Tutti in Aiacciu sabbatu cù Parlemu Corsu !
Ghjé cume un carnavale pe a lingua corsa......hé stata vutata una muzione pe a ctc e in u mentre di a campagna eletturale di e municipale, nimu un a parlatu corsu....a chi ghjova tuttu que ?
ci vole à esseci perchè u statu di m... ùn ci stà micca à sente, e ch'ellu ci vole à cuntinuvà à battesi
circinelludiguagnenativupeliguagnesusosanguaversatu
Ghjè taaalmente cumplicatu di fà qualcosa in stu paese !
Critiche, cianceghji, ghjudicamenti, gattiverie...
Chì tristezza.
o acquaviva dumanda una piazza per tè à i sapientoni di Corti. chì chjachjarone per ùn dì nunda !
TUTTI IN AIACCIU SABBATU A VOSTRA BOCCA L'APRERETE QUASSÙ...
Acquaviva,
1) u mo messagiu ùn era SULAMENTE per voi. Vi leghju nant'à altri siti è sò aspessu d'accordu cun voi. U messagiu era per tutti quelli (quì ed in altrò) chi criticanu, ridenu... mà ùn danu mai idee per fà megliu.
2) ùn sò micca capace di ghjudicà ciò chè vo dite. Ampargu a lingua, sola sola, dapoi duie anni è ùn sò un lume, allora forse avete a ragiò. Eiu pensu chì salvà sta lingua (o una spezia di lingua culunizata, per voi) hè una manera di mantene l'Anima Corsa.
3) Ancu sì avete a ragiò st'articulu hè fattu per parlà di sta serata, di stu cullettivu, di e personne chì danu tempu è energia per stu paese ch'amate tantu. Ci vole forse a ringrazialli, eiu u facciu qui.
Vi salutu è... scusate i mo sbaglii ed u mo copié-collé di u francese, cu u tempu si migliurerà. Cumu a situazione di a Corsica è di a so lingua. U spergu in ogni casu...
cum'ellu dicia sta mane u tippu nant'à rcfm......piantemu di parlà di u corsu.e di vutà muzione o di fà "lingua corsa pride"....e parlemula !!!!
Lingua Corsa patrimoniu di ù mondu sanu.Custode di à Cultura di un populu, chi eu cunsidereghju vicinu e fratellu di sangue.Lingua ammirabile.....
Pè a cuufficialità ora e sempre uniti.
Un abbracciu da Cagliari
Scrive una risposta
|
|