O Big Alì, parlami corsu !
chi rubbaccia ch'è tù sì o webm...! ti si pare di fà megliu cù u to blog selettivu assai...?
Ghjovi santu hè in corsa nera.
Tavagna club sì ma micca u gruppu tavagna chì canta.
Ma serà pussibule di stà un ghjornu senza fassi insultà nant'à stu situ !?
Noi ci seremu marti chì vene, è tù o ghjovisantu ?
E chi c'entr e Big Ali inè a difesa di e lingue minuritarie...elle un sa parla manc'una lingua cum'ellu ci vole....un belle esempiu pè stumacà a ghjente.....
S'ellu casca, quessu hè megliu à un circà di sustene lu...c'hè dà lasciacci i ferri....mà u pudemu fallà in Ponte-Lecca chi stu boie, mi para bellu tumbatoghju
Ancu François Tatti serà prontu à cullà "pour se racheter une image" (en français dans le texte).
Big Ali ?!?
perchè micca Fat Jean-Jean dinù !!!
Ghjè vèramente un tipu corsu ,pienu di pulenda ,ma chi n'avemu da fa di un mascherone simule ?
Total sustegnu (e tanti basgi) a u Webmaestru !
Vai à fatti una frittata o ghjovisantu!
e tù, cosa faci per u to paese?
certe volte mi dumandu cio ch'ellu si passa in i ciarbelluchji di certi.....
è dopu, tutti cun BIG PAUL GIACOBBI pè a cuufficialità !!
Quand'ellu si face una "serinata" à pro di una lingua ( corsa o altra) hè digià gattivu segnu e si po di ch'ellu sente u cipressu....
eo seraghju in vacanze à Istanbul o Web... ti lasciu fà a rima...
mi dumandu si henry smart sà leghje, perchè chi ùn aghju micca ghjastimatu, almenu ch'ellu ùn cunnosce di u corsu ch'è u soiu è ch'è a so definizione di ghjastimà, avà basta chi mi ne vo à precà pè voi povari......
Chi tantu BigAli, "Little Big Man" u nostru : SmallGhjuF...!!
Ai raghjò davideguittucciu.
ùn sente micca bonu è più và, più i Corsi avemu da campà in cummunità, trà i pochi chi fermanu.
ma chi fà d'altru ?
Ci culleremu vulenteri. Felicitazioni a l'associu Parlemu Corsu chi si battenu cume leoni
Scrive una risposta
|
|