Marine Le Pen è u bislinguisimu
Ma ùn face nunda, u prublema maiò sò l'arabi, a sapemu tutti.
E un parlemu mancu di a so pruposta pè impedisce a ghjente di dà nomi ch'ùn sò micca francesi à i ciucci.. Addiu i Lisandru, Ghjuvanni, Lesia, Petru-Youssef è altri Orsu-Kader...
Di tutte manere cosa vulete fà, una parte maiò di i nostri anu da vutà pè sta closcia è ne seranu fieri. Ah vai puru...
Nò ma ùn v'inchietate, hè MArine LE PEN chi hà da salvà a Corsica. vutate per ella
l'altra infurmazione impurtante hè chì a Brittania hè in avanzu nant'à a Corsica per u bislinguisimu di i pannelli stradali.
à quandu "toutes directions" è "zone commerciale" nant'à i pannelli corsi ?
Quessa a Marina
un hé turchina ,
ma nera ,
Quelli chi a vedenu in culore
ch'elli varghinu a vede u so duttore !
È quellu stumacheghju di Mélenchon, chì ne fate ?
Viva Marine ! Vutate Marine !
a bislinguismu e una richeza un hè mica un peccatu....
O quelli di a Piazzetta, cumu hè chè vò ùn mettite nant'à u vostru situ a mio intervista (cliccà annant'à google video "melanchon langues regionales") nant'à e lingue regiunali ????
Aghju u listessu avisu chè Marina !!!!
J.L Melanchon (ammiratore di u bè di Robespierre)
Naziunalistu Corsu, miccà francese !!!
Cume per quale vutaremu ? Perchè ùn ci sara chì Le Pen et Melenchon candidati ???
Eiu mi riccordu di u discorssu di u babbu Le Pen a prupostu di i prigiuneri pulitichi : "La peine de mort pour tous les terroristes". Certi chì anu da vutà pè sta closcia ùn anu miccà mimoria perchè ùn anu miccà cerbellu ! Lampemu à un muvimentu pè u riaquistu di u cerbellu corsu !
Ch'ella crepi, chì lutemu dà parechji anni pè salvà a nostra identità ! Ch'ella varghi à fassi leghje ! À si vede ch'ella hè bionda ! Di tutte e manere sò tutti listessi, allora state in casa chì ùn serve à nunda d'eleghje ghjenti cusì.
Dopu riflessione, sò d'accunsentu cun ella : u bilinguisimu è una cunneria senza nome. Perchè parlà francese allora chè issu paese di merda face parte di a Corsica dipoi Napuleò ?
u peghju so tutt' i corsi ch' anu da vutà pè ella, ghjè qui chi se vede a sferenza tra u naziunalismu corsu è u naziunalismu francese so due idee pulitiche ch' un s'accordenu micca. Ma mi pare chi certi un lu capiscenu
Mi pari chi monda si sbagliessini d'alizzioni. Pà l'alizzioni à u prisindenti di a ripubblicca francesa, u votu pà Le pen hè un votu di riazzioni di pettu à u prublema di l'imigrazioni chi i muvimenti naziunalisti anni paura à parlani, è di disprezzu di pettu à u sistema puliticu francesu. U puliticamenti currettu francesu diabulizzeghja Le pen come i naziunalisti corsi o d'altri parchi difende 'a libri circulazioni di i mercanzii è i d'omi' vali a di captilismu finanziariu è imigrazioni di massa : in Corsica residenzi sicundarii è aumentu di i i flussi migratorii chi minurizeghjanu populu corsu annat'à so tarra.
Allora u votu fonti naziunali un lu difendu micca mà u spiegu, d'altrondi ùn hà micca cunsiquenzi annant'à alizzioni corsi tarrituriali o altri.
Avia raghjone Maistrale "he megliu à allivassi un manarinu" che à allardà i puliticanti massimu quand'omu un parla mancu a listessa lingua .
Un semu micca "citoyens" di a republica francese ma piuttostu "sujets" di a listessa republicaccia peghja di genova in quelli tempi di a so dominazione, parchi i "citoyens", contadini, si rispettenu, tandu chi noi, ci manda à cagà Mariona e tutti i so tenistaffi
Scrive una risposta
|
|