Serà mortu u populu corsu?

 Culomba1
Venari u 13 di Marzu 2009

[Ignorer]
ùn hè micca ch'ùn ci hè nascite, ma ci sò à pocu pressu 2800 nascite à l'annu è listessa pè i morti! risulatu demugraficu : 0, s'elli ùn ci fussinu i flussi migratorii.

Ma l'INSEE ùn hà ancu analizatu 'ssi 34 000 ghjunghjiticci : una parte sò ritirati d'urigine corsa.



 Carlo
Ghjovi u 23 d'Aprile 2009

[Ignorer]
wow...sono italiano, mi interessa la questione corsa, ho letto un po di questi articoli e devo dire che pur non avendo mai letto prima niente di corso...capisco tutto!! Credo proprio che il destino della corsica è l'indipendenza! Quali legami culturali avete con i francesi?? niente!! voi siete di lingua italiana, toscana! Non dico che dovete ritenervi italiani, ma dico che dovete rendervi almeno indipendenti dai francesi che non c'entrano un cazzo con voi! Corsica libera!
 amicu talianu
Venari u 24 d'Aprile 2009

[Ignorer]
Caro amico Carlo. Sono italiano anch'io come te. Ho scoperto da poco la bellezza e la ricchezza della cultura e della storia corsa. Purtroppo gli antichi legami con l'italia sono oramai spezzati ma almeno grazie ad internet è possibile comunicare e riscoprirsi a vicenda. Bisogna però farlo con rispetto. Ti consiglio di leggere e visitare siti e forum sulla Corsica scritti e frequentati da corsi. Cerca di porti in atteggiamento recettivo e costruttivo. Non te ne pentirai!

Salute à tutti amichi corsi!

U vostru nome :


U vostru email :
 (micca publicatu)


Missaghju
Signale embed   Annulà ò
A vostra video sarà affissata sottu à lu vostru post.