Le broutch in prime time nant'à M6

Fredéricansu
Marti u 17 d'Aprile 2012

[Ignorer]
@Piatamo : u prublemu un he micca di sapè s'ellu hè megliu o peghju.... di siguru chi oghje avemu u cunfortu ed eo so cuntentu d'un avè zappà, à tribbià e à strazià....

ma u prublemu ghjè chi so numerosi à campà sempre cun l'idea d'una Corsica mitica è mitificata, quella di babbo

cridimu chi sta Corsica esiste sempre perche un vulemu micca vede a realità... quella di a cunsumazione, di l'individualismu, di a lingua chi si spenghje, di u parè....
 Fredéricansu
Marti u 17 d'Aprile 2012

[Ignorer]
"ça donne une belle image de la Corse" dicenu tutti nanta Facebook

et pour cause, sta Corsica ùn esiste più !!!
 Acqualacciu
Marti u 17 d'Aprile 2012

[Ignorer]
Broutch è Abbatoutch, Cyril Lignac parla cume l'Aiaccini.
 FanDiUSgaiuffu
Marti u 17 d'Aprile 2012

[Ignorer]
God save the Sgaiuffu! Ai capitu tuttu è l'affare ùn hè ancu à fini (ma quantunque, pè cunfonde lonzu è prisuttu ci vole à esse propriu un lonzu sè stessu)
 Scortu
Marti u 17 d'Aprile 2012

[Ignorer]
un n'esiste più o basi più ma qualcosa cume a crisa nera chi vene (fiaghjate a Grecia )
mi dice chi u "zapping" cum'ellu dicia Mascone rivenerà più che di furia a a moda e tandu un ci seranu micca e caméras di M6 nè Cyril per vantà u broutch e u fgadel !

jean marie
Marti u 17 d'Aprile 2012

[Ignorer]
un prublemu mi pare un nhe micca a sucieta muderna ma per me ghje solu a culunisazione a face che u nostru populu e supratinu da l'altri ..... he cusi smarice un nostru campa, e ancu e nostre dumande pulitiche.... simu cottI !!!!
 Scortu
Marti u 17 d'Aprile 2012

[Ignorer]
eppo, o ghjente, un ci vole micca a scurdassi chi facia a a camera ognunu prisenta u so piu bellu parsunaghju què ghje a cultura téléréalité, dopu à "plus belle la vie" hannu forse ghjiucatu "plus belle la Corse", più bella un so micca, piu sputica di sicuru !
 ANTO
Marti u 17 d'Aprile 2012

[Ignorer]
Bellissimu articulu o Sgaiuffu ,pensu esattamente a stessa cosa .
 quattruetresette
Marti u 17 d'Aprile 2012

[Ignorer]
E ancu vera chi a robba fatta in Corsica ( brocciu , figatellu, lonzu e pisticcina ....) hé diventata un lussu chi tuttu u mondu un si po micca pagga !!!! Pè parechji corsi si ponu manghjà solu pè e feste di Natale !!! Allora he vera, vannu a puntà u "caddie" pè cumprà i "knakies" mà hè daveru una scelta ????
 mimosa
Marti u 17 d'Aprile 2012

[Ignorer]
Dopo trent'anni in pariggi (senza quellu fussi una schelta aghiu seguidadu i mio parenti), so rivenuta à lavura in corsica tre anni fa. E stata e è veramente difficile per me. Un riconuscu mica a corsica di a mio ghiuventu. Lavoru in un lugo duve a dinunzazione e permanente. so delusa. pensu a andaminè torna nanta a un cuntinente et a sunià à a mio corsica d'avanti. Alorà e vera,o ritrovatu qualqui corsi cumè prima chi mi dicenu un nemu mica tutti cambiati. a corsa soffre di tutte ste ghente chi so ghuiente di u cuntinenti o di stranieri. Ma un capiscu mica. So stata trenta anni nanta u cuntinente e pensu ave tenuto a mio mentalita e l'amore pe a corscica. haghiu sempre parlato corso purre cun un marito pinzutu. Laghio fatto amà a corsica. ho sempre parlato di a mio corsica a i mio figliluli e sempre parlatu corsu con egli. Ma e vera dino che cio ch'avemu vistu ne l'emissione d'eri esiste sempre un pocu.Ci so sempre qualqui ghienti chi so encora cusi. Ma quanto so cusi ? duv'è a sulidarita di a corsica. Un riconoscu piu nunda . Mi da tanto voglia di pianghie.
 Stronchighjetu
Marti u 17 d'Aprile 2012

