In Aiacciu, parlà corsu = passà à a risa

 sulidarità aiaccina
Dumenica l'8 di Farraghju 2015

[Ignorer]
e chi si ne infuttenu Marcangeli e Francisci di a lingua corsa ???

Fà i soldi, bettunizà, fà u cummerciu, vende tuttu, hè solu quessa a causa di u so ingagiamentu puliticu

ils ont fait campagne en ringardisant l'equipe sortante, avà avete da veda i risultati di a so pulitica....

I CORSI FORA
 sardu
Dumenica l'8 di Farraghju 2015

[Ignorer]
parechj ajaccini pinzutti, votanu un pinzutu e a storia di ellu"empereur" vale di più di a storia di a CORSICA!!! Ajacciò, pardon ajhaksió hé a vera ruvina di quess''isula! Cume pó dì marcangeli dì a unu ti buttu fora chi parla a lingua dil''isula
 musu pestu
Dumenica l'8 di Farraghju 2015

[Ignorer]
quandu stu mulizzu di ALEX ALESSANDRINI dice "après tout, les langues disparaissent..." chi vulete fà???

peghju chè i "colons" : i "colonisés"

 Paulu
Dumenica l'8 di Farraghju 2015

[Ignorer]
Un missaggiu à i naziunalisti.
Quandu i calculi pulitichi à contrasensu è incuerenti piglianu a suprana hè u naziunalisimu è a Corsica chì perdenu.
Hè ora di rendessine contu.
 sardu
Dumenica l'8 di Farraghju 2015

[Ignorer]
Dùviate cancellala quannu hé scritta in francese micca in lingua storica e uriginale...hé siaAJACCIO E AJACCIU, inseme
 aCiaccera
Dumenica l'8 di Farraghju 2015

[Ignorer]
Sò Josepha !
 Atchum
Dumenica l'8 di Farraghju 2015

[Ignorer]
A mè, mi face piacè...

Chi avà, simu sicuri
ch'in aiacciu, ch'è ne omancù una chi parla a lingua...

Hè megliu chè nundà ,nó?
 albertini
Dumenica l'8 di Farraghju 2015

[Ignorer]
un ci vole micca à dì chì tutti l'aiaccini sianu cusì .
Eiu sò paisana ma aghju sempre campatu n'Aiacciu.Sta ghjente chì fischia a lingua corsa ,a cunnoscu :sò sumeri chì ùn sannu ne parlà francesu ,ne parlà corsu. unipochi d''aiaccini ,senza educazione è senza ciarbellu ,pensanu solu à prufittà di u sistema....techji à pinsioni,rifurmati è laziosi....
Senza mentalità,senza idea d'intaressu cummunu ,senza vargogna micca,ùn la sannu mancu elli ciò ch'elli sò ..E' avà sò vultati,cù i so ronchi....Ch'elli si lampanu in mare!
 Poggioli pierre
Dumenica l'8 di Farraghju 2015

[Ignorer]
Mi faci disgraziosamenti pinsa a quiddu ghjornu a l'assemblea di corsica, ancu se a situazione hè menu dramatica, quand a CFR ci vurria impidi d'essa prisente et di parlà..(dicembre 1984) eranu tutti darreddu a noi eletti naziunalisti.. e ci vole a ramintà chi vulianu "pignacci in bleu blanc rouge" e che u cumplotu era sttatu pinsatu a a merria di diritta d'aiaciu d'allora, , in u cabinetu di u merri..avviani purtatu bombi di pittura
U spiritu mi pare disgraziosamenti u stessu. Felicitazione a certi chi anni vutatu pà a diritta
 napuliò
Dumenica l'8 di Farraghju 2015

[Ignorer]
Aiacciu, c'est déjà la Fronce...
 lingua viva
Dumenica l'8 di Farraghju 2015

