manghinati
Luni u 16 di Maghju 2011
u[Gloria à tè facebook, twitter è tutti l'altri......]u
Cumu si po pensà oghje una seconda campà senza u so iphone, ipad, l'ultimu htc o altru....
Ma tu si scemu!!!! e cumu stà senza respirà, a morte imminenta. Un ridite micca e più facile di scurdassi di i so zitelli chè di u so telefonu.
Ma rivenimu à i nostri affari. Nantu a vostru ghjuvellu tecnologicu avvite incaricatu tutte e vostre applicazione per esse sempre aghjunghje è dinù cusi pudite guardà un oghje annantu à tutti i vostri 'amichi' un si sà mai un casu d'emergenza.....
Un ci volè micca ammancà l'ultimu puttachju, cù quale agjhu vistu l'unu o a nova vittura chè s'hè cumpratu l'altru.... Oh chi bella vità !!!!
Chi gattiva lingua ch'eio so, facebook and friends permette dinù di mantene i cuntatti, di ritruvà veghji amichi o parenti, e què indè u mondu sanu. Iè, Iè!!!!!!
Si avvete à truvà qualchissia, dui 'clic' sopra u vostru 'icone' facebook, scrivite u nome tantu bramatu e incantu di u prugressu a pagina apparisce, cusi megliu chè 'voici' tutta a vita di sta persona qui davantu à voi.
Ma u megliu so i ratratti chi affiuranu a pagina d'accolta, nun so micca si cumè mè avvite rimarcà ma un ci hè chè pezzo annantu a facebook o twitter.... Iè !!!!! Fighjate bè!!!!! Tutti belli, bè spigliati....Cisellatura di moda.
A tutti e tutte celibatarii abbandunate u vostru abbonu à 'meetic' ci so i 'réseaux sociaux' induvè tuttu u mondu è bellu e bravu (e siguramenti annu un solu oghju) ma attenzione simu spessu luntanu di a realità.
Aghju finitu, cumè hè faciule di stà daretu à un ordinatore è criticà ma un aghju micca scrittu per què ma piuttostu per di ch'ellu mi stupisce chè i macagno di a piazzetta un l'annu fattu nanzu à me.
A prestu
Scrive una risposta
|
|