U statu vole discorre di tuttu, ma sopr'à tuttu di nunda
nò u peghju ùn hè ancu à vene!!!
Unu piu buggiardu che l'altru a cumincia pè i nostri eletti chi ci portanu di fole in canzone .
Un vulenu fa mancu un sforzu, parchi un credenu micca chi simu capace di pidà (micca di dumandà) a nostra indipendenza.
Piu impurtante chi a cuufficialita, c'hè un statutu di residente. E sè un hè micca u statutu di risidente, sara l'indipendenza.
Cumu si face à "piglia" l'indipendenza quand'omu hè minuritariu nant'à a so terra cù un'armata installata inde i lochi ?
O Ghjuva, cio che tu dici hè vera... ma solamente inde sti paesi pupulati di "naziunali". Ùn hè micca listessa affare quì in Corsica... Serebbe un'addunita, una dimustrazione senza lindumane, o, sì c'è un muvimentu appena viulente, una strage... Forse ci vole à circà in altrò ?
O ghjuva ma i corsi falanu in carughju ,quelli di sncm , quelli di l'offiziu di l'ambiente ,quelli di l'ospitale di bunifaziu ,,i transporti ,i capi d'intreprese chi volenu fa avanza i PLU ,,quelli chi so contra a i "rythmes scolaires" quelli chi si tazzanu nanta a corse matin per esse eletti, ,quelli di l'offiziu di l'acqua ,tutta a corsica si move per una volta.
Ghjust'apuntu o ghjuva ,simu fritti.
L'affare in veru è : .......I corsi quantu sò determinati a vulè a cuufficialità di a lingua Corsa?iPerchè è quellu chi a Francia (pare a me) vuleria misurà ,nant'à issa questione.E' chiara a vuluntà di tumballu istu prughjettu.
Tocca a dimustalli chi ùn sarà facile micca. A parolla,le idee,u vostru vulè,un so micca materiali e per questu sò LIBERE di viaghjà. Si vi neghenu a parola....parlate,si vi neganu i pinseri...pinsate. Pacificamente,Civilmente ma cù corasgiu e costanza.E' solu u principiu ,nudda è regalatu.
Risposta à Ghjuvà :
À chì vole troppu, nunda hà.
Ai ragione Babbò, ùn sì micca un vechju conu, tutti sti partiti è cunsulte sò trappule. U pudere u deve piglià u populu, ognunu deve participà. Ma per questu ci vole à urganizà una vera strategia di resistenza. Ci vole à crede, à cunvince, è à fà cresce a speranza. Ci vole à...
Bon'Natale à tè è à i to cari o Babbò.
Bon'Natale à tutti i Corsi.
Un pinseru per quelli chì soffrenu.
Scrive una risposta
|
|