Cumu fà fiascà a vostra merendella
vi site scurdati : Talamonisti contra Benedettisti : organizate u scontru indè a vostra socera è scappate puru u più prestu pussibile !!
O allora statevinè in casa cume mè chi si manghja mégliu cu i pedi sott'a taula !!
eiu mi n'anderaghiu per se macchié solu in cu a mio musetta piena di robba nustralé,é di vinu corsu,mà di u bonu...é doppu mi feraghiu nua bedda cacatà sottu a una scopa..
A merendella di Pasqua s'assumiglia più a u campu di fiera che una festa di famiglia,100 persone accatastate in unu campu! Fra i zitelli chi si piglianu per ghjucatore di futbolu, e dispute fra quelli chi sanu tuttu è quelli chi volenu imparà a l'altri, quelli chi ridenu a gola rivolta; u fume di u barbecue chi vene cu u ventu in piena faccia, a musica a tutta pompa di quelli chi si pianu per DJ, quelli chi runfianu a rompe arechje...
Malgratu questu, a merendella di Pasqua hè una tradizione ancestrale à u quale ci pieghemu tutti !
Pinsà d'ùn invintà à jean felix acquaviva pà una mirendedda in francardu, chi saria capaci di spiegavvi chi hà cummandatu dui pezzi di pani è di polpa di pani pà un contu di 150000 euro l'unu, ma ch'ùn bisogni d'imprimurassi postu ch'idd'hè a polpa a più famosa di tuttu u punenti di u niolu è chi l'hà avutu à prezzi di paisani...
Quissa quì a mirindedda sarà un veru fiascu!
cume vo site gattivi...
ùn vi piace veramente nunda ! serete cusi "nihilisti", azezi e stumacati da a vita?
eiu trovu ch'ellu hé peccatu chi Prumitei ùn appia viaghjatu.u prugettu he forse da rivede ma l'idea era bona. ci vulia à pruvà. i soldi ùn so micca partuti in e stacche di JFA mi pare, no ?
Bucchinistes o bouquinistes ...aouh ...
JF Acquaviva si magna fruttu è fondu di soldi publichi incù quiddu tontu di fanfan griffi è ùn faci nudda.
L'idea hè bona mà a scruccunaria ancu di più, 5 sucità par rascià tutti i subvenzioni pussibili, Firroloni chi aspettà a liquidazioni ghjudiziaria pà ùn pigliassi à collu i 18 parsonni lampati fori.
Ùn socu micca ind'à bunetta di JF acquaviva ma mi pari ch'iddu t'avia 3 impieghi, chi tanti Henri Proglio, è mipari di sapè ch'iddu s'era missu d'accantu i soldi in liquidu fatti pà pagà l'affissi di Corsica viva, di fatti socu eiu chi mi sbagliu era un viziunariu è tribula i nuttati di tony casalonga chi mancu in li so fantasimi i più secreti ùn pinsavu pudè magnassi tanti soldi...
Pensu chì, per 51 ladri parvinuti, ci hà da esse una merendella di lussu (putana miseria, chi tanti "Carré-Joker" nantu à la "Jolly Card" !) durante 4 anni... Ci si puderà ancu sente "A la salute di stu populu di nerpie !", "Tombula ! Carton plein ! 4 anni di merendella !", " Il est des nôôôôtres, maintenant il est élu comme les auuuuuuutres !", "Sò andati da vutà, per noi purcellacci techji !",..
un hé micca be di lampà accuse è nomi cusi o vargaglionu . quessa ùn si face.
A mè i tre assassinati m'hannu tagliatu l'appitittu
Scrive una risposta
|
|