[Ignorer]
Soldi, ne vuleti sempri di piu? Dilusi allora sareti di piu!
 Didier Avostra
Marti u 17 d'Aprile 2012

[Ignorer]
micca troppu persi ?!?

ma induve campate ?

A Corsica = +40.000 abitanti in 10 anni, chi campanu tutti in lotissements è in cità, cumu vulete salvà un pezzu d'anima corsa in stu paese ?

"ci so di più cuccainomani chè pastori in Corsica oghje"...
 Upontaignant
Màrcuri u 18 d'Aprile 2012

[Ignorer]
Bah i Corsi ùn volenu micca esse "lucides" è crede ch'elli so sempre cum'è nanzu

hà da esse duru quandu ha da svegliassi
 ChjaraStella

[Ignorer]
Je suis assez d'accord avec l'article, cette émission nous laisse un gout amer de mélancolie, mais franchement, c'est un peu souhaiter l'été quand on est en hiver, et vice versa...
Quand on parle de racisme, de délinquance, de meurtres, d'attentats et j'en passe, on n'est pas contents et on crie à la stigmatisation...
Là, pour une fois, c'est un documentaire plein de charme, de gens authentiques, de vraies valeurs, qu'on a peut être pas encore toutes perdues d'ailleurs!
Alors soyons contents, et servons nous en pour ne pas oublier ce qui est important dans notre île: le partage et les traditions...
 francesca

[Ignorer]
c'est vrai que les reportages du journal de 13h sur TF1 présenté par Jean-Pierre Pernault sont plus réalistes! Aussi; il vaut mieux parler des assassinats de Pâques, du cercle Wagram et autres...Mon père disait toujours que le Corse n'est jamais content!Malheureusement, il a raison!
L'économie de l'île est , à tort ou à raison, basée sur le tourisme. Soyons heureux de voir ce genre de reportage qui donne envie aux pinzuti de venir et de payer (ou de se croire en terre conquise, de se faire arnaquer aussi mais c'est un autre débat...)
 asignorapomelo

[Ignorer]
u tintu lignac s ha da raspa sè du leddii la placette d accordu u n ha da capi che broutch figatell e ...pomelo ma quantunque!! addiu vistu anch eiu...forsa parchi soghu aiacina....mi so campa!
 Scortu

[Ignorer]

E perche e done un parlerianu micca corsu, serianu di più acculturate che l'omi ? fate un sforzu Francesca, chjarastella et Florence ! Anchu s'ellu hè per vantà u ghjurnalisimu di Pernault !
Eviva a toleranza e a sferenza... mà in corsu !
 ChjaraStella

[Ignorer]
Possu parlà ancu u corsu, mà... Era veramente u prublemu...? 
Mi nè futtu di u ghjurnalismu di pernault, ci vo' ghjuntu à esse cuntentu quand'i francesi parlani di noi cusì ! 
Hè megliu dà "cébolakeurse" ò "hédidon, attention aux bombes, cédéfou"
 ChjaraStella

[Ignorer]
Mi nè futtu di u ghjurnalismu di pernault, ci vo'' ghjuntu à esse cuntentu quand''i francesi parlani di noi cusì ! 
 ChjaraStella

[Ignorer]
Mi nè futtu di u ghjurnalismu di pernault, ci vo'''' ghjuntu à esse cuntentu quand''''i francesi parlani di noi cusì ! 

U vostru nome :

U vostru email :
 (micca publicatu)

Missaghju
Signale embed   Annulà ò
A vostra video sarà affissata sottu à lu vostru post.