Mi face cacà !

 Senza nome
Marti l'11 d'Aostu 2009

[Ignorer]
A mè mi facenu cacà quelli chi dicenu chi u turisimu ci arreca soldi e sviluppu
 Rabbia
Màrcuri u 12 d'Aostu 2009

[Ignorer]
Hè longa a cumpagnia di quelli chì facenu cacà. Ma postu chì ci vole à principià cun qualcosa, allora… bravi! E avà aspettemu a versione lingua corsa
 in zerga
Màrcuri u 12 d'Aostu 2009

[Ignorer]
ANGE SANTINI MI FACE CACÀ


aghju dirittu di dilla ?
 vultaremalusucorsu
Màrcuri u 12 d'Aostu 2009

[Ignorer]
cio chi mi faci caga ghje ssa ghjuventu corsa chi s assumiglia e chi duventa piu pinza che i pinzi
 Matteo
Ghjovi u 13 d'Aostu 2009

[Ignorer]
Salve a tutti!!

Io non sono corso, sono italiano, ma come voi vivo in un'isola (Inghilterra). Sono molto incuriosito dalla storia e dalla cultura corsa e quello che mi colpisce e' che il corso, al contrario di alcuni dialetti italiani, e' per me, che sono toscano, perfettamente comprensibile. Mi pare pero' di capire che in generale parlate piu' francese che corso. E' cosi'? E vi capita mai di leggere in italiano o ascoltare media italiani vista la vicinanza con la Sardegna? Un saluto e complimenti per questo bellissimo sito!!
 A Bastiaccia di a piazza Santu Niculà
Dumenica u 16 d'Aostu 2009

[Ignorer]
Bravi!

Ghje una bellissima ripresa! :-))

E ci facenu cacà sti turisti rancighi!E tutti i corsi chi i facenu vene a campà nù un baraccone per pigliassi dui soli!
 Paulu
Luni u 7 di Sittembre 2009

[Ignorer]
mi scusarete, mà ... mi piacenu e canzone macagne, helmut fritz è u restu, quandu so fatte bè !
Mà mi facenu caca ste canzone corse "macagne" - mal fatte - chi fiuriscenu nant'u web.
S'ella hé fatta à u terzu (o quartu) nivellu, alora, va bè, hé riuscitu.
Osinno, puderebbe esse svagativu, mà hè mancatu !
Ùn face miccà ride, hè bestiu, stupidu, imbecile, grossulanu ("grossier" - adecec) ... ùn aghju mancu ascultatu interu.

D'una manera generale, forse, vi volera à firmà di fà "in corsu" cio chi si face di peghju in altrò ...
Povera noì ... :-(((
po po po so petrificatu ...
 morgane
Màrcuri u 14 d'Aprile 2010

[Ignorer]
bonne idée mais très mauvais son ,propose mes services pour enregistrement et mix ,le tout sur Bastia
A bientôt
 avulpaccia
Luni u 17 di Maghju 2010

[Ignorer]
He una canzona chì hè stata ripigliata bè , é n'he mancanu assai ... a cumpania he longa... A Me mi facenu cacà tutte ste facce di curnuti chi passanu e ghjurnate in baru , hà guadà passà e vitture .....
E dinù quelli chì credenu di sapè parlà Corsu perche sanu di " coco và be "? "avà " " a prestu" ...
mi facenu cacà iè, dinu ste rubaccie techji di drogua chì dicenu dopu "a droga fora".... ETC A PRESTU
A VULPACCIA BASTIACCIA
 Enrico
Marti u 20 di Lugliu 2010

[Ignorer]
A me mi face cacà a Francia di merda è l'italia!!!

Mi face cagàààààààààààààààààààààààààààààààà!!! :):):):):)

U vostru nome :


U vostru email :
 (micca publicatu)


Missaghju
Signale embed   Annulà ò
A vostra video sarà affissata sottu à lu vostru post.