Mélenchon, u ritornu di a CFR

INDIGNATU
Ghjovi u 23 di Farraghju 2012

[Ignorer]
è cum'elli sò cuntenti certi, di vede smarisce u populu corsu !
 petranera

[Ignorer]
les réacs de gauche sont pire que les réacs de droite

a lingua corsa hè dichjarata "en grand danger" da l'UNESCO, ma chi n'anu da futte i giacubini francesi di u front de gauche ?
 petranera

[Ignorer]
Ah pè difende a lingua corsa ùn si vedenu micca l'indignati in 4x4 di a CGT !!!
 U Palatinu

[Ignorer]
À dìlla franca, ùn m'istonna mancu una seconda è s'o era statu cummunistu, à u PCF, per esempiu, ùn averiu avutu nisun cunfianza in stu puliticante venendu di u PS. Rispettu l'idee d'ognunu, è socu ancu cunvintu ch'e a lingua ùn si deve salvà ch'e da per noi, ma l'omu ùn mi pare micca francu.
A so pusizione ultraghjaccobina mi spiace, è mi spiacia dighjà, quand'ellu sustenia a ripressione chinesa in u Tibè.
Puru, quand'ellu dice ch'ellu ci vole naziunalizà Total, cunsidercu ch'ella seria una bona cosa, sopra tuttu quandu si sà ch'e Total sustene monda dittatture in u mondu, cume per esempiu in Birmania. Ma allora, ci vurria naziunalizà dinù assai grosse intraprese. È s'ellu si tratta di naziunalizà Veolià, tandu seria un idea eccellente.

À u cuntrariu, Eva Joly (chì pare, secondu voi, a prossima à vene, è hè per quessa ch'o parlu d'ella), ben ch'ùn sia micca d'accunsentu incù tuttu u so prugramma, mi pare a più favurevule à a Corsica.

(averiu tante altre cose à dì, ma facciu à l'accorta).
 GWM

[Ignorer]
Ci so pallate di pinzuti stallati in Corsica chi anu da vutà per ellu...
 zeruffu

[Ignorer]
Un mischju di George Marchais è di Robespierre.
Issu tipu hè tontu è vole tumbacci.
Mélenchon, dégage !
 Ghjuliu Ferry

[Ignorer]
Un tipettu stu Ghjuvan-luca!! Forse vuteraghju pè ellu mia piace a so visione

"fraternelle" eppo un saraghju micca u solu nè ?!
 adz2b

[Ignorer]
mélanchon le franc-maçon !
 RONRON
Venari u 24 di Farraghju 2012

[Ignorer]
Ch'ellu morghi di malamorte
 U Palatinu

[Ignorer]
À dìlla franca, ùn capiscu micca troppu bè cosa vi pò fà ch'ellu fussi frammassone. Forse hè u casu, o forse micca, ma eiu, mi n'impippu cumplettamente. Più ch'e què, ùn capiscu micca troppu u male ch'ella pò riprisentà. Ch'e sippiite opposti à u prugramma di Melanchon, a possu capisce, è a capiscu ancu megliu ch'e hè dinù u mio casu, ma u fattu ch'ellu fussi frammasone mi lascia cumplettamente indiffarente. Pasquale Paoli ellu stessu, l'era.
U "fantasimu frammassone", cio ch'ella pò riprisentà in a mente di a ghjente, mi pare assumigliàssi assai à cio ch'ellu riprisenta u "fantasimu ghjudeu", in a mente di certi, chì sembranu cunvinti, chì basta à esse ghjudeu per truvà aperte tutte e porte.
Allora, à contu meiu, è ancu s'o sò ch'ùn serete micca tutti d'accunsentu cun mè, voi chì avete da leghje stu missaghju, pensu ch'e un omu intelligente, ch'ellu fussi framassone, ghjudeu, o micca, hè un omu intelligente ; è un abruttitu, frammassone, ghjudeu, o micca, hè sempre un abruttitu.

Tengu di precisà quantunque ch'eiu, ùn sò micca frammassone
 U Palatinu

[Ignorer]
(scusate, aghju validatu troppu prestu ; cumplettu).

È puru, sò sicuru sicuru ch'e nimu quì ùn cuntestessi u valore di Pasquale Paoli.
 perchè micca

[Ignorer]
Palatinu, d'accordu cun tè à centu per centu. Ci vuleria à falla finita cù "le complot judéo maçonnique" di u principiu di u XXu seculu !! o ghjente, avanzate appena !
 cumpassu è cumpassione

[Ignorer]
ùn hè mancu à pena u fattu ch'ellu sia framassone chì m'inchieta, puru s'è ùn sò mancu eiu di quessi, hè piuttostu a so visione monolotica di u statu, republicanu è "intulerente", è dinù di vede i "prugressisti" corsi cum'è Bucchini chìsò per l'officialità di a lingua corsa in Aiacciu è un mezu statutu di lingua regiunale à u meeting di Bastia. Incuerenze maiò chì i porta nu vulinteri à parlà di cursisazione di l'impieghi è altri malanni venuti da u naziunalisimu. Poveri à noi; hè una regressione tremenda è ch'omu ùn pò accettà. L'evuluzione stituziunale hè un passu ubligatu. Quelli chì, cum'è i cumunisti l'accettanu in Aiacciu, à modu soiui (statut de résident, PADDUC, cuufficialità, energia, ecc.) è micca in tempu d'elezzione sò disunesti o sumeri. E cum'ellu si sà ch'elli sò astuti è mezu, vole dì ch'elli burlanu i corsi ... Corci tutti l'indignati ...
 grossu panzutu

[Ignorer]
Quessi difendenu tutti i populi in lotta! Ma micca i corsi, i corsi ch'elli crepinu puru chi a ripublica passa nanzu! Ghje bellu u cumunisimu francese!
 Inculera identitaria

[Ignorer]
Hè una scelta ò beddi... Saria megliu di fassi ficcà da i sbirri di Cermolacce briunendu "uhhh dìa", o fassi smunta da Veolia svuciendu "putôn c'ki m'a mis dans l'fion"?
Comu à dicia Mulder, l'alternativi so n'altrò!

Roputon

[Ignorer]
Iè o inculera identitaria, hè una scelta.

Ma ùn hè micca perche a diritta e u liberalisimu so peghju ch'ellu ci vole à sustenelu

Stu front de gauche hè anti corsu, sti cummunisti so riazziunari e reacs.

Besancenot, a LCR, Éva Joly un so micca cusi
 Roputon

[Ignorer]
Iè o inculera identitaria, hè una scelta.

Ma ùn hè micca perche a diritta e u liberalisimu so peghju ch''ellu ci vole à sustenelu

Stu front de gauche hè anti corsu, sti cummunisti so riazziunari e reacs.

Besancenot, a LCR, Éva Joly un so micca cusi
 saveriu

[Ignorer]
http://www.rue89.com/rue89-culture/2012/02/24/paco-ibanez-sur-les-langues-melenchon-est-un-fasciste-229680
Eccu!!!!!!
 Paisà

[Ignorer]
Eccu Saveriu !!!

Bravu Paco Ibanez !!!
 Linguacione

[Ignorer]
Ci so fascisti incu a lingua è ci so fascisti in i fatti!...i sicondi ùn la sanu mancu.

U vostru nome :

U vostru email :
 (micca publicatu)

Missaghju
Signale embed   Annulà ò
A vostra video sarà affissata sottu à lu vostru post.