Basta cù i DJ à a Santa di u Niolu !

 yes
Venari u 4 di Sittembre 2009

[Ignorer]
niulinchi vergogna di a corsica
 Niulinca
Venari u 4 di Sittembre 2009

[Ignorer]
I niulinchi sò i più forti ! I corsi i più sputichi ! NZL
 MM
Venari u 4 di Sittembre 2009

[Ignorer]
Quì sò propiu d'accunsentu cù u Sguaiuffu è u ringraziu di mette à palesu stu fattu, di pone u prublemu ancu s'è avemu pocu putere per fà qualcosa pensu. U peghju hè chì certi chì mettenu a musica di boatta à a Santa sò ancu amichi nostri, ma ùn c'è manera di cambià u so parè. A Santa hè un spechju di a nostra sucietà, un spechju di i più crudele cù i "vechji" chì vulerebbinu priservà un palmu di nettu ogni tantu è una parte maiò di a giuventù chì sguilla versu l'ammirazione di i DJ è di e musicaccie di caca, è chì a volenu impone in ogni locu ! L'esempiu da seguità sarebbe quellu di a San Brancaziu cù una primura maiò per a lingua Corsa è a piazza minuretta lasciata à a musica detta "à a moda".
Per furtuna dumane averemu sempre u piacè d'impaghjellà,impruvisà ò di stà à sente ma chì ne serà da quì à 10 anni ?
 ATCHOUM !
Venari u 4 di Sittembre 2009

[Ignorer]
Quandu vedite ch'in niolu a droga circuleghja tuttu l'annu quant'e in Calvi o in Purtivechju in pienu stadinu, un mi stone mancu di vede ghjente mette musicaccia di i so DJ preferiti in piena Santa !

Nimu un dice piu nunda in st'isulaccia !!!, Hè colpa à noi tutti ! Parechji so contri, ma stanu muti, paurosi o lacsciacorristi (nova parolla :) ), circhendu a fideghjà a so baraca e micca quella di u vicinu ! e di in piu e paghjelle lascenu a piazza à a techno !

Si parla oghje d'acculturazione generale pè a Corsica, si vole di ch'ella tocca tutti i lochi, tutti i paesi e tutt'a ghjente in generale ! A ruina di a cultura hè prugrammata... tutti ss'esempii ne so a prova !




 Niulincu
Venari u 4 di Sittembre 2009

[Ignorer]
yes: Se noi simu à vergogna di a corsica allora...

A musica di buatta ùn si sente micca in guasi tutte e baracche !
Ci sò dui o trè baraccaghji chi facenu a cumeria é basta, sempre listessi !

In Niolu si canta a paghella, si ghjoca à a mora e si pò ghjucà un pezzu di musica.

Venite numerosi,

NZL
 Niulinca
Venari u 4 di Sittembre 2009

[Ignorer]
Atchoum : un vedu micca ciò chì a droga vene fà quì. Un ci vole micca a imbulighjà tuttu.
Eiu sò d'accordu cù niulincu ch'ellu si vede chjucà à a mora o impaghjellà in certe barrache ! E po un hè micca perchè ci sò duie o trè baracche chì mettenu 'sse canzone chì tutti i barracaghji facenu listessu. Face pareghji anni che vò à a santa è per me hè una fiera magnifica ancu si l'aspettu religiosu è tradiziunale ha appena smaritu…
NZL
 Cumpalliols
Venari u 4 di Sittembre 2009

[Ignorer]
Eccu cio ch'aviu scrittu parechj'anni fà :

http://cumpalliols-in-corsu.over-blog.com/article-16462977.html
 Cumpalliols
Venari u 4 di Sittembre 2009

[Ignorer]
Scusate, mi sò sbagliatu :
appughjate quì
 Marcellu di Casamaccioli
Venari u 4 di Sittembre 2009

