Ancu Philippe Gildas vota à e cantunale estrimei
he una vergogna, ma he a legge .
i dewez ,Gildas.... so pruprietaria di pui di 5 anni , ponu vutà. tandu cumu vulete andà a caccia di e liste, corsi chi campanu in astrò e chi un ci aerianu dirittu . e so femu un picculu puntu - ancu di grazia ch'elli un capiscenu u corsu -, so piu numerosi i strangeri che i corsi e s'elli volenu si vincenu tutte l'ellezzioni . he forse a sperenza di a cgt e di u "Front de Gauche" ghjildassu
ma hè normale ! Gildas face più di 10 anni ch'ellu stà qui. ancu cù e cunnerie di Corsica Libera averà u drittu di vutà inde noi
estrimei
ancu so un so che pe una citadinita suttumessa a una naziunalità, ci'ole chi l'affari sianu chjari .
i 10 anni di a citadinità , so praticati a tempu pienu (a ghjente chi stanu l'annu sanu in Corsica). a legge chi dà u dirittu di vutà, un he micca a listessa ; he a legge elletturale chi da u dirittu di votu a quelli chi so pruprietarii dipoi 5 anni . (secondu sta legge u strangeru chi ha a so casa dipoi 5 anni ha u dirittu di vutà , u corsu ,chi un ha micca casa - e ci ne he parechji - e chi stanta u so pezzu di pane , un ci ha piu dirittu) estrimei
scusate , vulia di scrive:
u corsu ,chi un ha micca casa - e ci ne he parechji - e chi stanta u so pezzu di pane for di Corsica , un ci ha piu dirittu rompastacche
A legge francese dice : si vota induve si campa, e po basta, e un c'hè bisogn'a circà s'ell'hè un corsu chi stanta u so pane for di corsica, o un francese chi stanta u so pane in corsica.
Hè a stessa cosa per i corsi chi campanu tutta l'anata in cita e chi votanu sempre in paese. Quanti so i corsi chi votanu e si prisentanu a l'elezione in francia, tutt'a diaspora, campa , vota, in un paese chi un hè u soiu, se no seguitemu u ragiunamentu di certi. Aghju intesu parla d' una certa Cunsulta Naziunale chi vole fa una lista eleturale pa i corsi e per i corsi, ma mi pare dino che nimu un ne vole . Chi ne dite ? estrimei
he vera so che tu dici , o rompistacche.
ma a me sta legge un mi gherba . e a dilla franca tutti sti corsi chi si presentanu in Francia , seranu cusi passiunati da a Corsica - s'ell'un he per buscassi nepochi di voti e fassi mette l'affiss i- ? v'arricordu chi Gildas e i pari soiu un campanu micca qui , ma so pruprietarii dipoi piu di 5 anni rompistacche
un mi gherba manc'a me issa legge, e tutte l'altre fate a pro di i culunialisti e i so amichi, corsi o no, ma cume puderemu fa per cambia le ?
Grossu panzutu
A quandu Karl Zero canditatu a e municipale di bunifaziu cu slogan: "sauvez le merou sauvez Bonif".
Un ci sera demugrazia in corsica senza un statutu speziale! Qualcosa ciole a cambià! U fattu chi personne cumpletamente straniere a e prublematiche di u populu corsu venghinu a scambia i risultati di l'elezione... Un si po cuntinuà cusi! marianto
e eiu chi so corsa nata in corsica un possu micca vuta ! parché travagliu altro !
imbecille
a cundanna di a viulenza e u sustegnu di l'incarcerati, a penna contraditoriu, so i chjave di l'imposture e di u successu di angelini
cusi addiziuneghja l'eletoratu cfr e quellu naziunalista !!!!! e semu tutti marron per u mumentu!!! Tony Gensyli
Cio chi un sapete hé chi Gildas hé l'amicu di Rocca Serra, dipoi un pezzu... Un v'inkietate chi un ha micca vutatu Angelini
estrimei
a solu ,
u "prublemu" he chi un he micca u culore di u votu chi dà u permessu, ne menu l'ientità . o marianto , a mi perdunerai ma per fà avanzà a lingua mi tocca a cuntrastà nant'a u to cugnome , chi h forse u to nome(?) . so ti chjamu amozzu u to nome e dicu o Maria'ntò! ma u to nome he Maria Antonia (Mari'Antonia), he listessa per quelli chi si facenu chjamà Dumè, Antò, Pasquà .... a l'usu corsu u nome he Dumenicu , Antone (o Antoniu ) Pasquale , Ghjiseppu..... so ch'elli chjamanu in frencese i "diminutifs" ci so ancu'nde noi-es: Dumenichellu, Dumenicone, Antoniollu, Antunucciu ,Pasqualellu, .....- estrimei
e quessi so corsi ?