[Ignorer]
U so micca so chi s''he passatu in Aiacciu ma mi si pare chi di passa a à risa qu''ellu chi parla a so lingua hé segnu di sumerisimu nustrale , pattoni in bocca a i scemi
 bastiacciu stortu
Luni u 9 di Farraghju 2015

[Ignorer]
Marcangele et Francisque ,u parleranu u Corsu ....???...
 Ghjuvanluca
Luni u 9 di Farraghju 2015

[Ignorer]
Un vi date pena....quellu chi hè passatu in Aiacciu accade uguale puru in certi ambienti cittadini di à Sardegna. Stessu meccanismu .Parlà Sardu in pubblicu = Rozzu,Pastore,pocu istruitu......Parlà tallianu forbitu = segniu di cultura e levatura suciali. Seculi di duminazione culturale, micca pulitica, annu cancellatu l'orgogliu di è nostre radiche. Anno conquistatu prima ù ciarbellu poi tottu ù restu.
Eccu perchè ù "Riaquistu" ,è imputante chi principi da à scola primaria ,da i Ciucci.
 guerrini
Luni u 9 di Farraghju 2015

[Ignorer]
Aiaccini , in Aiacciu, ùn ci ne hè chè a metà di a so populazione ,ma si credenu superiori à l'altri corsi è soprattuttu à i paisani ch'elli chjamanu " paysants bombés".

Ne tengu un gattivu ricordu di u liceiu Fesch.

Possu dì chì l'intervenzione u ghjornu di l'elezione di Josepha Giacometti in lingua nustrale mi hà piacciutu assai , eccu ci una donna intelligente.
 Ghjuvanluca
Luni u 9 di Farraghju 2015

[Ignorer]
Puesia Afruamericana:

(ù schiavu a ù sò patrone)

" Vi dumandu o ziu Sam.....
Eiu sò sicuru di L'Alabama...
Avete dumandatu di portallu issu arcusgiu.......
Avete dumandatu di purtallu pà vui e pà à libertà.....
Ma,ziu Sam:......e eiu??
Eiu sò sicuru di l'Alabama.....
Ma si sortu vivu da issa guerra pà à libertà.....
mi ne vò a purtalla un pocu a casa in Alabama, issa libertà?

(risponde ù patrone)

"Quandu tu sarai prontu,o zitellu"
 TALIANU
Luni u 9 di Farraghju 2015

[Ignorer]
Adesso dico una cosa che nun ve picerà, lu corsu appartene alla granne famiglia italica, prova ne sia che l'interventi in qustu situ sò o di corsi, o di taliani d'altre reggioni affini.
I pinzuti hanno fatto di tutto per eliminà il retaggio corso perchè troppo vicinu all'italianu.
La cosa peggiore e che molti corsi questo lo ignorano o lo negano proprio come volle a suo tempo napuleone III.
Saludu
 calmatevi
Luni u 9 di Farraghju 2015

[Ignorer]
Iè o Talianu ma simu parechji à pensà cum'è tè. A storia hè a storia è vulè scurdassine hè male
 Luca
Luni u 9 di Farraghju 2015

[Ignorer]
Lo sappiamo tutti che l italiano e il,corso si assomigliano questo non lo nega nessuno non ci impari nulla onestamente penso che sia una forza e micca un pericolo come certi lo crederanno è solo il mio parere personale e so bene che la maggioranza dei corsi non la pensa come me ma trovo spesso ridicolo ciò che sta diventando il corso sopratutto tutti quei neologismi coppiati direttamente dal francese mi danno il freddo alla pelle
 Naghjuun Atechja
Luni u 9 di Farraghju 2015

[Ignorer]
Fratelli d'Italia, lasciate a lingua corsa in santa pace !
 Naghjuun Atechja
Luni u 9 di Farraghju 2015

[Ignorer]
A Còrsica hè corsa è puntu è basta !!!

U vostru nome :


U vostru email :
 (micca publicatu)


Missaghju
Signale embed   Annulà ò
A vostra video sarà affissata sottu à lu vostru post.