Liberemu u nostru liturale !

 estrimei
Venari u 2ndu di Sittembre 2011

[Ignorer]
e a dilla franca , ancu d'inguernu un simu piu inde noi, mancu di vaghjime , mancu di veranu.
e 'ncu l'intrunisazione di i "résidents" , l'affari seranu ancu peghju !
 Altore2a
Venari u 2ndu di Sittembre 2011

[Ignorer]
A legge é stata cambiata calchi mesi fa sott'a pressioni di i meri di u liturale.
http://www.courrierdesmaires.fr/actualite/france-les-regles-de-la-concession-de-plage-devraient-s-assouplir-28371.html
 Nemancu Perride
Venari u 2ndu di Sittembre 2011

[Ignorer]
U corsu d'ava (noi, ci vole à dila) ghjè sopra tuttu primurosu di stassine senza travaglià d'inguernu è s'ellu pò ancu menu di statina.
Allora ùn è tamantu pinseru di vende a so terra è e loche induv'i s'antichi anu strazziatu per lasciali un pezzu di terra corsa.
Pocu primura à quale è per chì fà....
 carghjese
Sàbatu u 3 di Sittembre 2011

[Ignorer]
s'elli mettenu i parking à 20 € u ghjornu hè ch'ellu ci sò i conni chi ci vanu! basta à più andà inde sti ladroni!!
 ANTO
Sàbatu u 3 di Sittembre 2011

[Ignorer]
So è malfatte di u "tout tourisme" messu in ballu da poi parecch'anni da a squadra UMP incu u sgio Roccasera e u so amicu Santini .
 Estrimei
Dumenica u 4 di Sittembre 2011

[Ignorer]
RICUPEREGHJA A TO TERRA!

un seria statu piu nustrale:
RIPIGLIA A TO TERRA ?
vulemmu dà forza a a lingua corsa o fà ciambuttata di corsu frencese e talianu?
 ANTO
Dumenica u 4 di Sittembre 2011

[Ignorer]
@Estrimei u 2011-09-04 08:04
Si puderebbe ancu di :"riacquistèmu a terra " mi si pare .
 ESTRIMINILATOR
Dumenica u 4 di Sittembre 2011

[Ignorer]
o Estrimei, BASTA e to rimarche nant'à a lingua !!!
ùn ai micca capitu chi cio chi tomba a lingua corsa, hè di passà u so temu à ripiglià à l'altri ?

"ùn si dice micca cusi... ci vole à di cusi..." FALLA FINITA !

in più, faci pienu di sbaglii

 Estrimei
Dumenica u 4 di Sittembre 2011

[Ignorer]
o ESTRIMINILATOR,
facciu i sbaglii? he vera ! (un so ne natu amparatu , ne a a ricerca di a perfezzione) . megliu ferie di curregelli , chi ghjuveria per tutti.
ma di vullè mettemi i termini, custì ,si tu chi faci un sbagliu .
una lingua ch'omu ha persu , di poi anni e anni , si merita ch'omu facci i sforzi per adupralla cum'ellu ci'ole .
 perchè micca
Dumenica u 4 di Sittembre 2011

[Ignorer]
o estrimé, ai a ragiò di falle, e to rimarche ùn sò mancu gattive, ma ciò chi scumoda induv'è tè hè chì a to lingua è a to manera di scrivela sò assai strampalate. A cunnosci quella di a Bibbia ? vedi a paglia in l'ochju di l'altri è micca u travu inde u toiu ! Ùn simu micca in scola, ai da finisce per scuragisce a ghjente.
 Estrimei
Luni u 5 di Sittembre 2011

[Ignorer]
o perchè micca
dici:
vedi a paglia in l'ochju di l'altri è micca u travu inde u toiu !

serrà ! ma tu , cume tutti l'astri, mi pudete curegge.... e nu a mi piglieraghju micca a male.
avemu bisognu di riaquistà a nostra lingua , e he per quessa ch'ell' un si po esse dilicatu di sucuagna.
 perchè micca
Luni u 5 di Sittembre 2011

