Quissi un sò aiaccini, sò puri pinzuti di à nuvedda cità di portiche.
Povara à noi... più và e più hè peghju.
démographie galopante en Corse + résidences secondaires + TF1 + vulgarité + arrivée massive de pinz bas de gamme + lotissements dans les villes nouvelles (Portitch') = ça
.
mi a Cher !!! hè sempre viva ?!
Un riacquistu novu? A cacciata di u mese quissa tè.
Evviva u disacquistu!
Ùn sò micca s'ella era una bona riazzione, ma eiu, mi sò fattu una bella risate, fighjulendu sta videò.
Sò sempre mortu di risa avà.
Rhaaaaaa !!!!!
Per colpa vostra, avà, aghju sta canzona chì mi ferma in capu !!!!!!!!
incu "africa" mi paria che no avessimu digià toccu u fondu mà veccu chi zappemu sempre!
eviva portovek e portitche!
A sà chi ci vole a falli caccia i falsi petti PIP ? Parolle magnifiche sritte da sicuru da unu chi ha u "Q.I" d'una fattoghja !
ah semu bè. Un mancava più chi sta
amicale des corses de paurtitch'
Aghju l'impressione chi PAURTITCH' diventa u novu rifugiu di tutte e grosse closce di a creazione
prugetti di golf, spéculation immobilière à outrance, pinzuti ogni locu, lotissements da per tuttu, cuncorsi di "mini miss" è bettunizazione scema.
BIG UP à i capizzoni di Grussetu è Prugna !
quesse devenu fà e serate bungà bungà cun Berlusconi, nò ?
simu u populu u piu baulu di u mondu , un ci hè piu nunda a fa , ci litichemu fra noi dapoi sempre...eccu cio chi si passa ava ind e noi , un mi face mancu ride sta canzunaccia , simu coti
ha da compie male unu di sti ghjorni ....emu da esse ubligati di fa si salta mughjendu "populu vivu populu corsu" in purtichju
franzosi uguali agli italiani della peggiore specie, mandateLe in sardegna da Berlusconi, Putin e compagnia bella...
Trent'anni fa si cantava...
http://www.youtube.com/watch?v=vyUMxBu5EhM
A Corsica ha sempre stimulatu l'immaginazione di l'artisti.
O signore ùn aghju mancu riesciutu à guardallu sin'à a fine...
Scrive una risposta
|
|