I Russii sò quì, è i Corsi li vendenu tuttu

Buvone
Marti u 10 di Lugliu 2012

[Ignorer]
Sera l'indole prufondu di certi Corsi ,di ruina a Corsica ....
cercanu dicurazioni, a frequentazione di i putenti, soldi.
Spampillà cume i spetii !

Quandu pensu chè certi patrioti so morti per què, pè che a storia finice cusi .....!
Mi vene u vumitu !
 karkasoldi

[Ignorer]
ma bon, hè vera chi u veru prublema di a Corsica, ùn so micca i speculatori è l'affaristi... so i pumataghji.

tuttu và bè.
 ninetta

[Ignorer]
A dila franca preferiscu viaghja in fiat panda e micca girami inde 5 mn pe vede se qualchisia he indarettu
 stumacatu

[Ignorer]
Ie o Ninetta, a tranquillità hè una ricchezza... che assai novi ricconi d'indè no un n'averanu mai !
 stumacatu

[Ignorer]
Un parlemu di certi che avianu prumessu di cambia a Corsica e che l'hanu affundata
per u so intaressu propriu quandu hanu capitu che un n'averanu mai u putere...
 ounadetia
Màrcuri l'11 di Lugliu 2012

[Ignorer]
Aghju l'impressione chì certi si cumpiacenu sempre à dì ch'elli sò naziunalisti quelli chì vendenu a terra. O sò naziunalisti di l'altra parte (o muderati o duri), o sò amichi cù i naziunalisti, o facenu i naziunalisti. Ma u peghju hè chì i corsi vendenu a so terra, naziunalisti o micca. E' basta a murala è basta i rimproveri. Hè un populu merzu, invigliacchitu, falzu è chì riagisce di modu individuale.
 Amicale Corse de portovecke

[Ignorer]
Ah stu bravu marcellesi ! chi a demulitu u litturale purti-vecchjacciu cu tutti i so prughjetti riservati à i frusteri !
E po, i so figlioli, carc'à soldi cume u babbu, so stati currati m'avete capitu ! So i piu ricchi di u circondu, ma vanu à sciappà e à rompe à gratisi certe villa e case.... tenutu da certi corsi ! Ghjustu per passà u tempu ! So delinquenti cume si ponu truvà in u 93 !
 ANTO

[Ignorer]
So di sicuru contru a sse vendite di terreni di u nostru paese ,ma so dinò sicuru chi si parecchji di quelli chi so contru, avissinu terreni in quantita ,forse u so parè sarebbe altru .In Corsica simu tutti piu o mènu sbacconi .
 Claude E.

[Ignorer]
ma ditemi s'ellu ci he una risposta veramente in a lege per impedisce st'affare, o quale he chi po fa qualcosa ?

un mi ditte micca che s'ellu pudia esse nuquisatu un saria un bè ?

pè impedisce sta ghjente di fa cio ch'elli facenu, o di esse cusi, un ci he che una sola manera, e un e micca facendu una prigera... ma oghje un ci he nimu pe purta un azzione cusi, o ancu accettala . alora disgrazimente a corsica sara sempre in un listessu tufoni.
a corsica d'oghje un parla che di viulenza, ma a viulenza di quale? un pudemu micca mette in un listessu saccu quella di i "voyou" e quella necessaira per un avvene sicuru cume si po spera. o lotta a piu dura cume annu fattu certi e in traccia di sparisce, e si vede e cunsiquenze...
alora a tutti i condanator, andate a prumina !
 nasone

[Ignorer]
marcellesi ghe un amicu d'angelini.naziunlistu ? aio affarista piu tostu
 ounadetia

[Ignorer]
Ne voli naziunalisti chì facenu i so affari in e custruzzione ??? O nasò
 ounadetia

[Ignorer]
prima di scrudamine, è amichi di Talamoni ??? In u Nebbiu è in altrò ???
 Mamone
Sàbatu u 14 di Lugliu 2012

