U statu vole discorre di tuttu, ma sopr'à tuttu di nunda
nò u peghju ùn hè ancu à vene!!!
Unu piu buggiardu che l'altru a cumincia pè i nostri eletti chi ci portanu di fole in canzone .
INCONSTITUTIONNEL ! eccu hè lampata a parula,ma di quale custituzione parlanu ? a custituzione francese,una custituzione stranghjera, chi ci rispondi dipoi piu di 200 anni per ogni dumande "INCONSTITUTIONNEL".
Alora oghje pensu chi i nostri eletti,di diritta, di manca e ancu naziunalisti,averanu capitu che issa custituzione francese un cambiera mai.
Ricuniscenza di u Populu Corsu,Lingua Corsa,statutu di residentu e ancu cuuficialita un ponu entre inde a custituzione francese, INCONSTITUTIONNEL,un c'hè piu nulla a di.
A soluzione mi vene subitu a mente,cambiemu di pulitica,femu una custituzione nustrale, Corsa, vutata per tutti i Corsi,induve u primu articulu sara a ricuniscenza di u nostru Populu et a Lingua Corsa cume lingua Naziunale.
Per quessu avemu i mezzi cu a Cunsulta Naziunale,un ci manca piu che a voglia per strappà e catene.
Un vulenu fa mancu un sforzu, parchi un credenu micca chi simu capace di pidà (micca di dumandà) a nostra indipendenza.
Piu impurtante chi a cuufficialita, c'hè un statutu di residente. E sè un hè micca u statutu di risidente, sara l'indipendenza.
Cumu si face à "piglia" l'indipendenza quand'omu hè minuritariu nant'à a so terra cù un'armata installata inde i lochi ?
O Ghjuva, cio che tu dici hè vera... ma solamente inde sti paesi pupulati di "naziunali". Ùn hè micca listessa affare quì in Corsica... Serebbe un'addunita, una dimustrazione senza lindumane, o, sì c'è un muvimentu appena viulente, una strage... Forse ci vole à circà in altrò ?
Se vo vulete piu di spiegazione andate puru nant'u situ di a Cunsulta Naziunale
L'affare in veru è : .......I corsi quantu sò determinati a vulè a cuufficialità di a lingua Corsa?iPerchè è quellu chi a Francia (pare a me) vuleria misurà ,nant'à issa questione.E' chiara a vuluntà di tumballu istu prughjettu.
Tocca a dimustalli chi ùn sarà facile micca. A parolla,le idee,u vostru vulè,un so micca materiali e per questu sò LIBERE di viaghjà. Si vi neghenu a parola....parlate,si vi neganu i pinseri...pinsate. Pacificamente,Civilmente ma cù corasgiu e costanza.E' solu u principiu ,nudda è regalatu.
Simu un populu di scemi,vulemu parlà corsu,campà corsu e vutemu per eletti francesi,per legge francese,falemu in carrughju per diffende i diritti francese, a fiancu a i sindicati francesi dinò,e i francesi si ne ridenu di noi.
Cume dicia un omu neru "aghju fattu un soniu" ma mi socu prestu discitatu.
Chi voli cambià ? l'elezione di marzu seranu sempre elezione francese
Risposta à Ghjuvà :
À chì vole troppu, nunda hà.
Ghjè quessa a trappula, o Ghjuva,Simeoni e tutti l'altri naziunalisti,s'elli piglianu u pudere si metaranu quantunque nant'u petu u stracciu francese.
Ma un fate casu di me,socu un vecchju conu, cume dicenu i ghjovani e so elli i maestri di i lindumani novi di u nostru paese
Li prega bona furtuna
Ai ragione Babbò, ùn sì micca un vechju conu, tutti sti partiti è cunsulte sò trappule. U pudere u deve piglià u populu, ognunu deve participà. Ma per questu ci vole à urganizà una vera strategia di resistenza. Ci vole à crede, à cunvince, è à fà cresce a speranza. Ci vole à...
Iè, Spiegami, ci si vole a cunvinsce,ma quandu i céchi un volenu vede ....eiu un socu piu astutu che l'altri e aghju capitu,per participà,per urganizà una resitenza ci si vole quantunque a pena di vulunta di cambiamentu,e issa voglia oghje in corsica ci n'hè pocu e mica,so tutti abbagliulati per u soldu chi tombà tutt'e sperenze.
Bon Natale a tutti
Bon'Natale à tè è à i to cari o Babbò.
Bon'Natale à tutti i Corsi.
Un pinseru per quelli chì soffrenu.
Scrive una risposta
|
|