Evviva à Barbier !

 Klaus Barbier
Marti u 4 di Dicembre 2012

[Ignorer]
Effifa u me vigliolu! Donnerwetter!
 rinucciu
Màrcuri u 5 di Dicembre 2012

[Ignorer]
Ch'ellu vochi fassi sbribbà e c... da un sameru di u pianu di u Cusciò. A sola affari hè chi issu stronzu hè u ghjurnalistu di u sistemu chi ripetti in i medii u pinsamentu di l'architettura statali francesa.
U ci po patte ? Hè bon segnu : Barbier BHL Chevenement i trè mulizzi di l'apocalizza francesa; à fassi insultà da a rimigna hè un onori è un segnu di saluta di spiritu. allora tinimu bonu di pettu à u pinsamentu unicu!
 aiotuttiifratelli
Màrcuri u 5 di Dicembre 2012

[Ignorer]
M'aghju da campà sta dumenicata....aghju dà fà qualchi disegni nant'i muri.."Barbier manghjà mi u minchju" "Barbier putanaccia" "Barbier luviaccia" "Barbier pedophile" etcera.....
 a capra
Màrcuri u 5 di Dicembre 2012

[Ignorer]
Senza vule principia una nova polemica, pensu chi dumane se qualchisia tene u stessu discorsu parlendu di larabi o di i bretons o i ch'tis (postu chi i francesi tenenu cusi caru i ch'tis) à da esse una bella cumeria. Ma annanta i corsi si po di...
 sgaiuffa
Màrcuri u 5 di Dicembre 2012

[Ignorer]
no comment!!!!!..................
 aiotuttiifratelli
Màrcuri u 5 di Dicembre 2012

[Ignorer]
ie chi si po di ...parchi quantu ci n'hè Corsi impizzutItI?quantu ci n'hè Corsi chi preferiscenu pensà cum' "i francesi " pà avé una bedda carriera pulitica?so elli chi ci tumbanu!!!
 ScortuAssai
Màrcuri u 5 di Dicembre 2012

[Ignorer]

"Gènes", "Génétique"...
E parole impieghate dicenu di più nant'a ellu che n'ant'a noi.
Guardatelu : un metru e nunda, maladicciosu, nè omu ni donna, capillacci di funa, pelle senza sangue... u veru difettu geneticu hè ellu, una zinzallaccia chi si piglia per un cobra !!
  imlherbissu
Màrcuri u 5 di Dicembre 2012

[Ignorer]
à mè e cacciate di Klaus mi vanu propiu!! iè chì sò viulente babbu, mamma è caccari dinù eranu viulenti: e pieve sottu à i pisani, i cancellieri sottu à i genuvesi..pianu Terrier sottu à i francesi (1mu padduc) Ponte Novu...14.18 tandu sì, simu stati VIULENTI, 39.45, 75 Aleria cù tutte e cumbricule cù i pedi neri ( cavalerie, chaptalisation.. è ne passu.... ) l'egu sopramisuratu di u sburgnone di Thiel, Clavier è u rimantu di Rossi à fà si leghje..(ùn pensate micca ch'o sia in favore à i prefetti di pulizza!!, matrimoniu di u Principe Jean, cù pulizze, crs, eliccoteri ch'elli falessinu à piglià u bagnu in Saone, vogliu parlà di a povera famiglia Darty...l'ascultere di u populu sanu: ch'ella sia Mariani, Federicci (cumu e chjappanu e valisge da cumprà i testimogni?),Costa è u Niolu, Paoli, Leoni, i russii in Purti Vechju, i Latinos in Aiacciu.. IE O SGIO BARBIER , EO SO VIULENTE ASSAI, ASSAI È TU CUMU TI TROVI CU U TO STRACCIU ROSSU!! ci n'hè una techja di ghjente cum'è tè, cummencia pè fà un'analisi di i to lochi è di a to ghjente è po dopu venerai à dacci lezziò, ma pensu chi tu, arnese è praticante di a viulenza, cultivadore di u nunda, manghja merda in perdizione, ùn emu micca lezziò da ritene da tè, in quantu chè à u to ministru di e finanze francese ( i puliti) dilli di chjode i so conti di Svizzera!!!
E bè O zitè mi sentu megliu, quasi quasi mi paria ch'ellu capia u corsu!!!
 Acqualacciu
Màrcuri u 5 di Dicembre 2012

[Ignorer]
@Basta: pensu chì sta "puesia" si pia a u terzu gradu!
Tempu di "Mirvella"!

