Hè sempre permessu d'insultà i Corsi

Antonino Albertini
Luni u 25 di Lugliu 2011

[Ignorer]
Nui dicemo li stessi cose dei siciliani .... :o)
 l'ultima insurrezzione di u Fiumorbu
Luni u 25 di Lugliu 2011

[Ignorer]
torna un scemu chi s assumiglie a u generale morand dicenu quasi listessi cose " une espece primitive" mà chi credenu chè simu a l'epica di a pela di capre a nantu u spinu è u bastone dopu per dorme ci mettimu ind a tanna.
 Alessia Amoroso
Luni u 25 di Lugliu 2011

[Ignorer]
Réponse au premier commentaire, celui de Antonino Albertini: ça te fais rire de dire les mêmes choses des siciliens espèce d'abruti???
 mi dispiace
Luni u 25 di Lugliu 2011

[Ignorer]
Mi dispiasce a dila ma cio ch'ellu dice s'articulu hè a verita, sopratuttu a prima partita, i corsi i piu astuti e quelli chi avianu i mezzi si so spatriati per fà a so vita e riesce for di a Corsica ( l'esempii so numerosi).
Ma u peghju hè chi quelli chi so firmati eranu i schemi, i baulo, i piducchiosi, i disgraziati, chi hanu vistu inde a partenza di a ricchèzza umana e culturale un'opportunita di sorte di a so mediocrità.
E ghje cusi ch'avemu vistu e case, e tarre, e merie, a Corsica sana casca tra e mani d'incapaci, chi so divintati i maestri di u nostru paese, e oghje so i figlioli chi volenu caccia fora tutt'u mondu, chi un volenu di u ritornu di a diaspora, per che a sapemu ch'ella hè un periculu per elli e per i so affari.
Ma si ne so scurdati d'un' affare, ghje chi i novi ghjunghjiticci so piu maligni ch'elli, e sopratuttu piu numarosi, e chi dumane si feranu manghja, e se a Corsica cunosce guai e ruvina, a colpe e soia.
 merdusò
Luni u 25 di Lugliu 2011

[Ignorer]
Mi dispiace di dì ti chi a mò famiglia face parte di quelle chi anu fatu a scelta di stà in Corsica, di travaglià e di fà a sò vita quì. Ancu s'ellu è statu certe volte difficiule, avemu avanzatu, avemu travagliatu, ùn simu micca sumeri o scemi... Un poi micca parlà cusì, mi pare chi anche certi tonti di i notri paesi sò partuti in cuntinente...
 Antonino Albertini
Luni u 25 di Lugliu 2011

[Ignorer]
@Alessia.. era per fà capì che so cose che si dicono tanto pè dì.. ogni mondo hè paesi.. ogni nazione tene la regione povera è i pulitici o giurnalisti scemi dicuno le solite strunzate. poi issu ha dittu un sacco di cose ovvie, banali e luoghi comuni.

baci & abbracci.
 Antonino Albertini
Luni u 25 di Lugliu 2011

[Ignorer]
@mi dispiace : ha raggiò al 100% !!! lu stessu discursu va fattu per u Sud Italia... uguale!!
 KüG
Luni u 25 di Lugliu 2011

[Ignorer]
s'è qualchissia a si sente di scrive u riassuntu di u viaghju "fintu" d'un Corsu pe'sse Francie, sarebbe bè. A l'usu "Lettere persane" di quellu Montesquieu.
 untu e finu
Luni u 25 di Lugliu 2011

[Ignorer]
Chi tanti Francis Kuntz, i veri talenti di Groland scrivenu in u Figaro !
 Grossu panzutu
Luni u 25 di Lugliu 2011

[Ignorer]
E sicuru l'astuti so partuti a l'animali so stati qui! Poca vista di a Corsica! A senteti parlà mi pare a sente u culunialistu di canta "u ghjunghjidicciu e grand'omu e noi bistiole"! Trane chi ci so dino closce, dispetosi o bigliacchi chi so partuti e omi curragiosi astuti e travagliatori chi so firmati qui e qu'annu permessu di salva u pocu chi ci ferma oghje! L'incapaci a u puderi venenu di e derive claniste chi so state faciule a mette in ballu inda miseria ch'ellu c'era e ghje una piagha a scumbatte simu d'accunsentu! Ava mi dumandu cume faci a di senza vergogna chi so "l'animali" chi so stati qui ch'ùn volenu micca lascia i "civilizati" di a diaspora rivene a impadruniscesi d'una terra ch'elli annu abandunatu! Allora ùn criticheghju micca a diaspora (quella ch'ùn s'hé scurdata di a Filletta di sicuru) ma da raggio a una purcheria cume quessa ci vole a esse scemmi o troppu partutu...
 Quellu chi ghje firmatu
Luni u 25 di Lugliu 2011

