90% di a sciarcutteria corsa hè chinese

nuit bleue
Marti l'11 di Ghjenaghju 2011

[Ignorer]
Quessu a sapemu dipoi ani e ani , e vera pe a sciarcuteria, per u casgiu e per tutta a roba corsa, face un pezzu chi i corsi un pruducenu piu nulla. Dopu vi stunati che a ghjente si tecchianu a Quick o a Mac DO, un simu mancu piu capacci di fa roba nustrale, simu divintati una banda di "corpi e di culi" senza ciarbellu chi manghjanu e caganu in francese, a carna purcina chinesa un l'avenu mica solu in corpu ma anc'in lu spiritu.
E mentre che no manghjiemu a merda frustera, i frusteri chi campanu inde noi, cume issa pastora tedesca, ripiglianu e nostre tradizione e rimetanu a a moda ,l'antica baretta misgia, accumudata a l'usu oghjincu.
 ghjaladicciu

[Ignorer]
Bravu nuit bleu . A forza di vulessi assumiglia a l'altri e vince soldi senza travagliu ne simu diventati peghju. Persa a lingua persu u populu
 Arrabbiatu

[Ignorer]
Be vistu cume sempre. Vi Felicitemu pe tutti i vostri articuli.
Di core.
 topupinutuazzezu

[Ignorer]
Quandu parlu di "No Global Pro Local" mi piaglianu pè un scemu ...
 estrimei

[Ignorer]
o topupinutuazzezu ,
i capiscu ! se tu impiegghi parulle ch'omu un capisce......
 anto

[Ignorer]
Ghjè un pessu ch'o cunoscu questu, basta a passa nantu a Balanina e vède i semi immatriculati 29 chi portanu carne purcina e ancu prisutti e lonzi dighja tagliati .Pè cio chi mi cuncerna ogni annu mi facciu u mo porcu casanu .
 nuit bleue

[Ignorer]
Anc'eiu, mi so fatu un purcàghju in sàla di bàgnu !!!!
A mumentu avemu da piatassi per manghja un pezzu di ficatellu.
 Fabien

[Ignorer]
"Persa a lingua persu u populu"

Scusatemi, un so micca prufessore di Corsu, ma "charcuterie", in Corsu, un si dice "salame" ?
Ma forse, salame si dice solu per a sciarcuteria AOC...

imbecille

[Ignorer]
salumeria vi dispiacce ?

sciarcuteria vole di "chair cuite" (explication sur france culture)
in corsica a salumeria un he mica cotta

le jambon de paris si eccu perche chair cuite chi he diventatu charcuterie pour les hommes aux esgourdes ensablées ( français)
 estrimei

[Ignorer]
he secondu i lochi . in Corsica suttana dicenu salamu , inde noi dimmu cherne purcina -ancu s'ella un he cherne fresca -
ma mi pare ch'ellu si duveria a parulla sgiambon quand'omu ammenta u "jambon cuit"
 fantomacciu

[Ignorer]
s'averia da dì "carne purcina" cume hè scrittu sopra, ma tuttu ognunu dice "sciarcutteria".

in paese da l'anziani ùn l'aghju mai intesa di "salame"... mi pare cusi falsu chè "sciarcutteria"...

eppo merda, scrivimu è parlemu cume no vulemu, no ? tutta quessa, ferma lingua corsa nò ?
 LISU
Màrcuri u 12 di Ghjenaghju 2011

[Ignorer]
in li mé loghi si dice ,carné purcina,hé ,si dicé figatelli,salcicciu,prisottu,mizzina(panzzetta)coppa ,lonzzu, ma cio chi mi frastona a mé ghié AOC di a carné purcina .Doppu é vacciné in li paési,avemu da suputa i purceddi in liberta in carrughi di é cità e di i nosti paési,tantti disghuasti di i nostri loghi.Rumatoghié é accidenti di vituré in più di é vacciné ....
 Aiaccinu
Dumenica u 27 di Farraghju 2011

[Ignorer]
AHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAAHAH I CUMMENTU DI "FACEBUCCU" SO MAGNIFICU!!

U vostru nome :

U vostru email :
 (micca publicatu)

Missaghju
Signale embed   Annulà ò
A vostra video sarà affissata sottu à lu vostru post.