Fate e vostre valisge grazia à Pôle Emploi
Iè, iè. Hè à pocu pressu cio chì hè statu longu a mio situazione persunale. Infine aghju trovu un picculu travagliu, ma a vi dicu, per truvà un travagliu, ancu circhendu benissimu hè assai difficiule in Corsica, di truvà travagliu, ne possu testimunià.
Dighjà ch'e per fà viaghjà un situ internet in lingua corsa, hè un straziu senza fine !
(ghjust'à puntu, iscrivitevvi nant'à u mio situ...)
Ah nò !
Dighjà ch'o straziu à bastanza dapoi trè anni per fà campà u mio situ, s'e u fate saltà, cosa mi fermerà.
Di sicuru, e rispunsevulità sò multiplice, per disgrazia, per a nostra disgrazia, è simu tutti un pocu culpevuli, pensu, o almenu rispunsevuli, ancu s'e certi anu di più rispunsevulità ch'e d'altri.
Cuncernendu u mio situ o sgiò Duttò, hè l'Appuntamentu Corsu di a Tela, forum di discussione in lingua, u situ da u quale mettu sempre u ligame sott'à tutt'i mio missaghji.
U peghju hè chi nant' à u situ di corse matin ci so cummenti di ghjente chi dicenu chi lascia a priorita à i corsi hè razzismu. Avà di sicuru, avemu toccat' u fondu.
Nigà a culunisazione di l'impieghi in l'amministrazione hè
- O una carenza di cultura nant' à storia di a Corsica (pè esempiu quellu chi hà u so cervellu torna frescu à chi crede chi Vercingetorix è Charles Martel eranu nostr' antenati)
- O un discorsu ipucritu fattu da francisati pè esse cunformu a e so ideolugie o pè parlà senza riflete in ribicchendu cu stupidezza l'argumenti di i media francesi chi dicenu chi tuttu cio chi difendenu i corsi so assurdità pè contribuisce à fà passaci pè un populu di coni
simu coti...A mai populu corsu ....
Simu parecchi ,noi altri anzianetti a esse partiti un cuntinente o altro pè guadagna a nostra vita .M'hè assai dispiaciutu d'avè a parte quandu avia una vintinnad'anni ,ma un rigrettu nunda perchè aghju giratu u mezzu mondu e vistu cose ,chi parecchji di quelli chi travaglianu qui un vederanu mai .E po quand'omu torna ,accunsente di piu l'odore di a macchja e ancu quella di u 51.
C'hè una sola cosa a sabè :i maccheroni un falanu micca cotti e cu u so casgiu da u celu
Saluti a JG.
E sicuru chi issa fatighjata mi garba pocu ma, noi semu un pocu rispunsebile di cio chi si passa ind'è noi. Spazzemu davanti a e nostrè portè, mittemu un pocu d'ordinè in li nostri paesi, fori i banditi e i vinduti, cambiemu a nostra manera di pensa e tandu a francia ricumincera a rispetacci e a tenè contu di è nostrè ricchjestè.
fatelivràquindecipizzeàmenez
cù tuttu cio chi si sente ( cacciate di valls o valse ?,pole emploi, cumissariatu, scola...) ci vole chi i corsi si mettinu à purtà a"stella gialla"cusi seranu ricunnisciuti dapertuttu è u francese,ellu ,serà quellu chi hà scrittu u testu di i diritti di l'omu è di e so 'ntenne!!!
ma chi né vulite fa di una piazza a pole emplois????
Ci hé da ride so posti per ghjente stercaghja,chi volenu fa travaglia piu stercaghji ché elli ,porcu infernu chi vita....;
Galiani, Ghjuvan Lavighju
Scrive una risposta
|
|