Una serata cù l'anziani di Canta u Populu Corsu

 Eiu dicu
Màrcuri u 1mu di Maghju 2013

[Ignorer]
Di sviluppà iniziative culturale ni so paesi o ni so quartieri. Pè contu meo canta ferma indè quelli chì resistenu ogni ghjornu in a so manera d'esse.
 Eiu dicu
Màrcuri u 1mu di Maghju 2013

[Ignorer]
É nanzi di chjode mi la, l'anziani ani festighjatu i 40 anni, quelli d'oghje l'anu da festighjà cù un discu novu. Y a pas mort d'homme les gars, cool.
 Faterideeghjalline
Màrcuri u 1mu di Maghju 2013

[Ignorer]
Ghjustu un idea cusì, forse chì si chjamanu canta 73 perchè chì ci eranu in 73, è forse ch´elli cantanu e vechje canzone per festighjà sti 40 anni..è cum´è canta u novu hà festighjatu st´anniversariu solu(cf giurnale), elli l''anu festighjatu soli!!!
 Flippu
Màrcuri u 1mu di Maghju 2013

[Ignorer]
Ai dettu qualcosa di bè :

"a tralascera di un terrenu"

Eccu u prublema. Scole di cantu, difesa di l'ambiu, cunfraterne, tradizioni, ricerca, fà campà i nostri paesi, creà...

Avemu abandunatu u terrenu è ci tocca à ripigliallu
 Pettirossu
Màrcuri u 1mu di Maghju 2013

[Ignorer]
U terrenu ùn hè micca tralasciatu ... JPP t'hà una scola di cantu in sartè, PG s'occupa d'amparà a messa à una cunfraterna di ghjuvanni, è s'occupa d'una scola di cantu di pulifunia è un sò micca solu à fà què sò parechji, ci hè ancu à scola di cantu di natale luciani incù i chjuchi è quì ci hè u mondu a possu vi dì, è qualè chì si n'occupanu ? Canta d'avà ? NOOOOO sò i vechji scularu di Natale.. u terrenu ùn ne mai statu abandunatu da canta 73...
 u webmaestru
Ghjovi u 2ndu di Maghju 2013

[Ignorer]
Si pò cuntrastà è tuttu ognunu pò sprime u so parè, ma per piacè circhemu d'evità l'insulte chì ùn portanu nunda.

Di tutte e manere avemu capitu chì ùn seremu tutti d'accunsentu.

À ringraziavvi.
 Une autre
Ghjovi u 2ndu di Maghju 2013

[Ignorer]
I corsi u so micca cusi scemi ,stanu a sente canta quellu di 70 ,di 80 ,di 90,di 2000,di 2010, a musica ,e parole toccanu a tutti secondu a sensiblita d'ognunu ,è chi primura s'elli un so micca bé tra elli.
Canta a mi una canzona sensa fa mi sapé ché tu si fattu di sangue ,di corre ,di anima umana fa mi viaghja nanta a petra in murata chi nimu u feghja perché ella a vulsu stassi quella di tutti o di nimu è chi feghja passa u tempu sensa scurdassi chi a verita un'hé micca fatta da l'omi ,ma di un'idea chi ognunu face soia..
 sardu
Dumenica u 6 d'Utrovi 2013

[Ignorer]
belle canzoni,tutte caratteristiche

U vostru nome :


U vostru email :
 (micca publicatu)


Missaghju
Signale embed   Annulà ò
A vostra video sarà affissata sottu à lu vostru post.