[Ignorer]
@ Anto
Eccu una verita "In Corsica , semu tutti più o mano sbacconi"!! So d'accordu cun voi ...e tutti , naziunalisti ( ne cuniscemu tutti qualcuni , bella sicura micca i più sinceri , ma u ne ferma più tanti !) , mafiossi e tutti quelli chi si ponu azzingà à qualchi gamboni e truva u so suttiu .. tutti so più inde u parè che inde l'esse ....e per quessa chi ci vuole prima a spazza davanti a so usciu !!
 Populu sumerone!
Ghjovi u 19 di Lugliu 2012

[Ignorer]
Un c' bisognu di qualchi mafiuselli russi pe' stirpa u nustru paese : In Scandula, sta maraviglia naturale (ex maraviglia?), " riserva classificatata è prutetta da l'UNESCO", so avà 1.000.000 di persone chi ci passanu è decine di battelli cumerciali, ogni annu una sucietà cumerciale di più.
E quist'annu u "top de top" : visita di a riserva cun Offshore. I guardiani di a riserva si strappani i cabelli è un ponu fà nunda.
A cuandu e prime pistolettate in Portu cume in Pruprià, Portivechju è tant'alti lochi induve i soldi facenu perde tutte e limite ?

Il Monte Cinto ci guarda
Ghjovi u 26 di Lugliu 2012

[Ignorer]
Io sono italiano,
ma ogni anno arrivo in Corsica e da sempre la rispetto con devozione. Il futuro è nella natura e queste vendite mi fanno paura. La natura dona sempre qualcosa di cui vivere , i soldi restano nelle mani di pochi. Io studio da anni la storia Corsa e non vanno dimenticati gli sforzi di tanti Corsi per rendere la Corsica ai Corsi. Da Sampiero di Bastelica, alla Costituzione Corsa del 1735 a Pasquale Paoli, passando per i diffusori della Lingua Corsa come Salvatore Viale. Rispetto per chi rispetta le tradizioni.
 mamone

[Ignorer]
@Il Monte Cinto ci guarda... Quello che voi ditte mi piacè , io sono Corsa , il mio bisnonno era del Veneto e come mè , siamo molti corsi cun un'origine italiana ...la storia della Corsica , la sua lingua sono qua per ramentare la vicinanza culturale , ......cultura italiana che mi piace tanto,( ho studiato a scuola l'italiano, ma mi scusa per i miei errori) ... Certo la storia della Corsica hè quella di lotte per la sua indipendenza che fu corta ...ma tutto hè politico e i popoli , la gente non sono risponsabili (francicisme ?) di quello che facciano i capi di stato ....E con lei , dicco ;" rispetto per chi rispetta le tradizioni "....Pero , hè tanto vero che il soldo corrompe tuttu e anche i Corsi vendono la loro terra ...peccato ,ma .....
 Il Monte Cinto ci guarda

[Ignorer]
I soldi corrompono e lasciano soli, dividono i popoli, le famiglie e poi mi chiedo questi soldi che vengono dalla Russia, uno dei paesi più corrotti, quasi quanto l'Italia di adesso, saranno soldi puliti?
Io concordo con un caro amico pastore/berger su nella magnifica Alta Rocca, quando gli offro soldi per comprare più formaggio, mi sorride e mi dice di no, perché se li vende tutti lui che mangia? Mi fa piacere sapere che una italiana d'origine ora si sente ed è fiera di essere Corsa. Io sono un giovane insegnate di Italiano e Latino che da un po' mi sto interessando della Lingua Corsa. Ogni estate adoro ascoltarla e annoto tutte le somiglianze e le differenzead esempio tra corso bastiese e sartenese. Ecco perchè trovo l'associazione Umani con il progetto Lingua Viva importante per i giovani Corsi. Preservare la Lingua Corsa per preservare la sua terra. La terra, la cultura e la lingua Corsa valgono più dei soldi. La crisi europea ci sta dicendo che il futuro è nella natura, non nell'economia dei banchieri russi.
Cari Corsi io amo la Vostra terra, ma ricordate le parole della canzone degli: L'abbrivu "se vendi la terra...Se vendi la terra vendi la cultura
Se vendi la terra vendi lu to figliolu
Se vendi la terra vendi lu to animu."
 mamone
Venari u 27 di Lugliu 2012

