Fate e vostre valisge grazia à Pôle Emploi Casata
I Corsi FORA
U Palatinu
Iè, iè. Hè à pocu pressu cio chì hè statu longu a mio situazione persunale. Infine aghju trovu un picculu travagliu, ma a vi dicu, per truvà un travagliu, ancu circhendu benissimu hè assai difficiule in Corsica, di truvà travagliu, ne possu testimunià.
U Palatinu
Dighjà ch'e per fà viaghjà un situ internet in lingua corsa, hè un straziu senza fine !
(ghjust'à puntu, iscrivitevvi nant'à u mio situ...) U Palatinu
Ah nò !
Dighjà ch'o straziu à bastanza dapoi trè anni per fà campà u mio situ, s'e u fate saltà, cosa mi fermerà. U Palatinu
Di sicuru, e rispunsevulità sò multiplice, per disgrazia, per a nostra disgrazia, è simu tutti un pocu culpevuli, pensu, o almenu rispunsevuli, ancu s'e certi anu di più rispunsevulità ch'e d'altri.
Cuncernendu u mio situ o sgiò Duttò, hè l'Appuntamentu Corsu di a Tela, forum di discussione in lingua, u situ da u quale mettu sempre u ligame sott'à tutt'i mio missaghji. Lisandru
U peghju hè chi nant' à u situ di corse matin ci so cummenti di ghjente chi dicenu chi lascia a priorita à i corsi hè razzismu. Avà di sicuru, avemu toccat' u fondu.
Nigà a culunisazione di l'impieghi in l'amministrazione hè - O una carenza di cultura nant' à storia di a Corsica (pè esempiu quellu chi hà u so cervellu torna frescu à chi crede chi Vercingetorix è Charles Martel eranu nostr' antenati) - O un discorsu ipucritu fattu da francisati pè esse cunformu a e so ideolugie o pè parlà senza riflete in ribicchendu cu stupidezza l'argumenti di i media francesi chi dicenu chi tuttu cio chi difendenu i corsi so assurdità pè contribuisce à fà passaci pè un populu di coni coincoin
simu coti...A mai populu corsu ....
J G
Ie he vera , ssu fattu esiste di poi sempre , eo dinu aghju avutu da perte in cuntinente pe insegnà e per rientre in Corsica aghju persu u mo impiegu e aghju straziatu pe guadagnà a mo vita qui ! In Francia delocalizeghjanu l'usine in Corsica delocalizeghjanu a ghjente ! ! ! " Délocalisation " un esiste micca in corsu allora mi aghju inventatu una parulla anch'eo !
ANTO
Simu parecchi ,noi altri anzianetti a esse partiti un cuntinente o altro pè guadagna a nostra vita .M'hè assai dispiaciutu d'avè a parte quandu avia una vintinnad'anni ,ma un rigrettu nunda perchè aghju giratu u mezzu mondu e vistu cose ,chi parecchji di quelli chi travaglianu qui un vederanu mai .E po quand'omu torna ,accunsente di piu l'odore di a macchja e ancu quella di u 51.
C'hè una sola cosa a sabè :i maccheroni un falanu micca cotti e cu u so casgiu da u celu Saluti a JG. J G
eccu cio co aghju scrittu e cantatu quand'o era luntanu
Cume portata da un fiume D'una ghjente troppu pressata Mi so persa in u e schjume D'una vitaccia strovulata Tutti i ghjorni so listessi Ci'ole a corre pe ghjunghje à l'ora Tutti i ghjorni so listessi E dipoi mi triga l'ora Mi triga l'ora di ritrovà A machja corsa a respirà Mi triga l'ora di ritrovà A machja corsa a pedighjà Cum'ellu era bellu u stazzu Chi anc' oghje quand'o ci pensu Chi differenza cun stu tazzu Chi mi face perde u sensu O li mo mucchji parfumati A mio pensata vi riclama O li mio chjassi appillicati Di voi n'aghju tanta brama Aghju a brama di indue mè Di li mio loghi e pô di tè Aghju a brama di indue mè Di l'aria corsa e po di tè U tempu vene troppu cortu E sfughjenu l'ore beate Durante u mese d'aostu Ne finiscenu tempu nate E quand'ellu ci'ole a riperte Un mi possu mancu ritene E digia prima di riperte Aspettiu a quist'annu chi vene Aghju a brama di ritornà Cun stu battellu chji si ne và Aghju à brama di ritornà Aghju a brama di tè dighjà J G
< Patience et longueur de temps font plus que force ni que rage > ( La Fontaine )
C'est la colonisation par le dépeuplement , ma cum'ellu dice Anto ,ci face prô di parte chi cusi capimu megliu certe cose e vedimu cum'ellu si campa altrô fatelivràquindecipizzeàmenez
cù tuttu cio chi si sente ( cacciate di valls o valse ?,pole emploi, cumissariatu, scola...) ci vole chi i corsi si mettinu à purtà a"stella gialla"cusi seranu ricunnisciuti dapertuttu è u francese,ellu ,serà quellu chi hà scrittu u testu di i diritti di l'omu è di e so 'ntenne!!!
tralala in piazza
ma chi né vulite fa di una piazza a pole emplois????
Ci hé da ride so posti per ghjente stercaghja,chi volenu fa travaglia piu stercaghji ché elli ,porcu infernu chi vita....; Galiani, Ghjuvan Lavighju
E una vargogna....
Scrive una risposta
|
|