[Ignorer]
Salute o sgaiuffi, si po capisce u to pare nant'à fiera ma un so micca dapoi quandu veni in Niolu da fà a prucessione.
Eiu so natu in Casamacciuli è u mio babbu hà un caffè apertu tutta l'annata. Quand'era zitellu, sintiu paghjelle, chjam'è rispondi è ancu partite di mora da rompesine a voce, ma a sera c'eranu i balli duv'andavanu ghjente piu anziani à fassi un tango, un passo o un balzu. Quessi so a techno di tandu.
Un sai micca chi hè ghjunta ancu Dalida à cantà in paese pè a fiera - 50anni fà, allora ponu vene david ghetta ghetta è tutti l'astri...
E vera chi a l'epica i barracaghji un avianu sono daret'à u comptoir ma un si po micca impedisce a musica perchè tandu un si senterebbe mancu i nostri musicanti.
Dumandemu a Liberta pè quelli chi so incarcerati per a LLN, allora un circhemu micca a metecci e pastoghje duv'un ci ne bisognu : ai a furtuna di pude scambia di baracca quande tu voli, allora s'ell'un ti piace a musica qui, vai accantu chi ci possu esse eiu e metteraghju vulinteri una siconda pè accumpagnati, è forze ci bieremu un Altore-limunata... A prestu
 ATCHOUM !
Venari u 4 di Sittembre 2009

[Ignorer]
O'niulinca quant'at è a droga un entre in locu in u scambiamente di a mentalità ?

Ci vole arrestà di sunnià appena !

Drugati cantanti paghjelli e ghjuchendi à a mora ne esiste po esse, ma eu un ne cunoscu ! Preferiscenu fallà in via notte o in l'acapulco à sente a musicaccia fendusi un rail di coke !

Si po capisce a ghjente a chi li piace bob sinclar o Guetta ! Ma a santa deve sta a santa ! Anu tutti l'astri week end di l'annu per sente sta musica e per sorte, allora per piacè, ch'elli stanu ind'elli pe ssi tre ghjorni di festa o ch'elli si pantanu di mette sta MUSICACCIA CUNTINENTALE !
 Paulu
Venari u 4 di Sittembre 2009

[Ignorer]
avete raghjioni, hé listessu per tutte e serate e feste mi pare ... so andatu a a serata di sustegnu contr'à i fochi in Vero, a serata ùn era miccà male, ma à a fine, anu missi musica a tappu " di quelle goffe" fin'à 3 ore.
C'erani 4 o 5 chì pruvavanu di ghjucà à mora à mezzu stu tambeddu ...

Bellu è piacevule di chjachjarà incu e vittime di e fochi è di sta catastroffa incu "Partenaire particulier" è Jean-Luc Lahaye cantendu "femmes" ... stupidu !!
 Francè
Venari u 4 di Sittembre 2009

[Ignorer]
Hé sempre listessu prublema : co vole a fa i soldi in furia. A dicenu parechji : "il faut évoluer"
allora "évoluons", scurdemuci di a
nostra identità e femu cum'è i pinzuti
 Paulu
Venari u 4 di Sittembre 2009

[Ignorer]
ô ghjente, dimmulla francu è chjaru: quantu pudemu esse conni è incunsequenti qualchi volte quantunque ... :-
 casincainforza
Venari u 4 di Sittembre 2009

[Ignorer]
A sola è unica vera fiera corsa : San Brancà
 Paulu
Venari u 4 di Sittembre 2009

[Ignorer]
@ MM:
dici:"L'esempiu da seguità sarebbe quellu di a San Brancaziu cù una primura maiò per a lingua Corsa è a piazza minuretta lasciata à a musica detta "à a moda".

ùn so miccà d'accordu cun tè ... si ci mettimu à fà "prima parte" è locu difinitu per serate corse etc ... hè una manera di ghettoïsà ( :-) a noscia cultura ... ghjucemullaci contra !!
mi face pinsà à "l'amicale des corses", à i "veghja corsa" ... infine, mi pare ....

Eiu dinù ùn socu miccà fan di e serate "paghjelle è mora" fin'à 5 ore - hé cume tuttu, à mumentu mi gunfia - è socu chì c'hè dinù robba da vende è affare di cummerciu mà ùn hé micca una ragioni pa' mette Bobbu Pettuchjaru à tappu accant'a una casetta 'cu 4 paghjelle accantu mi pare ! Si po mette musiche ... corse per esempiu !
ò alora ci vuleria à fà una siconda festa i ghjorni dopu ?
Santa di u Niolu
e dopu
Sante du niol.

Cunflittu di generazioni è battaglie di valore ... ùn socu induva tuttu sti prublemi c'ha da purtà !

