Un sonniu zitellinu ?

 mammone
Marti u 4 di Farraghju 2014

[Ignorer]
L'avvene di a Corsica, u tuttu turismu!! A Corsica, u"bronza culu" di tutta l' Europa !! Ghje un pezzu chi l'affare a cuminciatu ma avà si po di, chi cu issa publicita,, si parla di "tuttu turismu" in modu" decumplessatu"!!
 maestru-shinigami
Marti u 4 di Farraghju 2014

[Ignorer]
Hè vera chi ci vulera, per u ghjuventu, commencia a travaglia piu tostu per ave una ritiratta !
 stumacatu
Marti u 4 di Farraghju 2014

[Ignorer]
E "tandu semu qui per elli"...?!!
 bastiacciu stortu
Marti u 4 di Farraghju 2014

[Ignorer]
sera tuttu l'avenne prumessu a a nostra ghiuventu " chef receptionniste " ???....
 antone
Marti u 4 di Farraghju 2014

[Ignorer]
u zitellu he tristu

ma sarà veramente qui l'avvene di u nostru populu....

chi tristezza

chi ci serà in u cerbellu di l'agenza di pubblicità chi à fattu què ?

"corses, vos enfants seront des saisonniers au service des touristes".... hè quissu u missaghju ?

c'est à se demander si ce n'est pas fait exprès pour choquer

car oui, il y a de quoi etre choqué
 bof bof bof...
Marti u 4 di Farraghju 2014

[Ignorer]
Publicité loupée. Slogan très discutable. Message qui ne passe pas. Et ce pauvre enfant qui se retrouve là... u corciu.

Triste de voir qu'un choix aussi douteux puisse être validé au plus haut lieux.

triste triste triste...
 Marchioni
Marti u 4 di Farraghju 2014

[Ignorer]
Vous n''avez hélas rien compris au message de cette campagne ...
Il ne s''agit en aucun cas " d''être saisonnier au service des touristes", chef réceptionniste est un vrai métier, et ces photos ont toutes été realisees en accord avec les enfants.
 bof bof bof...
Marti u 4 di Farraghju 2014

[Ignorer]
Ben oui on a rien compris, on est tous cons.

C'est donc comme ça qu'il faut interpréter le slogan "tandu simu quì per elli".

:-/
 stumacatu
Màrcuri u 5 di Farraghju 2014

[Ignorer]
T'avemu pocu à fà si u zitellu di u Sgio Unsoquale era d'accunsentu per fà stu ritrattu mà sappemu leghje e capimu cio che c'appruntetti...
 mammone
Màrcuri u 5 di Farraghju 2014

[Ignorer]
"chef réceptionniste est un beau métier"...a mè mi si pare un pocu esagerata issa affirmazione; u pensu micca chi u sognu d'issu zitellettu, utilizatu per a publicità, sia di ricezziunà, di accoglie ghjente indè un locu ,chi forse, ellu,, un si puerà mai pagà!!...Mi si pare che certi, si so veramente scurdati di l'odore (e ancu di u culore) di a filetta!! Sia cum'ella sia, so indignata di l'utilizazione chi è fatta d'issu zitellu,, ancu si uzitellu( chi n'è che una creatura) è d'accordu !!
 nò
Màrcuri u 5 di Farraghju 2014

[Ignorer]
Una cosa dinò, cumu hè chì l'ATC face e publicità nantu à un ghjurnale lettu solu in Corsica?

Di regula l'ATC avaria da fà e publicità à u stranieru.

Si pò pinsà ch'ella hè pà scunvince i corsi chì u turisimu hè "l'horizon indépassable" pà noi tutti.

Si pò pinsà dinò ch'ella hè una manera di "cumprà" u ghjurnale: vi demu soldi pigliendu publicità chì ùn anu micca sensu in Corsica è voi fatte a prumuzione di l'ATC, di a CTC...
Un pocu cum'ellu face EDF;

D'ogni manera Vannina Pieri spende i nostri soldi (quantu?) pà fà a so publicità.

Chì piacè, ùn hè?
 stumacatu
Màrcuri u 5 di Farraghju 2014

[Ignorer]
"Si pò pinsà ch'ella hè pà scunvince i corsi chì u turisimu hè "l'horizon indépassable" pà noi tutti."

Mi pare...
 Colonna
Màrcuri u 5 di Farraghju 2014

[Ignorer]
Sta pubicita fa cappu a quiddi chi parlani di tutu turisimu
U Turismu, in realtà ci permeteria de produce e di vende a l.albergatori più di :
- 60 t di confiture
E altre tant u di butirulu, céréali etc
A nocia agriculture un pruducci micca a bastanza
E dunque a qualle prufita u systemu attuale
A saint MAmet et BOne MAman e quale e ci paga,
L'ecunumia culletiva di a noscia Corsica
 babbò
Venari u 7 di Farraghju 2014

[Ignorer]
Pour empecher les gens de reflechir il est bon de flatter l'emotionnel ou l'instinctif,et d'occuper les esprits avec ce qui est futile et ludique pour en faire le standard du bonheur et de la liberté
 marchioni
Luni u 17 di Farraghju 2014

[Ignorer]
Pour repondre a Bonna avantura qui a la reflexion la plus poussée et avec laquelle je pense pouvoir avoir un échange : diversifié les offres ??? il y a eu exactement 9 photos representants 9 metiers differents, avec un enfant pour chaque métier ... berger, apiculteur, guide de haute montagne, conservateur de musée, moniteur de plongée, agent de reservation ... pilote de ligne etc etc ...
si ça ce n'est pas un eventail assez large !!!
mais encore faudrait il s'interesser aux choses dans leur globalité ... ne pas parler de choses quand les tenants et les aboutissants ne sont pas connus ...
 stumacatu
Marti u 18 di Farraghju 2014

[Ignorer]
Maître Marchioni qui distribuez bons et, surtout, mauvais points aux ânes que nous sommes forcément tous, pourriez-vous nous détailler ces "tenants et aboutissants", chose que votre campagne de promotion fait très mal puisqu'elle laisse place à toutes les interprétations...?!!

U vostru nome :


U vostru email :
 (micca publicatu)


Missaghju
Signale embed   Annulà ò
A vostra video sarà affissata sottu à lu vostru post.