Voi dinù, tumbate una vacca corsa

 Felice
Sàbatu u 10 di Sittembre 2011

[Ignorer]
U merre di Coti Chjavari faria megliu d'occupassi di i prublemi di paillotes, di scrucconi, di maffiosi e di résidences secondaires di a so cumuna

He piu impurtante che e vacche !
 Altore2a
Sàbatu u 10 di Sittembre 2011

[Ignorer]
Antona "u cowboy", boia di i boie
 J G
Sàbatu u 10 di Sittembre 2011

[Ignorer]
Eo qui pigliu u partitu di a vacca
A Corsica un hé micca una terra a vacine mancanu e pianure e si sti poveri animali voganu nantu a i straô hé per ch'elle so famite . Tutte e scuse so bone pe difende u lascia corre ma si certi allevatori so serii ci so chi so malonesti e hé vera cun si sà piu cumu parrassi.

povera vacca impalaficata chi stà arrita per un cascà
povera vacca magra schernita cum'ella mi face pietà
purtantu toccanu a prima apposta per dalli a manghjà
ma a vacca un ne prufita allora a chi ghjoverà
ssa prima di l'infamità
 Nemancu Perride
Sàbatu u 10 di Sittembre 2011

[Ignorer]
Ben chi u statu è l'Auropa lampessinu i solli dappoi 30 anni, a situazione di l'agricultura corsa ùn s'hè manc'appena migliurata, ùn c'hè chè da vede.

Cert'affari so periculosi per a ghjente è vergugnosi per certi, l'alevatori pochi serii, ch'ùn facenu nunda per tene ist'animali inchjiustrati, ghjè vera..

Ma anant'à sta cumuna, cume parechje altre di bor di mare, ci sò cose piu strane a pettu à a legge è moltu più periculose per a Corsica, cume a speculazione, u litturale, a pulluzione.

Ma quessa allora, ci vole à dila: dunque avale forse ci vulerebbe chi i merri chjamenu u populu à piglià l'arme per fà rispetà e legge, induve'andemu?
Beuh, quessu si u travagliu, dumanda à a ghjente di tumba e vacche.
Dumane : i gatti, i ghjali, i sumeri, i scemi, i briaconi, i "fusciati", i goffi...
 u miumese
Sàbatu u 10 di Sittembre 2011

[Ignorer]
Hè sigura chè quandu cullate in paese, truvate una vacca davanti à a vostra casa, face appena stranu. Allora capiscu chì certi possinu tumbà qualchì vacca in paese, ch'elle sò periculose. Mà ch'ellu sia u merre di una cummuna cumu Coti-Chiavari...S'ellu s'occupa solu di e vacche è chì in più di più di quessa lascià i ghjenti fallu...infine, Nemancu Perride hai dettu tuttu.
 machja
Sàbatu u 10 di Sittembre 2011

[Ignorer]
Eiu cunoscu un paese di u Boziu, induve l'eletti di a meria(for di u meru) facenu un cuncorsu di quellu chi tumberà piu vacche, u primu aggiuntu ne ha dighja tombu piu di trente, u sicondu 26, e u tersu a tombu a so diciottèssima a u mesu d'aostu, per l'apertura di a caccia a u cignale, e svaccinàte un si ne vede in paese.
 Vertumne
Sàbatu u 10 di Sittembre 2011

[Ignorer]
Atlantico hè u novu Express ?

http://www.atlantico.fr/decryptage/nombreuses-niches-fiscales-illegitimes-existent-en-corse-179017.html

"Je suis régulièrement agacé, comme beaucoup de gens du nord de la Loire, par le numéro de Caliméro auquel se livrent les Corses. De ce point de vue le musée du colonialisme de Corte me paraît une aberration à laquelle il faudrait mettre bon ordre."
 baccalà vaccalà
Sàbatu u 10 di Sittembre 2011

[Ignorer]
1° Antona hà u so da fà cù e vacche, e pagliotte è i permessi di custruì. Ellu chì hè republicanu, ch'ellu fia rispettà a legge è basta.
2° tumbà l'animali ùn hè manc'à pena un'usu nostru. L'antichi li purtavanu rispettu chì eranu u so stantapane. Diceria dunque :"quessa ùn si face micca", senza cuntà e storie in paese dopu chì l'usu d'avà hè di tumbà dinò l'omi cum'è animali...
3° Cuntate tutti i giovani morti o stroppii per ste strade per via di vaccine. In certi lochi, i "patroni" li lampanu u fenu à bor' di strada. U più bellu esempiu hè a strada vicinu à u ponte d'Altiani. Vi si pare un'affare nurmale? E' quì i merri è i giandarmi ùn li sentite micca chì i "patroni" sò elettori.
4° In certi paesi, castagne ùn ne buscherete più chì quelle chì fermanu, e si manghjanu vacche è porchi. Hè a Corsica "paisana" d'oghje ghjornu... Sarrende è murellle ùn ci ne hè più, è quand'elle ci sò, ùn stanu tantu. In francese si parla di "civisme" è in corsu di "cumunisimu". Serebbe ora ch'ella finisca, nò !!
5° ùn parleremu di e prime chì tandu certi anu da dì ch'è no vulemu tumbà "l'agricultura di l'internu"... S'ella dura cusì, o quell'ò, si parlerà da quì à pocu di "l'agricultura di l'infernu" ...
Eccu, ancu s'ella hà da dispiace à certi, esse "vaccinaghjolu" ùn hè micca solu un meritu per quellu chì campa in paese, hè una custruzzione rispettosa.
Per ciò chì tocca à u bor' di mare, aspettemu dinò u sgiò prefettu chì cappia, quand'ella li pare, permessi à ùn voline più, soprattuttu quandu chì i so servizii ricevenu teleffunate da eletti, di quì o puru "parigini".
In cunclusione: Corsica è Burchinà Fassò, listessa lotta ...
 Bacala par Corsica!
Dumenica l'11 di Sittembre 2011

