Vutate per u peghju festivale di l'estate

 Zitellu
Venari u 23 di Lugliu 2010

[Ignorer]
Per avè vistu tanti è tanti cuncerti ind'è u cuntinente è in Corsica nustrale, possu dì chì u festivale di Patrimoniu hè u più bellu, è chì hè sempre un mumente di vera musica... Quessu ùn cambia micca dapoi chì a cumenciatu perechje decenie và !
 pichjettu
Venari u 23 di Lugliu 2010

[Ignorer]
Calvi on the rock è a ghjuventù corsa cuntenta di fà cume i francesi in St trop' è di pagà 10 euri una biera calda à nantu à a rena, sirvuta dà una femina prestu sbarcata !
Cùn què simu sicuru chì u populu corsu ùn esiste più...
Ancu di grazia chì - per u mumentu - pudemu sempre fughje i città per raghjunghje i nostri paesi ghjuntu l'istatina.
 Asteriscu
Venari u 23 di Lugliu 2010

[Ignorer]
@ machja i corsi cume mè so stanchi di vede certi corsi fà nice di esse naziunalisti, d'andà à chere voti "pè esse" mere o consigli regiunali.....ed acittà à filusufia di u culunialisimu

Eo mi so mossu abbastanza (cume d'altri...) purtantu ùn ci riesce à piantà nè à vince u culunialisimiu chi ghjè avà forte postu ch'ellu hè difesu pè certi naziunalisti...e cusi !!

Bon'istatina..!! e sorti appena di e to macchje o servaticò..!!
 per ride
Venari u 23 di Lugliu 2010

[Ignorer]
O mà (pè Machja), ti possu dì chì ancu eiu mi sò fattu magagnà chivi, ùn vole dì.
Mi face piacè di magagnà, di vede magagnà ancu e cose ch`e tengu care è po quelle dinò ch'e ùn possu pate.

CI VENGU NANTU À A PIAZZETTA
CHÌ MI PIACE CUSÌ TANTU
A PALESU, CH'ELLA SIA DETTA
A SCRIVU È PO MI NE VANTU
QUÌ MI FACCIU UN'AFFACCATA
PÈ FAMMI UNA RISATA



 estrimei
Venari u 23 di Lugliu 2010

[Ignorer]
o Asteriscu ,
ti vogliu rimpruverà stu cugnumacciu , e... accunsente a so che tu hai scrittu
 corsu
Venari u 23 di Lugliu 2010

[Ignorer]
a carghjisanu

scrivi in grecu o in genovese?

parchi sei abbastanza sottomessu; chi fa chi ci si po fa 1975 !!!!!!!anchassai chi certi hannu cercu di fa calcosa

senza elli oghje a piazzetta saria statu in francese e a corsica i baleari!!!!
 Asteriscu
Venari u 23 di Lugliu 2010

[Ignorer]
un ti parlu solu ti Lingua o Carghjisanu....pensanu francese e votanu e piglianu decisione pè noi....iè ghjè un prublema i strangeri chi scalanu...e chi si stanu dipoi 50 anni,....
 Asteriscu
Venari u 23 di Lugliu 2010

[Ignorer]
@ Estrimei . amicacciu stu cugnome hè "prvucazione" o scherzu....e volenu mustrà è palisà francisazzione di e mente i corsica postu chi i francese ghju,ghjenu ad esse corsi ghjè chi ùn simu più corsi....!!
 estrimei
Venari u 23 di Lugliu 2010

[Ignorer]
l'avia capita ! ma so piu gherbatu per fà e critiche che i cumplimenti.-he per quessa ch'o mi chjammu estrimei-
 Nebbiulincu
Màrcuri u 28 di Lugliu 2010

[Ignorer]
A ME MI PIACE PORTO LATINO è l'altri festivali
 Lione (di Furiani.)..
Ghjovi u 29 di Lugliu 2010

[Ignorer]
A Fiera di i "prighjuneri corsi" di qui e d'altro...ci saria mondu no ?!
 assurdu
Marti u 3 d'Aostu 2010

[Ignorer]
Patrimoniu: alta qualità ma nisun cuntattu di l'artisti di u mondu cu l'artisti di Corsica. (cume'ellu si face in ogni locu inde u mondu). peccatu!

Porto latino: una merda senza nome (manu dibango, kassav; casimir..)

Jazz cervioni: micca male
 Ribella
Luni u 1mu di Nuvembre 2010

[Ignorer]
Esse o un esse , hè a quistione!
I festivalacci,? diciarbellume...e "suvvenzioni."..i solli...à quale , induve vanu?perche?
u sinema dinu..ponu gira qui cu i solli di e so reghjioni...
quelli di a nostra devenu serve pe sviluppa u sinema corsu! ci capiscenu una nerpia, o troppu in e finanze publiche!
Listessu affare pè tutte e linee di u bilanciu finanziariu.
I solli servenu à diciarbella! sempre apena di piu!

U vostru nome :


U vostru email :
 (micca publicatu)


Missaghju
Signale embed   Annulà ò
A vostra video sarà affissata sottu à lu vostru post.