Accueil
Envoyer à un ami
Version imprimable
Partager

Luni di Pasqua : fate a merendella in casa vostra !

"U luni piacè, u luni di Pasqua, di sole è di festa, merendella..." cantava u ben'di Ghjanfrancescu Bernardini. E so corne sì !
Vistu u tempu ch'ellu face, quist'annu a ci franchemu : merendella, ùn ci ne serà. Tantu megliu !



Luni di Pasqua : fate a merendella in casa vostra !
E sei bone ragione d'esse cuntentu di francavvi a grande cumedia di Pasqua :

1 - Ùn averete micca da manghjà cum'è un pumataghju : aiò, francamente, n'avete ancu una techja d'andà à manghjà à a campagna cum'è un disgraziatu, cù i vo tuperware di taboulé, e vostre scatule di tonnu, a vostra vache qui rit è i vostri biscotti Roudor ? Ma avete vistu cosa parite ?

2 - Ùn averete micca à circavvi un lucacciu pè manghjà : avete preparatu u vostru spuntinu, ma ferma u più duru : truvà un bellu locu. Per quessa, ci vole à marchjà... è certe volte, pò durà assai. Un locu pianu pè mette a tuvaglia, à l'umbria, induve si pò pusà... è induve ùn ci sia nimu. Cù u numeru di closce ch'anu avutu listessa edea ch'è voi oghje, ùn l'avete ancu trovu u locu !

3 - Ùn averete micca da manghjà à mez'à e furmicule, i petraculi è i pinzuti in vacanze : organizà una merendella è manghjà innù a natura... ma quessa a natura ! Trà e furmicule chì anch'elle sò famite è si lampanu nant'à u vostru sandwich à u paté, e petre chì v'arruvinanu e cule, i pinzuti d'à cantu ch'ùn sanu spuntinà in silenziu, a vi pregu bona !

4 - A passione di i Corsi pè e rumenzule : avete trovu un locu pianu ? à l'umbria ? induv'ellu ùn ci hè nimu ? bravu ! Ma avete fidighjatu bè in giru à voi ? Site siguru d'ùn esse vicinu d'un rumenzulaghju nò ? Ah... A Corsica è e so décharges sauvages... A bellezza di i peuneus o d'una vechja batteria chì dormenu innù a machja, i sacchi in plasticu ch'ùn anu ancu smaritu è e cartucce di i cacciadori...

5 - A ghjurnata ùn si cumpierà à l'ospidale di Falcunaghja : insulazioni, piccature d'insetti, risichi di scialbate è di strappavvi u collu... Ne pigliate pochi risichi quand'è vo andate à spuntinà innù a natura ! È ùn parlu mancu di gastrò è di cuntaminazione di milgiacci trapassati !

6 - A cumedia di a cerca à l'ove à a cicculata basta ! Benedettu tempacciu ! Cusì vi francate dinù a cumedia di piattà l'ove in cicculata per i vostri nipoti, cugini è altre creature famite chì pienghjenu perchè ùn anu micca trovu u kinder ch'è vo avete piattatu troppu bè è ch'ùn sapete più induve l'aviate messu.

A vi dicu eiu, pudete esse felici di stu tempacciu di Pasqua !

Allora statevi in casa, manghjate u vostru campanile o u vostru caccavellu, è dopu adrumintatevi cum'è un lonzu davant'à Derrick, sciacchendusi a vostra Bud... Tandu sì serà una Pasqua riesciuta...

è ùn vi scurdate di u vostru pin's "anch'eiu, boycottu a merendella !"

u 24 di Marzu 2008
u webmaestru



1.mandatu da u curtinese u 24/03/2008 13:08
ah ! eccu un bon'articulu! bravi !

2.mandatu da renusinca u 25/03/2008 15:30
ghjè cio ch'aghju fattu! un bon ripsatu in casa à u caldu senza e mosche è i cagati di vacche

3.mandatu da laicitàcurnuta u 11/04/2009 19:42
Un'altra ragiò di fà a merendella in casa : ghjè Pasqua, site laicu, allora cum'è di a resurezzione di Ghjesù Cristu n'avete poca primura, andate à travaglià. D'altronde, da laicu ùn sapete micca quale hè u Cirstu, cosa hè Pasqua chì pensate solu chì ghjè a festa di l'ove è di i cunigliuli, è in quant'à a merendella, cum'ellu hè pussibile chè vo fussite ancu pinzutu, ùn sapete micca ch'ella esiste.

4.mandatu da Piratella u 13/04/2009 10:07
Ah nò, o banda di picondriachi, ci hè centu bone ragiò d'andà à fà a MERENDELLA IN CASTAGNICCIA, in Pedicroce!

Alè, muvitevi :
- Per fà a festa
- Perchè hè TUTTA IN CORSU, cù u Cullettivu "Parlemu corsu" , ancu i ghjochi pè i zitelli (corsa in saccu, ecc...)

è in più ci hè u sole!!!


Novu cumentu :


Seguitateci nant'à Facebook



Abbunatevi à a newsletter

Circà nant'à A Piazzetta