Indignati, ma in Ray-Ban

giramondu
Màrcuri u 1mu di Farraghju 2012

[Ignorer]
parenu a l'attori di "matrix". Ghjè vera chi so in una dimenzione altra che quella di a realtà.
 sté essellu

[Ignorer]
Un avete micca capitu :
I tintacci, so ublicati a mette i panni di cumpagnia (allora chi un ci travaglianu più!), chi un anu nulla d'altru a mettesi...
E pa e spichjete, so per piattà l'occhji stanchi chi dormenu tutte e notte inde tende quechua anch'elli...
 Claude E.

[Ignorer]
st'affissu un vi fa micca pinsa a quella di a gendarmeria : indignati, e perche micca voi !!
http://www.pelousey.com/IMG/jpg/Insertion-gendarmerie-pour-recrutement.jpg[
 Passendu

[Ignorer]
I aiaccini so tutti vistuti in nera : donne, omi, zitelli, anziani ancu... Hé una lege ind'a cità, dipoi deci anni.
 ANTO

[Ignorer]
I spechjetti so una chjama lampada a Sarcossi ,ma un ha tempu d'occupassi d'elli !
 u miumese

[Ignorer]
Hà ragiò @giramondu, pare tuttu Matrix ! Ma à l'inversu : ci credimu in un sugnacciu, mà ghjè a realtà.
 Ulongu

[Ignorer]
Bon. Hè vera. Ci hè qualcosa.
Ma voi a vi sentite di piglià l'aviò s'elli sò i pumataghji pinzuti à e cumande o ancu à u serviziu ? Mancu à Easyjet ùn ne volenu di quessi !
 ForzaAirFrance

[Ignorer]
Ùn ci avete capitu nunda. E rayban sò e cagule di i resistenti di Air France !
Ùn vi pare micca à pena techju quellu di u mezu per un steward ?
 Claude E.

[Ignorer]
un ci manca che un bonu sigaru... e ponnu ghjuca les affranchis
 Padovani

[Ignorer]
Eiú, vegú di piú una stampá di un un filmu nuvellu, o pé dá l'idea pé un "scenario" ....só a dighjá in casting o pure in ricercá di sponsori! lolu Femu prova di cumpassione o ghjente ;.))
 Adami Ghjuvan Carlu
Ghjovi u 2ndu di Farraghju 2012

[Ignorer]
Mi si pare ch'ellu ci voglia à esse più serii chè cusì. Ùn ci scordemu ch'ellu si tratta di giovani corsi chì a si provanu à stantassi un pezzu di pane in casa soia. Sò avà novanta ghjorni ch'elli a lottanu è a manera di trattà u sugettu ùn mi pare ne "scherzorsu", ne "scurrettu" ne mancu "gattivu". Hè un articulu inghjustu chì ùn hè à prò per nunda. I cummenti ùn si ne parli! Sò ronchi sumerini...ma si sà ch'in celu ùn ci ne ghjughje di quessi custì. I nostri aviatori sò dunque salvi...Eviva a giuventù corsa!
 Didier Avostra
Ghjovi u 2ndu di Farraghju 2012

[Ignorer]
o Adami, ùn poi nigà chi una grande parte di a nostra ghjuventu he veramente troppu techja.... i cummenti nant'à sti giovani indignati so inghjusti, ma stu ritrattu di corse matin he veramente ridiculu

he una caricatura, aio ! ci he veramente da spanzassi piu che da pienghje

ma i veri scrucconi in sta storia, so quelli d'air france, quessa un ci vole à sminticà ! a vera rubaccia, so elli
 aghju listesse ray ban chè sarkozy
Venari u 3 di Farraghju 2012

[Ignorer]
O figlioli ! c'era una riunione di u front de gauche o chè sta sera ?

mi pare chi i nostri amichi cummunisti un anu veramente micca u sensu di a risa... ci vole à crede ch'ellu ùn si deve tantu ride in e riunioni di a CGT.

appena d'autocritica ùn face male, un cridite micca ? ma boh, avemu u dirittu di ride di i sbacconi è di i montasega naziunalisti è di diritta, ma micca quelli di manca...

