Tutti in Aiacciu sabbatu cù Parlemu Corsu ! oscarucciu
Ghjé cume un carnavale pe a lingua corsa......hé stata vutata una muzione pe a ctc e in u mentre di a campagna eletturale di e municipale, nimu un a parlatu corsu....a chi ghjova tuttu que ?
Ernestu
ci vole à esseci perchè u statu di m... ùn ci stà micca à sente, e ch'ellu ci vole à cuntinuvà à battesi
acquaviva
NENZU U CORSU ERA UNA LINGUA PARLATA E MICA SCRITTA AVA HE UNE LINGUA SCRITTA E MICA PARLATA.PRIMA DI TUTTU CI VOLE A RAGIUNA DI QUALE LINGUA S'AGISCE :SE LU SI TRATTA DI A SMORFIATURA" ELABORATA" CUME DICENU I SAPIENTONI DI CORTI UN VALE A PENA:STA LINGUA HE UN COPIA DI U FRANCESE E MICA U CORSU LINGUA ITALO/RUMANA CHI PO GHJOVE A CUMMUNICA CU 60 MILLIONI DI TALIANU.STU PRUGETTU DI FA DI A NOSTRA LINGUA UNA LINGUA SCRITTA CAPACE DI PARLA DI TUTTU HE STATU SVIATU DA GHJENTE CHI SO IMPATRUNITI DI STU PRUGETTU E INCUNSCIAMENTE O CUNSCIAMENTU HANNU DECISU DI FANNE UNA LINGUA FRANCO-CUMPREENSIBILE CUN U MINIMU DI SFORZU IN ALTRE PAROLE UNA RIPRUDUZIONE DI E STRUTURE E DI U VUCABULU DI UNA LINGUA STRANIERA U FRANCESE(senza parla di e cunsonnante usate carnevalisticamente-sabbatu per esempiu-chi cambianu l'accentu tonicu o e prununzie sbagliate cume l'oramai famosu marcangeli)TUTTI SI PASSA CUME SE U FATTU DI DA UN STATUTU UFFICIALE A STA LINGUA DUVIA GUARISCE A FERITA DI A PERDITA DI STA LINGUA CUME MEZZU DI CUMUNICAZIONE E CULMA UN BISOGNU DI RIVALUTAZIONE DI U CORSU.A STRADA PERCORSA HE STATA SBAGLIATA PERCHE I PRESUPOSTI ERANU QUELLI DI U PRUGETTU CULUNIALE FRANCESE TAGLIA I LIAMI DI A CORSICA CUN L'ITALIA PRUGETTU CHI HE STATU ANCU A L'INCONSCIU DI I SO PRUMUTORI(u culuniasmu sopratuttu francese si preoccupa in primu di cambia e strutture mentale di u culunizzatu)QUELLU SEGUITU SIN'A OGHJE.UN CI SCURDEMU MAI CHI U CORSU HE STATU UN CULUNIZZATU CUME L'ALTRI E CHI IN QUESTU SISTEMA TUTTU SI PASSA A UN LIVELLU INCUNSCIENTE A L'INSAPIUTA DI A PERSONA:CRIDENDU SALVA U CORSU L'HANNU MANDATU IN FOSSA!
quellu
Troppu longu.
circinelludiguagnenativupeliguagnesusosanguaversatu
iè...
Calvoise
Ghjè taaalmente cumplicatu di fà qualcosa in stu paese !
Critiche, cianceghji, ghjudicamenti, gattiverie... Chì tristezza. acquaviva
mica critiche un mudestu ghjudiziu anant'a cio chi he diventatu stu prugettu:pudassi si po mudifica appinuccia o simu obligati d'esse sempre d'accordu cume e pecure chi seguitanu u capu di a mansa?
simu freschi
o acquaviva dumanda una piazza per tè à i sapientoni di Corti. chì chjachjarone per ùn dì nunda !
pimentrouge
TUTTI IN AIACCIU SABBATU A VOSTRA BOCCA L'APRERETE QUASSÙ...
acquaviva
A SIMU FRESCU.prestu dettu e mal dettu:un chjachjereghju mica dicu sopratuttu cose ch'un ti piacenu ma semai poi da i to argumenti perche eiu ti n'aghju dati parecchji.
Calvoise
Acquaviva,
1) u mo messagiu ùn era SULAMENTE per voi. Vi leghju nant'à altri siti è sò aspessu d'accordu cun voi. U messagiu era per tutti quelli (quì ed in altrò) chi criticanu, ridenu... mà ùn danu mai idee per fà megliu. 2) ùn sò micca capace di ghjudicà ciò chè vo dite. Ampargu a lingua, sola sola, dapoi duie anni è ùn sò un lume, allora forse avete a ragiò. Eiu pensu chì salvà sta lingua (o una spezia di lingua culunizata, per voi) hè una manera di mantene l'Anima Corsa. 3) Ancu sì avete a ragiò st'articulu hè fattu per parlà di sta serata, di stu cullettivu, di e personne chì danu tempu è energia per stu paese ch'amate tantu. Ci vole forse a ringrazialli, eiu u facciu qui. Vi salutu è... scusate i mo sbaglii ed u mo copié-collé di u francese, cu u tempu si migliurerà. Cumu a situazione di a Corsica è di a so lingua. U spergu in ogni casu... acquaviva
LEGHJENDUVI GUASI MI NE VOGLIU D'AVE POSTU CERTE DUMANDE NANTU A CIO CHI HE STATU PRUMOSSU DA CERTI MA AVITE RAGIONE CI VOLE PRIMA DI TUTTU RINGRAZIA QUELLI CHI VOLENU BE A A NOSTRA LINGUA E CHI HANNU MOSSU STA MANIFESTAZIONE PER A CUOFFICIALITA DI U CORSU.MI PARE CHE VO VI SBRUGLIATE BE A SCRIVE U CORSU E U VOSTRU IMPEGNU HE A PIU BELLA PROVA DI A PASSIONE PER STA LINGUA.
oscarucciu
cum'ellu dicia sta mane u tippu nant'à rcfm......piantemu di parlà di u corsu.e di vutà muzione o di fà "lingua corsa pride"....e parlemula !!!!
Ghjuvanluca
Lingua Corsa patrimoniu di ù mondu sanu.Custode di à Cultura di un populu, chi eu cunsidereghju vicinu e fratellu di sangue.Lingua ammirabile.....
Pè a cuufficialità ora e sempre uniti. Un abbracciu da Cagliari acquaviva
GRAZIE PER TUTTU O FRATELLU CAGLIARITANU
acquaviva
GRAZIE PER TUTTU O FRATELLU CAGLIARITANU
Scrive una risposta
|
|