"AFP - 08/04/2011 à 14:35 Pasqua et Santini renvoyés en correctionnelle pour malversations Les anciens ministres Charles Pasqua et André Santini ont été renvoyés en correctionnelle à Versailles dans l'affaire de malversations présumées en lien avec la fondation d'art Jean Hamon, a-t-on appris vendredi auprès de leurs avocats et du parquet." picciaghjolu
cì vulariu à mette a fotò di a lista elleturale incù a so firma !
Rokasèr
@ picciaghjolu : ùn so micca sè tù ai u dirittu di mustrà e liste eletturale cù i nomi... ma tuttu ognunu e po cunsultà in prefettura
corsu mica clanistu
anch'assai quelli votanu tutti si bling-bling,per fassi cunoscé da noi altri paisani.Chi ci Pudetté fà, pigliagli a calci in lu darétu?Da fassi rimercà da i media francesé?per contu meiu u mio fratellu vota in cuntinenté,un n' a micca diritu di vuta in lu so paèsé . Ma éiu ci aghiu diritu di vutà in lu mé paésé,ma un cambia mai nunda dipoi anni hé anni,so sempre i listessi ,da babboni,figlioli,hé figliunlini,ghié sempré a listessa famiglia.alora chi si po fà. Dicé u mio vicinu.C'est la loi!!!!!!!!
di rispondu..... O BAULLO VAI HE CHINATI !!!!!!!!! Troisième Voie (José Rossi)
unu in più o di menu, quantu ci nè sarà di sti frusteri chi votanu indè no dipoi 20 o 30 anni..Avà ghjè in Terra soia no ??
Femula finità appena incu tutti sti falzi naziunalisti, chi vole salvà i Corsi è chi facenu vutà u cuntrariu à tempu eletti... Un nostru populu hè (ormai) quellu francese nunda ùn cambierà sat sorte.... Breiz Atao
Gildas ùn hè brittonu... ghjè quasi cume Corsu, n'avemu pigliatu peghju che ellu, allora benvenutu o Filippu, eppo ùn ci vole a esse 1 millione pè esse una nazione.....?
Stoccafissu
S'è Gildas hà vutatu à Rocca Serra hè nurmale. S'ellu vota à Angelini hè chì Angelini hè un vindutu. I vuleriate in casa tutti i francesi ch'anu vutatu naziunalisti à e territuriale? Li pare chì in e cundiziune attuale (liste gonfie, scrizzione à voline più, ecc.) hè una prova chì u naziunalisimu avanza.
marianto
a Estrimei
aghju da risponde in Corsu e ti prdu d'esse indulgente ancu a mio ortografia parchè eiu u corsu l'aghju imparatu in casa e indè a stretta; pe rivene a u mio nome , allora devi di Marie Antoinette (senza "trait d'union" parchè un esiste micca in corsu) o allora Maria Antonietta ! ma mi dispiacce di ditti che mi chjamu Marianto, cumu l'anziani chjamavanu a mio Mamo chi s'ella era viva oghje averia 112 anni ! forse che i nostri vecchji eranu in avanzu nant'a a moda attuale ! allora scusami so 60 anni che mi chjamanu cusi un aghju micca da scambia ochje pe fa avanza a lingua ! a lingua e fatta pe esse parlata in carughju ! un pensu micca a lezzio a riceve nant'a u parla ! piantu qui allez passa una bona ghjurnata ! e dimi u to picculu nome chi hè Anthony jeremy loic ..... :))) Scrive una risposta
|
|