[Ignorer]
Le manque d'empathie des Corses à l'encontre de l'espece animale me choque beaucoup! Voir les bêtes divaguer sur la route avec des pattes cassées suivies de leurs jeunes veaux affolés, est un triste spectacle. Chasseur Corse ,coeur noir, à force de flinguer les bêtes, ils ne voient plus le vivant mais leur frigo bien garni.
Je precise que je suis Corse, mais ce manque d'évolution me désole.
 cuscienza
Dumenica l'11 di Sittembre 2011

[Ignorer]
o nemancu per ride e vacche elle so corse ! allora lasciale campà nantu a so terra é fala finita ! vai à fà lezioni in altrò . Tu hai tuttu di funziunariu plancatu chi dice vulè fà a revoluzione davanti à to telé. I pastori so pochi serii ??? tu forse si u omu seriu ??? si u primu a criticà, é a toia a prima a meriti ?
 Nemancu Perride
Dumenica l'11 di Sittembre 2011

[Ignorer]
Sò corsu omancu quant'à tutti ste vacche à parechji vaccaghji, è se tu à voli sapè, sò natu à mezu à l'animali, è mi pare d'esse moltu più passiunatu per a terra chè parechji chi si dicenu oghje ' pastori''
Aghjusteraghju, chi pecure n'aghju curatu è muntu, tosu, n'aghju fattu casgiu di u so latte è vaccine n'aghju tombu è manghjatu, l'aghju fattu è datu u fenu, arrizzatu chjudente piu che parechji, è vera dino ch'aghju toccu sta prima per l'alevu.
Eiu, cume parechje di mio antenati, simu passiunati di sta terra, ma avale ci vole à dila certi vaccaghji ùn sò micca serii per lascia e so vacche senza cura.
Per buscassi uni pochi di solli senza fà nunda, sò pronti à lascià tumba à nostra ghjente per ste strade, è quessa ùn pò andà.
Vogliu dinò aghjustà chi per conti meu , ma ùn sò solu à dila, l'aiuti ùn sò mai stati cusi alti è u travagliu di certi cusi pocu.

Per u mio travagliu, credi puru chi pane è cumpane i mi stantu solu è senza vergogna alcuna.
Tu forse si piu seriu che me, ma prima d'accertà affari simuli, cerca quantuque di reflete appena.
 Mimia
Dumenica l'11 di Sittembre 2011

[Ignorer]
eo sô nata in a mandria e allevata a u latte di capra . In i tempi i pastori un ne toccavanu prime e campavanu listessu . So un mi sbagliu a prima un hé ché una prima elettoralista per avé u votu d'uni pochi di stercaghji chi so abastanza maligni pe prufittà di u sistemu clientelistu
 machja
Dumenica l'11 di Sittembre 2011

[Ignorer]
Ma tuttu cio chi si face in Corsica hè elettoralistu, face u pezzu chi i corsi un votenu piu per e so idee e vendenu i so bigliettini di votu per un serviziu, e l'eletti chi a sanu ne prufitanu, prumetendu monde e mare.
 cowboy
Dumenica l'11 di Sittembre 2011

[Ignorer]
Mimia e machja avete raggiò
 adisperatadonnadicasa
Luni u 12 di Sittembre 2011

[Ignorer]
Only a question :

where is Daddy's John -John ???

So veramente adisperata : mi ci vole a so cara imperrucata per ride OUT LOUD !!!!!!!!
 ANTO
Marti u 13 di Sittembre 2011

[Ignorer]
So d'accunsentu in cu Mimia ,i manghjoni chi hannu e vacche (o megliu e plachette di e vacche) pè tucca e prime un so corsi ma scrucunelli cum'ellu ci n'hé oghje appena in ogni loghi
 baccalà baccalà
Ghjovi u 22 di Sittembre 2011

[Ignorer]
Iè, ci sò agricultori in Balagna, in Niolu è in Castagniccia chì sò scrucconi è micca corsi??

U vostru nome :


U vostru email :
 (micca publicatu)


Missaghju
Signale embed   Annulà ò
A vostra video sarà affissata sottu à lu vostru post.