I Muvrini sò in depressione...

 Alessandro
Marti u 10 di Marzu 2009

[Ignorer]
Ma che lingua è questaaaa???!!!!uuu madonna è POLACCO o TURCO??!!non si capisce nullaaaaaaaaa.....bohh poi mi dite che lingua è questa e comunque la prossima volta fate un blog parlato in italiano corretto no in questa lingua INDECIFRABILE....
 prisuttu
Marti u 10 di Marzu 2009

[Ignorer]
innò, a to lingua ùn hè micca a nostra, o lucchisò !!!!
 talianu...
Màrcuri l'11 di Marzu 2009

[Ignorer]
Perdunate u mio cunnaziunale! Hè maleducatu è ignurante!
Ma nun sminticate chi a lingua "colta" è "alta" di a Corsica per seculi hè stato u talianu...Viale, Paoli...parlavanu è scrivevanu a lingua di Dante...

Perdunate u mio corso!

Un abbracciu a tutti li amichi corsi!
 antone
Venari u 13 di Marzu 2009

[Ignorer]
Ti sbagli, o amicu, Paoli scrivia in talianu l'atti officiali di listessa manera chè u francese à ighjorni d'oghje . ... .........., ma parlava corsu cù i so cumpatriotti
A LINGUA CORSA ESISTE !!!!!!!
U POPULU CORSU ESISTE !!!!!!
A STORIA CORSA ESISTE (A SAPERANU I GHJENUVESI !!!!! E I FRANCESI !!!! E MUSSOLINI CHI VULIA A GABBIA SENZA L ACELLI !!!!
 ghjuvan'paulu
Marti u 5 di Maghju 2009

[Ignorer]
D'accordu cun tè o Enrico, ma cunfessa puru chi e manere di fà o di scrve di Alessadro so' cuntrarie à u Galateo...
U talianu in Corsica mérita d'esse lingua di cultura, perchè gran' parte di a nostra storia (h)è scritta in talianu ; ma i Corsi ùn simu micca taliani !
 ghjuvan'Paulu
Màrcuri u 6 di Maghju 2009

[Ignorer]
Pienamente d'accunsentu cun tè o Enrico !
 giulio
Venari u 12 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
[amo molto la Corsica, spero che capiate l'italiano ...... io il corso lo capisco ma non lo so parlare correttamente , sennò la prossima volta scrivo in francese (eh eh eh eh).Ma voi i Muvrini li conoscete??? perchè non vengono in talia a fare tournées?? spero mi rispondiate. pace e bene.

U vostru nome :


U vostru email :
 (micca publicatu)


Missaghju
Signale embed   Annulà ò
A vostra video sarà affissata sottu à lu vostru post.