U misteru di u cappellu nant'à a "blage arrière" di a vittura
Avà hè simplice l'affare. so tutti tragulini. nanzu i si purtavanu in capu nantu à è so mule. Oghje viaghjanu in vittura allora i mettenu nantu a è "blages arrières" (pruposta di traduzzione : "à u culu di a vittura)...eccu
Qual'hè u goffu ch'ha scrittu s'articulu? Eiu l'aghju un cappellu in vitura!!! Voli sapè perchè? ùn la sò manc'eiu ma mi n'impippu u tengu listessu, kiffu! Ma senti, seranu di più intelligenti quelli chì anu a vitura cu u "flocage" di u Chè, o di u cignale, o di u ribellu o di chì nè socu? o puru quelli ch'anu "l'autocollant" ATTENTION GHJUVANNI A BORD, quessi si chì sò champiò, facenu bè di dì ch'anu un zitellu à bordu ch'osignò hè vera chì e ghjente ghjocanu à l'autos tamponneuses, s'entrenu nentru a posta, si campanu... Ma i più forti nant'u sugettu di e viture sò quantunque quelli chì facenu u tuning, hè vera chì à quessi li tirgu u mo cappellu!
è quelli chi mettenu l'autocollant "souvent conquise jamais soumise" ?
Pruposta di tradizziune: cruscotto u retro di a vittura
E l'invernu, cosa mettenu ? Una chapka ?
U veru corsu mette a sò baretta misgia nant'a plage arrière !
nù i tempi si chjamava "la tablette arrière". U ripunitoghju ?
Facile : u riposu capelli
è u brocciu "hallal"!!!!!
un cazzu marinu tamantu ci anderebbe bè
U megliu hè quelli chi mettenu a testa mora nant' à u F di a targa ma dopu vanu a mette u bullitinu "Sarkozy" o "Le Pen" inde l'urna
Eu ne aghju unu daretu a vittura e mi ne servu pè parami di u sole e basta e quand'ellu hè vecchiu u meteraghju in cu una vecchia ghjaccheta,nantu a un palu pè fa scappà l'accelli ind'u l'ortu !
In Italiano quella parte della macchina si dovrebbe dire "cappelliera" ma ormai da una sessantina d'anni diciamo "lunotto posteriore", comprendendo in una sola parola sia il vetro che il piano d'appoggio (vedi http://it.wikipedia.org/wiki/Lunotto). Però l'espressione l'abbiamo presa ... dal francese "lunette arrière"! Com'è che dite voi? Mi Sto arrivando! Che ci stiamo "appinzutando" anche noi!
Cari saluti da un vicino di oltre Tirreno, ciao!
Volevo dire: mi sa che ci stiamo ... ma sto' cazzo di IPhone scrive quello che gli pare. Scusate!
Anu un antenatu cowboy. Ci vole a fà campà a tradizione...
Scrive una risposta
|
|