A Piazzetta difensore di i patroni è di u grande capitale ? aio, ancu quessa ci vulerà à leghje ! u nostru amicu "micca nome" ùn deve micca leghje spessu A Piazzetta...
 miicca nome

[Ignorer]
Un vegu micca cio ch'ellu vene a fà qui " u front de gauche" !
Di sicuru un n'hè micca un cummentu " dans le style Piazzeta", ma cume " a l r b c s" (ghjiustu sopra) po traduce subitu " front de gauche", i cummunisti, a cgt ?
vistu u cummentu si capisce chi quand’é lu si tratta di a "corsica ferries" e di " dumping suciale a relazione ci face subitu nant'a sti rompi cuglioni chi un sanu mancu ride !!!
si vede subitu chi ghjè una manera di schivà u sujettu. Una fisica !
un so micca s'ellu si ride in e reunioni di a cgt ma eiu, in pensendu a cert'affari mi campu di rise !
Si l'autocritica un face male, principiate a da l'esempiù e accetate i cummenti di quelli chi facenu a vostra.
quandu leghju tutti i cummenti nant'a i techji di a cgt e i giovani indignati tratechji , un mi possu impéi di pensa ch’ una parte di u vostru " sponsoring" vene di i benefizii di a " corsica ferries" fatti nant'a e spalle di i so marinari chi padenu a fame ind’é i so paesi. e què un vi parla manc'appena.
Rie per rie, circate a dà l'esempiù, vi facciu una pruposta, chjamate u vostru giurnale " a piazzeta fait rise" ! Un ci campemu !
 Adami Ghjuvan Carlu

[Ignorer]
Si dice chì "u techju ùn crede u famitu". I pruverbii sò fatti à casu è di quandu in quandu ci vole à tenene contu per capisce cum'ellu viaghja u mondu...Possu leghje da Didier Avostra chì "una grande parte di a giuventù corsa hè veramante troppu techja". S'ella fussi ùn mi dispiacerebbe micca ma mi si pare non solu ch'ella ùn sia vera ma ch'ella palesi l'idea chì u nostru interlocutore hà di a so ghjente. Ciò chì mi dispiace ancu di più, hè ch'ellu si pigli per scusa l'indignati d'Air France, vale à dì quelli ch'ùn anu ancu nunda, per ghjunghjene à pensà chì i corsi sò techji. Mi tocca dunque à crede chì l'articulu di A Piazzetta, puru ridiculu ch'ellu sia, hè sfruttatu à modu troppu seriu è à prò di pensamenti chì mi garbanu pocu. Vogliu precisà ch'ella ùn abbisogna à esse cumunistu o altru restu per capisce quessa. Basta à esse paisanu è corsu è ci ne serebbe abbastanza. Per contu meu u cuntrastu si compie quì. Tanti saluti.
 Touche pas à la CGT

[Ignorer]
in Corsica si pò ride di tuttu, ma micca di a CGT.

demucrazia ?

in quant'à a piazzetta, tutu ognunu sà ch'ella hè sponsorizata da i grandi patroni capitalisti, ch'ella hè un strumentu di u MEDEF, chì Goldman Sachs hè in daretu, chì Charles Capia hè u veru boss, chì Alain Madelin è Alain Minc scrivenu in corsu daretu à pseudos è ch'ella face a prumuzione d'un ultraliberalisimu scatinatu à prò di u Grande Capitale è di i fondi di pensione americani. Evvivanu e delucalizazione !
 Ulongu

[Ignorer]
Ùn capiscu micca troppu issa rabbia contr'à a Corsica Ferries. Sta cumpagnia ùn impiega giovani corsi cum'è l'altre cumpagnie ? Puru sè i cuntratti ùn sò di listessu valore conta quantunque quessa nò ?
Sicura chì sti giovani corsi anu à ragiò di difende si ma mi pare chì un veru muvimentu d'indignati sia qualcosa di più prufondu in a critica di u sistema stessu.
Quelli di Air France cercanu à integrà si in a sucietà, hè ghjè u so drittu. È forse unu di i più fundamentali
Ma u ritrattu ridiculu hè... è ferma.
 thomas magnum

[Ignorer]
à mè cio chi m'inchieta ghjè chi i nostri amichi qui sopra ùn anu micca, ma allora veramente micca u "sens de l'humour".

d'altronde sta parola ùn esiste micca in corsu, un hè micca per nunda.

Corsi, pudete ride di tuttu, ma micca di a CGT...
 KÜG

[Ignorer]
o figlioli ùn si po mancu più scherzighjà nant'à una fotto veramente strampalata senza fassi chjamà "social-traitre"...
Bon vi lasciu, hè ora d'andà à svergulà i schjavi.
 Marc Dorcel

[Ignorer]
S'ellu hé Airfrance chi vince, li possu truvà un impiégu eiu...
http://www.dorcelvision.com/studios/marcdorcel/dorcel-airlines-flight-dp69-3636816-406.html
.

U vostru nome :

U vostru email :
 (micca publicatu)

Missaghju
Signale embed   Annulà ò
A vostra video sarà affissata sottu à lu vostru post.