A Corsica s'avvicina da a Francia

 Ulongu
Ghjovi u 26 di Ghjenaghju 2012

[Ignorer]
Aghju intesu à a radiò una persona chì per difende u so attaccamentu à a Francia dicia chì dapoi sempre u ditu di a Corsica ( u Capicorsu dunque) face vede a Francia è per ella u significatu era impurtante.
U fattu serebbe dunque puliticu.

In realità "u ditu di a Corsica" ci mostra u golfu di Genuva...
A cunclusione hè dunque difficiule è aprressu tuttu l'Irlanda ùn hè a più vicina à l'Ingliterra ?
 Tutale-elfu
Ghjovi u 26 di Ghjenaghju 2012

[Ignorer]
Megliu cusi no ? Puveremu (Tandu) apprufittà di u petroliu di e coste marsegliese è diventà un Petro-nazione.?!
 consuelo
Ghjovi u 26 di Ghjenaghju 2012

[Ignorer]
..Francisi!naziunalisti, imperialisti e mistificatori!se i Corsi e l''Italiani si capisciunu un mutivo ci sarà...forse è più vicina all''italia? A lingua non mente!e anche le tradizioni sono le stesse!w a corsica libera e indipendente!
 Zitellu
Ghjovi u 26 di Ghjenaghju 2012

[Ignorer]
Cume per Techernobyl, quessu ghjè l'effettu di e fruntiare...
 ANTO
Ghjovi u 26 di Ghjenaghju 2012

[Ignorer]
Nantu a parecchji siti un si vède mancu apèna a corsica nantu a e carte di a meteo .
 Antonello
Ghjovi u 26 di Ghjenaghju 2012

[Ignorer]
@ consuelo simu nazioni diverse per u scherzu di storia ma simu istessu populu...

Piu che vicina alla Francia, la Corsica è più lontana dalll'italia...che tristezza!
Non vi auguro l'Italia, ma via dalla Francia si, e piu in fretta possibile o morira la vostra cultura
 loris
Venari u 27 di Ghjenaghju 2012

[Ignorer]
amici Corsi, guardate il sito www.ilmeteo.it c'è sempre la previsione per la Corsica nella home del sito insieme all' Italia, l' Italia non vi ha dimenticato.
 consuelo
Venari u 27 di Ghjenaghju 2012

[Ignorer]
@antonello io sono italiana, ma mi sta molto a cuore la causa corsa ed amando questa terra,mi esercito o meglio provo a scrivere in corso che,come ben sai è una lingua italica,molto simile al siciliano,toscano,genovese.Io non mi rassegno al fatto di
 consuelo
Venari u 27 di Ghjenaghju 2012

[Ignorer]
averla persa per sempre!a questo punto i corsi hanno il diritto di avere la loro indipendenza o quantomeno una forte autonomia!ciao alla prossima
 ISOLA
Sàbatu u 28 di Ghjenaghju 2012

[Ignorer]
in più si bastardi di francesi hannu fattu sguillà a Sardegna
sò veramente una rubaccia
 Antonello
Sàbatu u 28 di Ghjenaghju 2012

[Ignorer]
@consuelo Certo che hanno diritto di avere la loro libertà, devo dire che noi sardi in Italia siamo piu rispettati ,non da Roma coem centro politico, ma dagli italiani si
 Antonello
Sàbatu u 28 di Ghjenaghju 2012

[Ignorer]
@isola Ci vogliono marciare contra...per colonizzarci??? :-)
 paolo
Ghjovi u 2ndu di Farraghju 2012

[Ignorer]
Nizza, Corsica, Genova avrebbero potuto essere parte di un grande stato, ma non lo hanno mai potuto pensare. La storia ha voluto diversamente. Eppure tante cose ci uniscono, a cominciare dalle nostre lingue dimenticate
 Casata
Ghjovi u 2ndu di Farraghju 2012

[Ignorer]
Irredentisti, andate à favvi leghje. noi ùn semu micca taliani, lasciateci tranquilli. cio vole à divvila cumu ?
 Antonello
Ghjovi u 2ndu di Farraghju 2012

[Ignorer]
@casata "noi ùn semu micca taliani",...ma chi lo ha mai detto? voleva dire che siamo popoli vicini con stessa cultura mica che siete italiani...non lo siete mai stati ne mailo sarete...ma che avete cultura italica non lo negate!!
 Paolo
Venari u 3 di Farraghju 2012

[Ignorer]
Visto che avete avuto la fortuna di diventare francesi vi conviene restarlo. Almeno vi risparmiate Berlusconi e la sua banda di ladri. Comunque il corso è parente dell'italiano come il genovese è parente del francese. Che scherzi fa la storia!
 francesco bambini
Ghjovi u 9 di Farraghju 2012

[Ignorer]
vedo con piacere la Corsica vicina a l'Italia me sento fratello dei corsi, sento che emo lo stesso sangue (Ho parlato nel mi dialetto).la mi discendenza è da Bastia Umbra
 francesco bambini
Venari u 10 di Farraghju 2012

[Ignorer]
amo la Corsica sono italiano dell'umbria la mia generazione guarda caso discende da una città che si chiama Bastia Umbra. Vi voglio bene amici corsicani
 fabio corsica libera
Venari u 10 di Farraghju 2012

[Ignorer]
guardate dove hanno messo l' isola d' Elba sulla cartina?? ridicolo....
i corsi devono insistere affinchè la Corsica diventi una regione a statuto speciale come il trentino Alto Adige o la Valle d Aosta in Italia, essa avrebbe più rispetto e le proprie tradizioni rispettate e mantenute nel tempo...
e per poter mantenere le vostre tradizioni dovete riallacciarvi almeno in parte alla cultura italiana..
certo che non siete più italiani (forse vi vergognate solo a pensarlo) di sicuro non siete francesi..
se così non sarà tra qualche anno la vostra bellissima lingua corsa (appartenente al ceppo italico) sarà solo un ricordo stampato nelle magliettine per turisti francesi, Mémoire de la Corse..
 u nizzardu
Sàbatu l'11 di Farraghju 2012

[Ignorer]
nissa es francesa come eio so tartaru
giuseppe garibaldi

U vostru nome :


U vostru email :
 (micca publicatu)


Missaghju
Signale embed   Annulà ò
A vostra video sarà affissata sottu à lu vostru post.