[Ignorer]
@ Il Monte Cinto ci guarda...io sono nata al piede del Monte Cinto , il mio nonno era pastore e mi piacce molto la montagna corsa ...Hè strano ...io sono professoressa di francese , latino ...e corso e m'interessano le lingue romane e particolaramente le differenze tra i diversi modi di parlare corso...sud , nordo ...ma anche da un villaggio all'altro... Certo, hè moltissimo importante che per i giovani corsi , la lingua corsa sia ...viva . Per mè ,il corso hè la mia lingua materna , ho appreso il francese a scuola ...e sono diventata professoressa di francese ( che ne puo pensare il dottore Freud ?)...Oggi la difficoltà hè di scrivere il corso , spesso quello che io leggo non corresponde a quello trasmesso al orale dalla nonna o la madre , io penso che talvolta hè compliccato inultilmente .....Pero , hè vero che , morta la lingua , morta la coltura!!
 Il Monte Cinto ci guarda
Venari u 27 di Lugliu 2012

[Ignorer]
Che strana coincidenza! Anche tu che insegni! Beh la lingua che ti serve per lavorare è il francese, la lingua che sta dentro di te resta, la lingua inconscia, la più importante, direbbe Freud: cioè la lingua Corsa, ecco perchè conosci molto bene l'italiano il latino è alla base dell'italiano come di alcuni aspetti della Lingua Corsa, e del francese. D'altra parte ci sono molte varianti del Corso: Sartinese, Aiaccinu, Balaninu, Curtinese, Bastiacciu e Capicursinu (anche altre per la verità, magari poco conosciute). Quello che mi chiedo è il futuro del "Corsu oghjincu" o neocorsu. Poi per me, se posso, dico che bisogna aumentare la letteratura corsa, fare libri di grammatica, di letteratura e nuovi dizionari l'ultimo non è mica il Marchetti del 2001? E poi per me il Corso va reintrodotto nei licei e nelle Università, non basta solo nelle scuole elementari. Parlare francese è utile, parlare Corso significa non dimenticare la propria storia.
 mamone
Sàbatu u 28 di Lugliu 2012

[Ignorer]
@ Il Monte Cinto...E vero , la lingua corsa hè, per mè ,la lingua inconscia e anche quella del "cuore"...Penso che oggi hè difficile insegnare il latino , gli alunni dicono sempre :" a cosa serve il latino ? nessuno lo parla ". Per loro la lingua non hè che un modo per communicare , hè dunque difficile fare capire ( comprendere ?) che il francese hè, circa a 80% ,d'origine latina e il corso , forse più...ma , ad esempio "hodie" latino = "oghje"in corso , perchè "ghj" ? allora che si pronuncia "d" come in latino....Il "Corso oghjinco ", parlato da alcuni giovani, hè talvolta strano , un mischio di corso /francese che puo dare frase come " je me suis" schalbe" per dire " so cascatu" ( so caduto), ad esempio . E vero che bisogna che la lingua corsa deve essere reintrodotta al liceo , all' università ma bisogna non dimenticare che all'origine hè una lingua orale e la coltura corsa si deve anche trasmettere al orale .Una cosa hè certa, che il corso , lingua latina , si avviccina del Toscano ...

U vostru nome :

U vostru email :
 (micca publicatu)

Missaghju
Signale embed   Annulà ò
A vostra video sarà affissata sottu à lu vostru post.