Perchè ci vole à infuttesine Faterideeghjalline
à principiu m''hà fattu ride ancu à mè.a cronaca ùn preciseghja micca chì i so spetaculu si chjama cusì...è in u cuntestu di l''affare Dieudonné, chì hè diventatu un affare di statu si pò omu dumandà perchè chì si pò ride di certi, è micca di l''altri..
Babbò
Iè avete ragiò,ci si vole a falà in carrughju cu i ghjovani,ma un pudemu piu lascia parlà coni simuli,chi si piatanu daretu a macagna per stupà nant'i corsi e altre minorita.
So i stessi chi hanu stirpati l'ebrei,e altri minorita chi a l'epica un eranu ricunisciuti cume Populu,e su" Dieudonné nouveau" bobo di manca di canal+ po fà ride i so amichi,cu un rassizimu legalu,permessu per u statu francese,un rassizimu pulmiticamentu curettu,senza teme a ghjustizia di u sgiò Valls, apostu chi u Populu Corsu un hè mica ricunisciutu e un esistà mica per su belu paese di i diriti di l'omu. Per mè barré hè peghju che dieudonné e un ci si vole lascià passa affare simule Ramu
Non mi piace,trovo i suoi propositi orrendi.Forza Corsica bella!
babbò
Un c'hè nissun dubitu,a sapemu cio ch'elli pensanu i francesi di noi corsi e ava basta,ch'ella sia macagna o rassizimu, basta, basta, a francisata,e lezione di sta ghjente chi si credenu superiori a u mondu sanu,un li possu piu sente.
babbò
Chi faci nant'a piazzetta alora ? vai a bei un colpu cu to amichi francesi
SARDU
amichi corsi,discriminazioni ci stanu sempre,in tuttu u mondu...ma vo vi surprendete mica pé quesse persone sapete cume so fate,LASCIATE PERDERLE E FATE A VUSTRA VITA DIGNITOSA CUME AVETE SEMPRE FATU! ghiuva i pezzi di merda si lu dicenu loro stessi!!! FORZA CORSICA !
UN ISULA,UN IDENTITA. ACCANITU ANTI BARRé
in francia anu a dieudonné a noi altri corsi ci anu affibiatu sa nerpia di barré racistu hè piu ché racistu .CI volé a aspità a riazioné di u ministru walls hé sapé cio c'chellu a da fà .S'ellu un volé fa nunda farému noi per chuddé a bocca di stu fascistu.
Hantzu
Ha ha ha !
Aio site troppu azezi, à mè "Kirikou nant'à a bandera, m'hà fattu ride Hantzu
è dinù "qui fait saigner les oreilles des prefets"
MDR anto
Prestu ci so élezioni ,circhemu a micca vuta pè quelli chi mantenenu ssi cunacci ,ma sara difficile di truvane chi un manghjanu micca di capu in a sacchetta !
circinelludiguagnenativupeliguagnesusosanguaversatu
Kirikou !
:))) stumacatu
Mr M. Valls ne laissera "plus jamais, plus rien passer des mots qui divisent les Français"...
Eccu una bella manera di vede si in corsi valenu cume l'altri per u statu francese... stumacatu
Dunque un semu che un manza di salvatichi ch'un valenu mancu u prezzu pagatu per unu schiavu : grazie !
stumacatu
Dieudonné, anch'ellu ridendu, hè statu cundanatu per parole qualificate di razziste...
Babbò
Face cume la ti pare o henry,un avemu da liticassi tra corsi,s'ellu ti piace di fatti insulta ghje u to prublema
stumacatu
"I Francesi chi sputanu nant'à i corsi ghje a listessa razza chi i corsi chi sputanu nant'à i francesi"...
Ti pare, ô Henry...?!! Senza vulè difende u gattivu spiritu o u razzismu - sogu per rispettà à tutti... Quale hè u forte e quale hè u debulu ? Quale hè chi impone à so legge ? Quale hè in periculu ? Quale hà da smari ? Quale po cuntà parechje "sketch" sobra l'altru à a televizione ? U corsu o u francesu ? Ti pare che a situazione hè veramente listessa ? Ti pare che u periculu hè listessu ? Ti pare che u debulu po fà male à u forte o u cuntrariu ? E si un corsu face listessa cosa, in publicu, sobra i francesi, hà da esse accettatu ...? Babbò
U rispéttu, henry,u rispéttu, eccu cio ch'elli m'hanu amparati i vecchji, u rispéttu di l'altru indè noi face parte di a nostra cultura (e mica a viulenza),ma solu per quelli chi mi rispéttanu.
Eiu un aghju mai sputatu nant'u populu francese,ma nantu certa ghjente chi hanu traparlatu,e tandu un c'hè piu rispéttu, Per a televisiò, ognunu face cume vole,ma chiòde l'occhji e tuppàssi l'arecchje un ha mai sguassàttu a realtà. stumacatu
A ripetu : quale sputa e t'hà u dirittu di sputà in publicu sobra l'altru ?
E po, va bè, quantu ne sentite ghjente di Francia chi difendenu i corsi ?!! Per u rispettu, semu da cunsentu : un sogu micca di quelli chi faranu à d'altri cio chi certi l'hanu fattu... bonna aventura
Pensu chi stu tipu un'a manca appena di "talente" ,hé una narpia , un baschicciu chi puzza a cunneria ,so siguru chi quand"ellu era zitellu pigliava i colpi ,ava face quellu ca u spiritu ,e tutti i tonti di a creazione ridenu cun elli ,e trovanu chi u tipu ta a putenza.
Ch'ellu si secchi u so pipinu. nò
"È sì, in fine di contu, eranu i liceani (chì tuttu u mondu ghjoca à a risa d'altronde...) chì avianu ragiò di falà in carrughju ?"
Quand'ellu si vede una mansa di liceani chì ne chjamanu à a "cuuficialità" chì ùn sò mancu scritti in corsu, quand'ellu si sente un mansa di ghjuvanotti chì ùn cunnoscenu nulla nè di "l'arristati" nè di Miot, nè di u cuntestu storicu (era un amicu di Morand), ci da ride. È, di fatti, nimu ùn l'hà pigliati in seriu, mancu a pulizza. Averemu da parte in "cruciata virtuale" una volta di più, per st'omu ? Sò propiu d'accunsentu. Face ride o nò (à mè mancu appena, ghjè un clonu di Nicolas bedos ) , è chì pò fà, semu pà u dirittu à a spressione di tutt'ognunu. A magagna face parte di a nostra cultura (basta à sente i bastiacci chì parlanu di l'aiaccini o u cuntrariu). Ùn emu micca da fà cum'è l'abrei chì si lagnanu par un sì o un nò. È po, à dilla franca, E Facciacie e facenu falà à pezzu vechju nantu à i corsi, nò? Mi pare chì a risposta a più bella saria di fà un cuncorsu di video di magagne nantu à i francesi di Corsica o d'altrò , è fà magagne di quelle putente, cum'è i sapemu fà. Cusì saparanu ch'è no avemu u sensu di u ridiculu, vedaremu s'è elli dinò. Scrive una risposta
|
|