[Ignorer]
O mi dispiace, mi dumandu anch'eu perche ùn annu nancu ricunisciutu a supremazia di a razza Spalluzata! Quessi si chi so veri corsi astuti struiti agalapati civilizati! E quelli di qui, sta razza maladetta d'incapaci clanisti e manghjoni ci vuleria a mandali a dachau li feria pro! Ancu se forse i nostri cari spalluzati a spessu si so chjappati un accentu un usu di campà e un'arruganza tremendamente scursisatu! Quelli chi una mane annu abbandunatu a casa paterna per fassi vale astro e chi dannu e lezione a quelli chi curragiosi so stati qui ind'a miseria a travaglia e avanza e fà ch'ellu ci fermessi qualchi tettu! "u ghjundidicciu e grand'omu e noi bistiole" chi bella ideulugia chi bella visione di a Corsica! Se tuttu mondu a pinsava cume te eramu 10 volte peghju che no simu ava! Ma ci ne chi si battenu contra l'incapacci a u pudere pe salva a terra a cultura e l'usi e fà chi omu possi campà be in casa soia! mentre chi d'altri piglianu u metro e manghjanu a u Mac Do e si franciseghjanu a pocu a pocu! Aio aio Un ti scurda di a Filletta o cumpà!
 carghjese
Luni u 25 di Lugliu 2011

[Ignorer]
ùn hè micca François Hauter chi scrive sottu à cugnome "mi dispiace"????
 Tabloid....
Luni u 25 di Lugliu 2011

[Ignorer]
Sta'articullu dice a verità nant'à u puntu....simu (i corsi..) dà smarisce è solu Edmond l'hà capita........
 mi dispiace
Luni u 25 di Lugliu 2011

[Ignorer]
Eccu i ghjagaracci so lintati, parlata di u travagliu fattu da quelli chi so firmati, chi travaglia ? chi prugressi ? che sviluppu ?
Quali so chi hanu purtatu i clanisti a u putere dipoi duie seculi, per dui soldi, una piazza ,una casa,e ancu una strinta di manu solu ? so i corsi di a spaluzera o i sumeri paisani ?
Induve so i resistenti, i patrioti , quelli chi vulianu cambia a sorte di u Populu Corsu ? si ne so servuti per fa i so affari, e dopu l'hani abandunati.
Quale hè chi si riempie e stache cu e residenze secundaria e chi dopu mughjanu contra a speculazione ?
Induve so i guardiani di a nostra lingua materna ? si parle piu corsu tra esiliati ch'in aiacciu o in bastia inde Quick o i sopra mercati.
Invece di lampa sempre l'accusi nant' a statu francese spazzate a pena davanti e vostre porte, se vo ne site sempre capàce.
 Potemkine
Luni u 25 di Lugliu 2011

[Ignorer]
@mi dispiace: "quelli chi avianu i MEZZi" !!!!!!!!! Ai fattu bè, dopu, di pone sta quistione : "Induve so i guardiani di a nostra lingua materna ?" ...
 ANTO
Luni u 25 di Lugliu 2011

[Ignorer]
I PIU PAZZI SO QUELLI CHI DANNU CAPU A STE FOLE !A U PINZUTU "ON LUI PISSE A LA RAIE "
 Pumata
Marti u 26 di Lugliu 2011

[Ignorer]
Mi mi mi i resistenti patrioti di marinla chi discetanu!!! A spalluzera e cusi viva e face cusi pro a a corsica che ùn sapiamu mancu s'elli eranu sempre vivi i corsi di u 93! Appena di dignita, s'ella hé cusi goffa corsica state intra di "elite" in parigi e arrestate di sputa voscu velenu annantu a noi! Quelli chi so partuti ùn avianu che da sta postu ch'elli eranu cusi astuti! Pe u clanisimu hé a francia chi l'hà messu in piazza dopu ave messu a miseria cume d'appertutu induve hé passata! Certu chi unepochi annu manghjatu vulinteri ma d'altri si so battuti d'altri annu criatu scrittu cantatu e provanu d'avanza e avanzanu d'altronde...
 astutu

[Ignorer]
t corsi chi pidanu u bateddu so i piu povari.i ricchi e l'intellighjenti stannu in corsica
hauter un dice che tontie
quiddi chi vannu a fa i poinçonneurs du metro in pariggi so i piu povari e i menu struite
 astutu

[Ignorer]
"main basse sur une ile" u primu scrittu nanta a corsica e u so avene scrittu pa renatu coti pasquale marchetti carulu santoni dd de peretti di uFRC u primu fronte righjunalistu corsu nanzi a l'arc
 tavamig

[Ignorer]
Và bè o ghjente, ci pudemu sempre tazzà 100 anni trà corsi di fora è corsi di nentru, i più cuntenti seranu sempre quelli chì ci disprezzanu, chì tandu li demu ancu a ragiò ...

Ss'articulu inghjuliosu pone altre quistioni, s'omu vole ...
- Cosa hè u livellu d'issi falzi giurnalisti francesi ? Chì ci vulerà à crede quand'elli ci parlanu di a China, a Libia o l'Afganistan ?
- Cumu a direzzione di u figaro pò accettà una publicazione cusì ?
- Chì serà u scopu veru di tale purcheria ? Fà scuppià a viulenza di i Corsi ?
- Quale avà frà i corsi hà da reagì (l'hà fatta digià u rettore di Corsica ?
- L'averemu sempre quella capacità à reagì, è micca solu cù l'inghjulia ?
- è tant'altre ...

U vostru nome :

U vostru email :
 (micca publicatu)

Missaghju
Signale embed   Annulà ò
A vostra video sarà affissata sottu à lu vostru post.