u chapelet inkatzidu é i farzi culli....!!!!

punt'e finu
Venari u 16 di Marzu 2012

un studiente in artè di corti si è fatu mina per dui omi a facciè piatè e si sente dapoi stu ghjiornu nanta l'ondé di RCFM un pachèttu di ghjente chi cundana o no, cio chi si è passattu....
éu pensu chi in corsica cié una grandè quatida di prédini... tutti so statti 'choqué' per sta stonda, è vera, chi per i nostri anténadi una stonda cusi li po 'choquer' ma per l'altri??.
è ghjente qui chiamanu a RCFM un so tantu anzianè. è duque mi pongu un'epoche di questionni.
cie cusi tantu mondu chi va a à messa a dumenicha?
per esse un cativu cantérinu, é per anda a fa piacè a mo chachara é a nostri anténadi a dumenicha (micha tutt'è duminichè!!) vi possu di chi un cé tantu mondu tranè i nostri vecchi o piutostu duveria di è nostrè vecchiè! chu tuttu u rispétu chi adiu per elli, chi vanu a a messa.
dopu, travaghliu in una picula osteria, è u veneru si acunccia u pèscu, chi simu un paèse di cristiani.... nè vendu un po... a mezzu a 'l'entrecote et l'escalope pannée!'
dopu so surtittu indè 'boite de nuit 'cumè tutu u mondu è ci si vede odiè parèchia droga,
giovani zitelli titia di colpi è zitellè,
dopu un cié piu rispétu per i vecchi, e i vecchi un rispétanu manchelli i giovani...
dopu n'anta strada, ci si taglia a strada senza pensa sè ci po ésse un zitellu nell'altra vitura o una famiglia.....
e si po cuntinua cusi per un pezzu di tempu...

duque pensu chi odiè simu diventati un bellu paèse di falzi culli e quella tiratta francese dié di sircustenza...
'faite se que je dit mais pas se que je fait'....

guardemuci ind'un spettiu, é dopu lampéremu è petrè a l'altri....

un mi è micha piaciuta tanta sta stonda (u tipu è piu katsudu chi mè) ma per u restu un la feradiu micha vede a a mo chachara nè a i mo zitelli, é un feradiu micha l'apulugia di questa stonda...
per u restu mi n'empipu.

salute a tutti .

U vostru nome :

U vostru email :
 (micca publicatu)

Missaghju
Signale embed   Annulà ò
A vostra video sarà affissata sottu à lu vostru post.