"L'image de la Corse"

aiotuttifratelli
Marti u 23 d'Utrovi 2012

[Ignorer]
Aio tutti fratelli ch'he ora di stirpa sta rimigna !
 GhjuvanPetru Cavanimentu
Marti u 23 d'Utrovi 2012

[Ignorer]
Era ora ch'elli fussini detti cosi simuli!
 KüG
Marti u 23 d'Utrovi 2012

[Ignorer]
prestu, prestu, un assassiniu ! per smenticà quella dumenica odiosa in a storia di Corsica...
 ANTO
Marti u 23 d'Utrovi 2012

[Ignorer]
Un ci vole micca a da capu a quelli chi parlanu male di a Corsica ,si nisunu i sta assente annu da stassi zitti .Cum'ellu dice Sgaiuffu demuci capu pè lascia a quelli chi venenu doppu a noi une Corsica micca troppu ruvinata .
 Minestrone
Marti u 23 d'Utrovi 2012

[Ignorer]
Un sapia micca chì l'orsi currianu cusì in furia.
 ghjuva
Marti u 23 d'Utrovi 2012

[Ignorer]
ai rasgio l'image que lon donne aux gaulois ci ne cagemu !!!! feriamu megliu di figghja l' esempiu di i resultati eleturali in Paese Bascu !!! A di sicuru elli un si tumbanu mic ca per una partida di ballo.
 maffia fora
Marti u 23 d'Utrovi 2012

[Ignorer]
A Corsica : un paese induve i truands tombanu, vendenu a droga, facenu u rackett è si spartenu u biscottu di l'immobilier.

ma hè peghju "l'image qu'on donne à TF1"...

saria ora chi a sucetà civile corsa (vale à di NOI TUTTI) si disceti contra a MAFFIA
 fatelivra15pizzeàmenez
Marti u 23 d'Utrovi 2012

[Ignorer]
simu cum'è u castagnu ci fermanu 5 cinque anni, eccu ne a prova: dumanda fatta à un gruppu di giovani d'una vintina d'anni ( studienti, micca ghjucadori di ballò!), vi lasciu in casa à tene mi pè una nuttata 1chilò di cocaine, vi do 20.000€, nant'à 16 solu 3 ricusanu l'offerta di manera quasi viulente!!! hè detta a messa!!
 Culomba
Marti u 23 d'Utrovi 2012

[Ignorer]
ùn hè micca a nostra magina fora chì mi primureghja, ma l'educazione di i nostri giovani. E bombe agricule ùn anu nunda à chì fà à u stadiu : lampalle annantu à a ghjente hè un attu di viulenza, pudia fà i feriti è forse certi anu i danni à l'arechje è què ùn si vede. Ci vole à rilativizà per raportu à l'inseme, certa, ma ci vole à dì dinù chì stu mendu d'aduprà e bombe agricule ci n'hè una techja, hè u principiu di a viulenza què, ùn ci vole à minimizà troppu
 FÔSSEINFO
Marti u 23 d'Utrovi 2012

[Ignorer]
Ùn hè micca vera cio ch'è vo scriviti. I 500 morti facini parlà di più chi sta baruffa ch'ùn ci vole micca minurà quantunque. è ùn si parlà di i malfatti di sabbatu sera in Aiacciu.
Ci sarìa da piatà qualcosa?
 benladeni
Marti u 23 d'Utrovi 2012

[Ignorer]
ci vole à purtà una lagnanza à u ministeru di l'internu pè:" non asistance à personnes en danger", sanu tuttu chi simu tutti nant'à "ecoute", in tantu si rallegranu di vede è di sente cio ch'è no dimu è femu, e terre so vindute à russi, taliani, francesi è da qui à pocu u Qatar, i corsi si vendenu tra d'elli à ruspà soldi, quandu pensu chi certi so morti pè ghjunghje ne qui!!! i corci, povere famiglie, mi vene a vergogna.
 ScortuAssai
Marti u 23 d'Utrovi 2012

[Ignorer]
Mà chi piacè di leghje st'articulu di Permalianu...
Ci è tuttu !

E a faccia di i nostri eletti quandu Ayrault a annunciatu chi frungnerianu u so musu indè i mercati publichi... I nostri cari eletti clanisti, brutti, buciardi e biglicchi
 menez15pizzeinbocca
Marti u 23 d'Utrovi 2012

[Ignorer]
ma s'elle eranu fole omancu, si puderia ancu ride ma custi o talavè, l'affare so in francese.Chevenement hè ancu sottu à a verità!
 aiotuttifratelli
Màrcuri u 24 d'Utrovi 2012

[Ignorer]
Parchi un femu micca una manifestazione pa di cio chi no pensemu? Parchi parlemu di l'altri (pulitichi etc) senza a fa nunda? ghjè a u populu di pisa si pa mughja a so rabbia!!!!
 aiotuttifratelli

[Ignorer]
U populu unitu mai un sara vintu!!!
 hè nurmale di lampà una bomba nant'a ghjente ! Nurmale dinù e baruffe !

[Ignorer]
Aghja scrive in francese mi scusaredde !
Minorer la violence des joueurs, de cette minorité dans les tribunes, ne consistent-ils pas se positionner sur les mêmes codes que les voyous justement dénoncés ?
è po
eiu mi ricordu di l'altre viulenze indè i terreni o e tribune in auropa, indè un mondu so trattate di a stessa manera, .... mi pare
eccu
 stumacatu

[Ignorer]
"U populu unitu mai un sara vintu."

Si dice...
 Paisanu

[Ignorer]
Hè ditta e bè ditta.
À dà esse difficule di sbarazza ci di tutti stì banditi, anchu se à puddemu rigrittà, hè u travagliu di u statu francese, noi semu à mezzu. U peghju hè stà drugaccia chi scimisce à noscia ghjuventù. Tinta Corsica chi si ne mori
 Paisanu

[Ignorer]
Ci vularia piantà dì creda si sempri piu Corsu che u so vicinu, in stu paesi, semu tutti bastardi !
Tuttu mondu hè ghjuntu, creditti mi puru hè ghjustu un affari di data !
(Un pinsetti micca chi sò ghjuntu sò Corsu e à me casata hè piu che Corsa)
 STUMACATUDAICUMENTIDIAPIAZZETTA

[Ignorer]
o Pistone dimmi un pocu travagli per i flicchi per dinunzià à ghjente senza prova altra che a to lingua piu brutta che u to culu ? o se tu sai qualcosa dilla puru cusi tuttu u mondu ne prufitterà

U vostru nome :

U vostru email :
 (micca publicatu)

Missaghju
Signale embed   Annulà ò
A vostra video sarà affissata sottu à lu vostru post.