U statu vole discorre di tuttu, ma sopr'à tuttu di nunda
nò u peghju ùn hè ancu à vene!!!
Unu piu buggiardu che l'altru a cumincia pè i nostri eletti chi ci portanu di fole in canzone .
INCONSTITUTIONNEL ! eccu hè lampata a parula,ma di quale custituzione parlanu ? a custituzione francese,una custituzione stranghjera, chi ci rispondi dipoi piu di 200 anni per ogni dumande "INCONSTITUTIONNEL".
Alora oghje pensu chi i nostri eletti,di diritta, di manca e ancu naziunalisti,averanu capitu che issa custituzione francese un cambiera mai.
Ricuniscenza di u Populu Corsu,Lingua Corsa,statutu di residentu e ancu cuuficialita un ponu entre inde a custituzione francese, INCONSTITUTIONNEL,un c'hè piu nulla a di.
A soluzione mi vene subitu a mente,cambiemu di pulitica,femu una custituzione nustrale, Corsa, vutata per tutti i Corsi,induve u primu articulu sara a ricuniscenza di u nostru Populu et a Lingua Corsa cume lingua Naziunale.
Per quessu avemu i mezzi cu a Cunsulta Naziunale,un ci manca piu che a voglia per strappà e catene.
Un vulenu fa mancu un sforzu, parchi un credenu micca chi simu capace di pidà (micca di dumandà) a nostra indipendenza.
Piu impurtante chi a cuufficialita, c'hè un statutu di residente. E sè un hè micca u statutu di risidente, sara l'indipendenza.
O ghjuva ma i corsi falanu in carughju ,quelli di sncm , quelli di l'offiziu di l'ambiente ,quelli di l'ospitale di bunifaziu ,,i transporti ,i capi d'intreprese chi volenu fa avanza i PLU ,,quelli chi so contra a i "rythmes scolaires" quelli chi si tazzanu nanta a corse matin per esse eletti, ,quelli di l'offiziu di l'acqua ,tutta a corsica si move per una volta.
Se vo vulete piu di spiegazione andate puru nant'u situ di a Cunsulta Naziunale
Ghjust'apuntu o ghjuva ,simu fritti.
L'affare in veru è : .......I corsi quantu sò determinati a vulè a cuufficialità di a lingua Corsa?iPerchè è quellu chi a Francia (pare a me) vuleria misurà ,nant'à issa questione.E' chiara a vuluntà di tumballu istu prughjettu.
Tocca a dimustalli chi ùn sarà facile micca. A parolla,le idee,u vostru vulè,un so micca materiali e per questu sò LIBERE di viaghjà. Si vi neghenu a parola....parlate,si vi neganu i pinseri...pinsate. Pacificamente,Civilmente ma cù corasgiu e costanza.E' solu u principiu ,nudda è regalatu.
Simu un populu di scemi,vulemu parlà corsu,campà corsu e vutemu per eletti francesi,per legge francese,falemu in carrughju per diffende i diritti francese, a fiancu a i sindicati francesi dinò,e i francesi si ne ridenu di noi.
Cume dicia un omu neru "aghju fattu un soniu" ma mi socu prestu discitatu.
Chi voli cambià ? l'elezione di marzu seranu sempre elezione francese
Risposta à Ghjuvà :
À chì vole troppu, nunda hà.
Ghjè quessa a trappula, o Ghjuva,Simeoni e tutti l'altri naziunalisti,s'elli piglianu u pudere si metaranu quantunque nant'u petu u stracciu francese.
Ma un fate casu di me,socu un vecchju conu, cume dicenu i ghjovani e so elli i maestri di i lindumani novi di u nostru paese
Li prega bona furtuna
Iè, Spiegami, ci si vole a cunvinsce,ma quandu i céchi un volenu vede ....eiu un socu piu astutu che l'altri e aghju capitu,per participà,per urganizà una resitenza ci si vole quantunque a pena di vulunta di cambiamentu,e issa voglia oghje in corsica ci n'hè pocu e mica,so tutti abbagliulati per u soldu chi tombà tutt'e sperenze.
Bon Natale a tutti
Bon'Natale à tè è à i to cari o Babbò.
Bon'Natale à tutti i Corsi.
Un pinseru per quelli chì soffrenu.
Scrive una risposta
|
|