@Marcellu:
Sunnieghju ò faci u paragonu trà Dalida è David Guettacciu ;-)
 MM
Venari u 4 di Sittembre 2009

[Ignorer]
O Paulu ùn capiscu micca i to rimprovari à a fiera di Casinca, forse a mi poi spiegà appena megliu per cuntinuà u cuntrastu ;-)
 Paulu
Venari u 4 di Sittembre 2009

[Ignorer]
Vulia dì chì si principiemu à dì "serata tradiziunala" quì, "Serata Corsa" qualla, "veghja CORSA" (parchì simu in Tchetchénie ? Ci so veghje francese ?) mi pare di cuntribuisce à inchjustrà a cultura corsa .. in Corsica ! Povera noì ! Faciu irunia, mà da qui à pocu, vidaremu "Amicale DES CORSES "inde noì.

A santa di u niolu hè una festa tradiziunale, religiosa e basta, ci so e feste di paese, i balli, e discotheque tutte l'estate per ascultà a techno, a musicà électro, i DJ e cie ... simu veramenti ubligati di fa' piace à tutti quelli chi volenu ascultà a techno o rifassi Woodstock ?
Mà parchì micca un bal tamantu per l'ultima serata, per i vechji, i zitelli è i ghjuvannoti in brama di sonu ! Cusì, ognunu sera cuntentu !
 Niulincu
Venari u 4 di Sittembre 2009

[Ignorer]
@ castagna : l'organizatori facenu tuttu benevulmente. Un poi micca dumandà à sta gjhente d'esse gendarmi !

@ Marcellu : ti capiscu bè, si po fà balli é serate, so d'accordu. Ma Bob Sinclar a tappu tutta a santa ghjurnata quandu c'hè un cantadore nant'à u campu, à me mi stumaca ! Ci canteremu una paghjella inseme quantunque in a barraca di i Lozzi !
 MM
Venari u 4 di Sittembre 2009

[Ignorer]
A Paulu:

Ghjust'appuntu per a San Brancaziu ùn c'era nisuna "serata Corsa" messa in ballu. I canti, paghjelle è i chjam'è rispondi si sò alzati da per elli à ogni cantu di i banchi u vennari è u sabbatu sera à partesi di l'apperitivu.

C'era bè una stonda di "puesia" prugrammata a dumenica ma ùn c'era guasi nimu chì tutt'ognunu avia preferitu cantà seguitendu a so brama è u so stintu ;-)

Per u restu,musicaccia ùn ci n'hè guasi micca in u Castellà è sin'ad avà, hè a fiera chì mantene u megliu u spiritu pensu...(pudemu sempre cuntrastà nant'à u "spiritu" etc ma tandu ùn ci ne surteremu)

Per a Santa, hè menu una critica chè una paura tamanta di vede sparisce per i passiunati di cantu unu di l'ultimu rifugiu chì ci ferma in st'isula messa à u ruvellu da u soldu, u turisimu è a sfrancisata !!!
 machja
Venari u 4 di Sittembre 2009

[Ignorer]
Aghju cunisciutu A Fiera di a Santa in lu 1960 e vi possu di ch'a l'epica era a listessa cosa, o ancu peghju, paghjjelle un ci n'era tantu, "disco e DJ" manc'apena, ma si sintia 'la boudeuse"" o "la tonquinoise" o canzone di Tino Rossi inde i barraconi.
I pastore chi culavanu per tre ghjorni a pedi o a cavallu,eranu briachi a tapu, e durmianu u ghjornu ind'a filletta sottu i castagni, o andavanu a ghjucca qualchi soldi.
Paghjelle e canzone corse so vultate a Casamacioli, in lu 70-80, cu a creazione di Canta, i primi passi di I MUvrini e ancu I Chjiami Aghjalesi, tempu di u riaquistu.
I tempi un hanu cambiatu, e a fiera hè sempre a festa di Vergine Maria, cu a Granitula e a prussezione, e a mossa hè sempre religiosa.
E mode passanu, e canzone cambianu, ma u spiritu hè u stessu e a fede hè sempre qui.

U vostru nome :


U vostru email :
 (micca publicatu)


Missaghju
Signale embed   Annulà ò
A vostra video sarà affissata sottu à lu vostru post.