracci ? Per contu meiu a sapete, hè festa in paese. .
 paulu Giacobbi
Marti u 9 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
O ghjuvan marcu hè vera chi si mosconi (l'indipendentistu chi uni pochi tempi fà,s'arriccumandava a u statu frencese per a sncm) éra statu élettu cume deputatu ,sarià statu bella sicura un deputatu propriu Corsu ellu!! E ben cunisciutu chi Besancenot ghjè Niulincu (e nantu a a so lista tutti corsi) ;Per i prigiuneri ghjè un bellu pézzu chi u pnc ,nanzu a ellu l'upc é tutti quanti, dumandenù ch'elli sianu raptriati in corsica;d'altronde tantu meiu si i "clanisti" votenu per un naziunalistu. "sse liste dette ecologiste so a fiancù a i patriotti autonomisti prima ch'a u npa .(per finisce chi ghjè un patriottu veru?)
 estrimei
Marti u 9 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
o Ghjuva Ma ',
Aghju fighjatu i risultati di è cinque paesi di u Vinachese, a lista Europe Ecologie hè passata senza dubbitu incu i votti di Giaccobisti
aghju lettu i risultati nanzu di venne nantu a piazzetta e l'aghju pensata cume tè, sta mane u mere di Castellu di Rustinu chi, so un mi sbagliu , he un fidatu di Giacobbi a dettu a so gioia di st'ellezzione.
pensu chi stu ghjurnale ci 'ole a tennelu , he forse , una prima chjave chi ci pò aiutà a vede so chi si prepara per e regiunali !
 paulu Giacobbi
Marti u 9 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
Tamantu affare!!,i Giacobbisti hanu vutatu per un corsu per s'elezziòne.Ch'o sappia ,'sse gative personne sò per l'amparera di a lingua corsa in scola,per parèchji di e nostre rivindicazione (e vera dapoi pocu tempu), ma so elli chi ci seguitenu,allora chi fà postu chi sò corsi anch'elli?Ci vularebbe a obligali a vutà contr'a noi? Per contu meiu un aghju vutatu ni per Alfonsi ni per Mosconi ni per nisunu.
 Ghjuvancamellunicolai
Marti u 9 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
Sogu naziunalistu è t'aghju vutatu à gandolfi scheit à u sicondu ghjiru di i ligislativi. Sogu naziunalistu è t'aghju vutatu à renucci à u sicondu ghjiru di i ligislativi. Sogu giacubbistu è t'aghju vutatu à alfonsi. Chi so tutti sti ghjenti chi si sbagliani ? quandu un clanistu vota naziunalistu l'affari hè suspettu, quandu un naziunalistu vota clanistu hè nurmali ? t'hà a raghjò sensitivu: estrimei cunfonda vittoria è piccatu .... Piccatu .... Pari ch'iddu li dispiaci di veda vincia un naziunalistu ...
 estrimei
Màrcuri u 10 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
a Ghjuvancamellunicolai ,
estrimei cunfonda vittoria è piccatu
quand'omu vota cum'omu pensa un si "sbaglia" omu micca e un he "peccatu "!
una vincita nu a chjamu micca vittoria .
l'ellezzione di F.Alfonsi un mi dispiace micca , e si , quelli chi un so micca naziunalisti l'hanu vutatu per ch'ell'he corsu serà una bella avanzata , ma aghju i dubiti -e e leghjitimu ch'o a dica -
 estrimei
Dumenica u 5 di Lugliu 2009

[Ignorer]
forse chi a lettura di st'articulu ne po interressà unipochi ?
http://tempsreel.nouvelobs.com/actualites/international/20090704.OBS3061/cohnbendit__fillon_est_mieux_que_barroso_pour_la_commis.html?idfx=RSS_notr&xtor=RSS-17

U vostru nome :


U vostru email :
 (micca publicatu)


Missaghju
Signale embed   Annulà ò
A vostra video sarà affissata sottu à lu vostru post.