Anc'à sai chì c'hè Klaus Barbier pè salvà u naziunalismu.
 Corbiatu
Màrcuri u 5 di Dicembre 2012

[Ignorer]
vi sbagliate, ùn hè micca Barbier chì hà dettu què, hè Corbier di Dorothée.
 bipu-bipu
Màrcuri u 5 di Dicembre 2012

[Ignorer]
L'altra volte, inde yves Calvi, Barbier ha dettu ch'ellu ci vuleria custrui di HLM nantu i campusanti perche un ci he piu di terranu in Parigi. Tamantu tontu !
  cherazada
Màrcuri u 5 di Dicembre 2012

[Ignorer]
ch'elli fessinu puru e Mosquée in Parigi, micca l'HLM; chi a Francia a si contranu l'Arabi, evviva "les petits frères musulmans", evviva Tariq è Ahmadinejade!!! Forza u Qatar!!!
 ANTO
Màrcuri u 5 di Dicembre 2012

[Ignorer]
So tempi e tempi ,a scrive tamante cunnerie nantu a ellu li si da raghjo .E un poveru tipu ,chi tène sempre u listessu discorsu razzistu ,ch'ellu ci vole a piglia pè cio ch'ellu è :nunda ,parole azzese di un picculu chi si crède grande .
 Grossu panzutu
Màrcuri u 5 di Dicembre 2012

[Ignorer]
Chi vulete fà i francesi annu una longa tradizione di "testimunià" pè l'opera maio di a ghjustizia... Ramintemuci i millioni di lettere mandate a i bosci bel esempiu di cittadinanza francese!

Pè analisi nantu a l'arme so falze quante viziose. L'arme chi uccidenu in Corsica so listesse che quelle in marseglia o in palermo. Puntà a passione di i Corsi pè l'arme a caccia e u tiru in l'aria u 31 so simpliciamente una manerà di fà culpapilizà u populu anantu a so cultura pè ùn vede a realità di a viulenza in Corsica.

Quella d'un pudere maio di u soldu cun milliarde chi giranu in tornu a a famosa "dessacralisation". Quella d'un sviluppu turisticu massicciu e di l'ecunumia "residentielle" bling bling people, vulsuta da a francia e chi hà un effettu disastrosu nanta a sucietà corsa!!!

Allora cuntinuemu a dà raggio a tipi cume barbier a colpi di "o frate des flics il en fau ia trop d'arme ao" e cuntinuemu a chjode l'ochji nante e vere ragio di a viulenza. (d'altronde l'arma ùn hè che un stuvigliu, cume una piola una vittura o un cultellu di cugina)

Pè fini nant'a l'omerta sta rifarenza franco francese chi rimanda u pinzutu lambda a a so mitulugia meriméana nanta Corsica serve a piatta una verità tremenda. Simu u rughjonne u piu fliccatu d'auropa, sannu tuttu ma un facenu nunda!!!

A noi altri Corsi di sta noi stessi e di ricunnosce i veri nemichi (soldu, speculazione, emigrazione suldadia massicia, statu d'accunsentu cumplice o ancu a volte urganizatore!!!) senza cascà inda trappula mediatica francese chi vuleria fà culpapiliza a nostra cultura a colpi di "cliché"!
 Calvoise
Màrcuri u 5 di Dicembre 2012

[Ignorer]
Mi da a voglia di rende !
 Nisuna
Màrcuri u 5 di Dicembre 2012

[Ignorer]
Les Corses tombent-ils facilement dans le règlement à l'arme à feu ? Oui
Les Corses sont-ils globalement des criminels violents ? Non, il suffit de voir les stats de l'INSEE.

Vive la langue française, langue de notre patrie !

La France aux Français !



(macagna, chì nimu surtessi a pistola)
 Corsi-k
Màrcuri u 5 di Dicembre 2012

[Ignorer]
Ah ah o ghjenti mi pari chi certi (ancu assai, micca tutti) cui sta sera sò peghji cà a parsonna ch'eddi cercani à cundannà e chi è cundanevuli, ma.

Razzisti, che vò scrivitti in corsu, in francorsoru o puru in francesi un v'inchieteti chi setti di un populu stessu : di u populu di quiddi chi si sò resi, di i pauronni, di i vigliachi chi cercani i debuli.
Abbocca à i corci !
E... caleti u capu davanti à i putenti e à i preputenti, ch'un si sà mai.

Bonna sera vi salutu
Cu la zucca e cu l'imbutu !
 ca
Màrcuri u 5 di Dicembre 2012

[Ignorer]
svp arretez ce desastre vous faites plus de mal que de bien a la corse svp fermez ce blog de merde
 Ubabbu
Ghjovi u 6 di Dicembre 2012

[Ignorer]
Chì si po dì, micca tantu, seria tempu di dumanda à u statu francese è à u so porta voce barbier di fà un museu per riconnosce i corsi è dopu custruite campi in polonia. Bravu ô sgio Barbier quandu à storia si riscrive.
 aiotuttiifratelli
Ghjovi u 6 di Dicembre 2012

[Ignorer]
ca A raghjone ghjè a nostra forza! populu vivu populu corsu

U vostru nome :


U vostru email :
 (micca publicatu)


Missaghju
Signale embed   Annulà ò
A vostra video sarà affissata sottu à lu vostru post.