Un sonniu zitellinu ? mammone
L'avvene di a Corsica, u tuttu turismu!! A Corsica, u"bronza culu" di tutta l' Europa !! Ghje un pezzu chi l'affare a cuminciatu ma avà si po di, chi cu issa publicita,, si parla di "tuttu turismu" in modu" decumplessatu"!!
maestru-shinigami
Hè vera chi ci vulera, per u ghjuventu, commencia a travaglia piu tostu per ave una ritiratta !
stumacatu
E "tandu semu qui per elli"...?!!
bastiacciu stortu
sera tuttu l'avenne prumessu a a nostra ghiuventu " chef receptionniste " ???....
bonna avantura
Parenu chiave di porte di priggio ,u li piace tantu stu mistieru....
antone
u zitellu he tristu
ma sarà veramente qui l'avvene di u nostru populu.... chi tristezza chi ci serà in u cerbellu di l'agenza di pubblicità chi à fattu què ? "corses, vos enfants seront des saisonniers au service des touristes".... hè quissu u missaghju ? c'est à se demander si ce n'est pas fait exprès pour choquer car oui, il y a de quoi etre choqué bof bof bof...
Publicité loupée. Slogan très discutable. Message qui ne passe pas. Et ce pauvre enfant qui se retrouve là... u corciu.
Triste de voir qu'un choix aussi douteux puisse être validé au plus haut lieux. triste triste triste... Marchioni
Vous n''avez hélas rien compris au message de cette campagne ...
Il ne s''agit en aucun cas " d''être saisonnier au service des touristes", chef réceptionniste est un vrai métier, et ces photos ont toutes été realisees en accord avec les enfants. bof bof bof...
Ben oui on a rien compris, on est tous cons.
C'est donc comme ça qu'il faut interpréter le slogan "tandu simu quì per elli". :-/ stumacatu
T'avemu pocu à fà si u zitellu di u Sgio Unsoquale era d'accunsentu per fà stu ritrattu mà sappemu leghje e capimu cio che c'appruntetti...
mammone
"chef réceptionniste est un beau métier"...a mè mi si pare un pocu esagerata issa affirmazione; u pensu micca chi u sognu d'issu zitellettu, utilizatu per a publicità, sia di ricezziunà, di accoglie ghjente indè un locu ,chi forse, ellu,, un si puerà mai pagà!!...Mi si pare che certi, si so veramente scurdati di l'odore (e ancu di u culore) di a filetta!! Sia cum'ella sia, so indignata di l'utilizazione chi è fatta d'issu zitellu,, ancu si uzitellu( chi n'è che una creatura) è d'accordu !!
nò
Una cosa dinò, cumu hè chì l'ATC face e publicità nantu à un ghjurnale lettu solu in Corsica?
Di regula l'ATC avaria da fà e publicità à u stranieru. Si pò pinsà ch'ella hè pà scunvince i corsi chì u turisimu hè "l'horizon indépassable" pà noi tutti. Si pò pinsà dinò ch'ella hè una manera di "cumprà" u ghjurnale: vi demu soldi pigliendu publicità chì ùn anu micca sensu in Corsica è voi fatte a prumuzione di l'ATC, di a CTC... Un pocu cum'ellu face EDF; D'ogni manera Vannina Pieri spende i nostri soldi (quantu?) pà fà a so publicità. Chì piacè, ùn hè? stumacatu
"Si pò pinsà ch'ella hè pà scunvince i corsi chì u turisimu hè "l'horizon indépassable" pà noi tutti."
Mi pare... Colonna
Sta pubicita fa cappu a quiddi chi parlani di tutu turisimu
U Turismu, in realtà ci permeteria de produce e di vende a l.albergatori più di : - 60 t di confiture E altre tant u di butirulu, céréali etc A nocia agriculture un pruducci micca a bastanza E dunque a qualle prufita u systemu attuale A saint MAmet et BOne MAman e quale e ci paga, L'ecunumia culletiva di a noscia Corsica bonna avantura
Une pub est faite pour faire réflechir ,pour vendre ,pour orienter ,c'est un argument de communication avec images a l'appui ,elle doit susciter une émotion une attractivité??
Cette pub a pour but de donner vocation ,de promouvoir le tourisme en tant que créateur d'emplois.Il aurait mieux fallu alors diversifié les offres qui sont nombreuses. Cette pub est sans imagination ,terne ,a qui s'adresse t'elle on ne sait pas!! Cette pub dit surtout je ne sais pas ce que je ferais plus tard, au pire je serais receptionniste, a la place de fonctionnaire. Je ne dis pas que receptionniste n'est pas un métier. Il aurait été plus judicieux de mettre en avant la profession ( langues, connaissance du territoire ,carnet d'adresse,,esprit d'anticipation , ect ect) babbò
Pour empecher les gens de reflechir il est bon de flatter l'emotionnel ou l'instinctif,et d'occuper les esprits avec ce qui est futile et ludique pour en faire le standard du bonheur et de la liberté
stumacatu
Maître Marchioni qui distribuez bons et, surtout, mauvais points aux ânes que nous sommes forcément tous, pourriez-vous nous détailler ces "tenants et aboutissants", chose que votre campagne de promotion fait très mal puisqu'elle laisse place à toutes les interprétations...?!!
Scrive una risposta
|
|