[Ignorer]
Carissimu estrimei, a faria vulenteri, ma ùn hè quì u locu. Tutti sarianu infastiditi. A sai ch'ellu ùn hè micca un blog di lingua ma d'edee. A Piazzetta ùn hè un' accadèmia. S'ella t'interessa veramente a scrittura di a lingua, buscati qualchì insignamentu fattu da spezialisti
 Estrimei
Luni u 5 di Sittembre 2011

[Ignorer]
si un rispunsevulle di a piazzetta mi dice chi un he micca cunsigliatu di trattà di a lingua.
he capita chi a a seconda pianteraghju di scrive.
ma ci'ole ch'elli a mi dichenu
 femuneafinita
Luni u 5 di Sittembre 2011

[Ignorer]

parechji un parlanu piu a lingua nustrale temendu sempre di fassi ripiglia da un "kapo" sapientone...e cusi piu nimu parlera corsu...
 soffiu di libertà
Luni u 5 di Sittembre 2011

[Ignorer]
Caru Estrimei, si sinceru, passiunatu è pienu di bona vuluntà.

Ma a lingua corsa ùn hà bisognu d'un "maître Capello" chi ci ripiglia tutta a ghjurnata per dicci cumu ci vole à dì.

Hà bisognu d'esse parlata, scritta, letta, stata à sente...

E discussioni di lingua m'ingonfianu. A riescita di stu blog hè ghjustu à puntu ch'ellu ùn si parla micca DI lingua... MA SI PARLA IN LINGUA...

lascemu e discussioni di lingua à i spezialisti, à dite a vostra, à u foru corsu... è nant'à stu spaziu, LASCEMU SCRIVE A GHJENTE CU I SO SBAGLII

QUI, HE UN SPAZIU DI LIBERTA E DI LIBERA SPRESSIONE !

SCRIVITE PURU, ANCU FENDU I SBAGLII

Per piacè caru Estrimei, lascia respirà appena a nostra lingua.... tantu, sbaglii ne femu tutti ! in corsu, è ancu in francese...
 Estrimei
Luni u 5 di Sittembre 2011

[Ignorer]
nenzu vi vuglia assicurà chi un aghju mai dettu u centesimu di so ch'o pensava. aghju sempre pruatu a avè a misura e un he chi di tantu in tantu ch'ellu mi paria ghjuviziosu di signalà so chi mi paria un andà.-stu foru he lettu da parechji;-
un aghju mai avutu a prutensione d'esse un sapientone , ne di suttumette a nimu. mi paria chi di pruvà a sperte so ch'o sapia pudia ghjuvà.
site parechji a cunsiderà i mio scritti cume prutensione fumuta chi vole cunturbà.
avete raggiò di sbarazzivine
vi salutu !
 soffiu di libertà
Luni u 5 di Sittembre 2011

[Ignorer]
ma nò ! ESTRIMEI STà cun noi !!!

ùn ti n'andà, o sinno lanciemu u muvimentu "CI VOLE à RICUPERà ESTRIMEI"

si una sega, ma ti tenimu caru. avemu bisognu di tè !
 machja
Luni u 5 di Sittembre 2011

[Ignorer]
O Estri, un ti scuraggisci per duie parulaccie, a to lotta hè a difèsa di a lingua e ci sera sempre cuntraditori nant'a to strada, ma l'ostàculi un so fatti per piantà a nostr'andatura ma per esse abbattutu.
O Estri, si dice "pruatu" ma si scrive pruvatu !!!!!!
 machja
Luni u 5 di Sittembre 2011

[Ignorer]
abbattuti..
 U Vagabondu
Luni u 5 di Sittembre 2011

[Ignorer]
Ùn capiscu e vostre parolle ver'di Estrimei, ùn hà mai dettu gattivezze, ùn hà mai fattu rimproveru. Pruvava solu à fà avanzà a lingua.
Ùn ci vole à fà rimproveri ma currege sì, hè a sola manera di salvà a lingua.

U vostru nome :


U vostru email :
 (micca publicatu)


Missaghju
Signale embed   Annulà ò
A vostra video sarà affissata sottu à lu vostru post.