U Diu vi salvi Regina in Furiani
cummencia custi a nazione!
Hè sempre emuziunante di stà à sente u so innu in un stadiu. È per a festa di a Nazione hè ancu più bellu naturalmente. Avà ci vole à cantàllu cusì à tutti i scontri !
A Madonna hè Matre universale è ùn intervene micca nant’à u risultatu ma ghjè a Regina di i Corsi è unu di i fundamenti di a Nazione. Sott’à Ella sviluppemu e virtù cristiane. Ancu sè avemu persu, i fresteri anu vistu è intesu un aspettu di u Populu Corsu à traversu i spettatori uniti per cantà u Diu vi salvi Regina. In l’ultima strufata si dice : Voi dai nemici « nostri » à locu di « vostri » per via chì 'ssu cantu hè diventatu patriotticu, da i Corsi in guerra. Ma i nimichi di a Madonna (=di a religione) sò ancu i nostri nemichi è si pò accettà Voi dai nemici nostri.
Ùn si pò cambià e parolle vulsute da i nostri antenati. Accetterebbenu di cambià e parolle di a Marsegliese ?
I ghjucadori di l’altra squadra ùn sò i nemichi ma l’aversarii.
A prossima volta chi saremu in finale d'una cuppa (di Francia, di A liga, o d'Auropa), cio a cantà un Dio Vi Salvi Reggina, quandu ghjucani a Marsiglesa. Sarà piu degnu, piu bellu e piu fortu, chi i "ziflet".
"A Madonna hè Matre universale è ùn intervene micca nant’à u risultatu ma ghjè a Regina di i Corsi è unu di i fundamenti di a Nazione". O CORSU RIFLETTI, un socu micca d'accordu : A Madonna po fà tuttu cio chi li pare bè. Ha salvatu Aiacciu di a pesta (hè parchi si festighja a Madonuccia) e pô ancu fa pa i risultati di ballo sè li pare bè.
Ma hè veru ch'ell hè a nostra Mama, dipoi 1735, è chi a prima bandera corsa era una virgine immuculata (articulu 1 di a cunstituzione d'Orezza).
Scrive una risposta
|
|