Cumu fà fiascà a vostra merendella

u picchju
Luni u 5 d'Aprile 2010

[Ignorer]
vi site scurdati : Talamonisti contra Benedettisti : organizate u scontru indè a vostra socera è scappate puru u più prestu pussibile !!
 anto
Luni u 5 d'Aprile 2010

[Ignorer]
O allora statevinè in casa cume mè chi si manghja mégliu cu i pedi sott'a taula !!
 PERTU SANTU
Luni u 5 d'Aprile 2010

[Ignorer]
eiu mi n'anderaghiu per se macchié solu in cu a mio musetta piena di robba nustralé,é di vinu corsu,mà di u bonu...é doppu mi feraghiu nua bedda cacatà sottu a una scopa..
 vargaglionu
Marti u 6 d'Aprile 2010

[Ignorer]
Pinsà d'ùn invintà à jean felix acquaviva pà una mirendedda in francardu, chi saria capaci di spiegavvi chi hà cummandatu dui pezzi di pani è di polpa di pani pà un contu di 150000 euro l'unu, ma ch'ùn bisogni d'imprimurassi postu ch'idd'hè a polpa a più famosa di tuttu u punenti di u niolu è chi l'hà avutu à prezzi di paisani...
Quissa quì a mirindedda sarà un veru fiascu!
 marboeuf
Màrcuri u 7 d'Aprile 2010

[Ignorer]
O Vargagliò' ! Micca macagne annant'a Francardu !
Ghjè vera ch'hanu fattu u barbecue u piu tamantu è un piu custosu di la storia di l'umanità (è sopratuttu chi un serva a nunda), mà a mumenti s'hà da affacà u deus ex machina Guidu Firoloni !
L'omu ch'hà messu una mansa di cantatori has been a u tapinu solu incù un libracciu di merda è un dischettu annant'a cazzi di petra dui metri (so què i sintineddi, cazzi di petra innò ?), allora un t'inchètà, a merendella a u contu di a CTC, Albiana, Femu quì, suvvenzionne di diritta, di manca, di duri, d'i mous, d'i francs-maçons (un c'hè micca traduzione in Corsu per st'inculati, hè un segnu...), etc. hà da dura in Francardu, è micca solu u luni di Pasqua... Mà tuttu l'annu !
 fratellu figatellu
Màrcuri u 7 d'Aprile 2010

[Ignorer]
cume vo site gattivi...

ùn vi piace veramente nunda ! serete cusi "nihilisti", azezi e stumacati da a vita?

eiu trovu ch'ellu hé peccatu chi Prumitei ùn appia viaghjatu.u prugettu he forse da rivede ma l'idea era bona. ci vulia à pruvà. i soldi ùn so micca partuti in e stacche di JFA mi pare, no ?

dimatinata
Ghjovi l'8 d'Aprile 2010

[Ignorer]
Bucchinistes o bouquinistes ...aouh ...
 vargaglionu
Ghjovi l'8 d'Aprile 2010

[Ignorer]
JF Acquaviva si magna fruttu è fondu di soldi publichi incù quiddu tontu di fanfan griffi è ùn faci nudda.
L'idea hè bona mà a scruccunaria ancu di più, 5 sucità par rascià tutti i subvenzioni pussibili, Firroloni chi aspettà a liquidazioni ghjudiziaria pà ùn pigliassi à collu i 18 parsonni lampati fori.
Ùn socu micca ind'à bunetta di JF acquaviva ma mi pari ch'iddu t'avia 3 impieghi, chi tanti Henri Proglio, è mipari di sapè ch'iddu s'era missu d'accantu i soldi in liquidu fatti pà pagà l'affissi di Corsica viva, di fatti socu eiu chi mi sbagliu era un viziunariu è tribula i nuttati di tony casalonga chi mancu in li so fantasimi i più secreti ùn pinsavu pudè magnassi tanti soldi...
 Filemone
Venari u 9 d'Aprile 2010

[Ignorer]
Pensu chì, per 51 ladri parvinuti, ci hà da esse una merendella di lussu (putana miseria, chi tanti "Carré-Joker" nantu à la "Jolly Card" !) durante 4 anni... Ci si puderà ancu sente "A la salute di stu populu di nerpie !", "Tombula ! Carton plein ! 4 anni di merendella !", " Il est des nôôôôtres, maintenant il est élu comme les auuuuuuutres !", "Sò andati da vutà, per noi purcellacci techji !",..
 bati
Venari u 9 d'Aprile 2010

[Ignorer]
un hé micca be di lampà accuse è nomi cusi o vargaglionu . quessa ùn si face.
 Scortu
Luni u 9 d'Aprile 2012

[Ignorer]
A mè i tre assassinati m'hannu tagliatu l'appitittu

U vostru nome :

U vostru email :
 (micca publicatu)

Missaghju
Signale embed   Annulà ò
A vostra video sarà affissata sottu à lu vostru post.