Ùn viderete più i cunduttori di 4x4 di a listessa manera...
E sicura chi cu u 4/4 si guarda a ghjenta da "sopra" ,da n'altu...Spesu ,ancu si nul'hè a regula, i cunduttori di ste vitture so appenuccia tjucchi e cusi si credenu più grandi...i, tntacci!!E e donne!! Ce da vede cume le si cordanu u pettu!! quande l'aspettanu i figlioli(e) davanti a a scuola!!
Tù o scrianzà voli fà vultà u tempu di i calescini è di i sumeri (o i cavalli pè i più ricchi), so belli pratichi sti "Foristradda" comprabe unu ancu tù .
E di chè aghju dà campà eo .... i 4X4 so fatti pè l'omi chi hanu riesciutu micca pè i
looser..sti pinzuttacci so ghjesosi di i corsi.!!
a digu sempre ! quelli chi annu i 4X4 annu qualcosa a pruva !!! a so ignurenza, esiste a traversu e so vitturo ! ma spessu e vitture so ripigliate pe l'organismu di creditu, et spessu manghianu pomi bulliti senz'ogliu e senza buttiru !!!
e chi pensi di e donne ( momossessuale renfrenate ?????
O Hulot u corso, un voglio micca volta a i tempi di i sumeri o di i calescini ma un c'hè micca bisogno davè un 4/4 per marcia ...una vittura hè fatta per cundicce a ghjiente d'un punto a un'altru e micca per sbaccà . Chi n'hè sai ,forse u mi posso crumpà ma so liberu ei spende i mo soldi cume voglio e si per mè ci so' cose più impurtante a fà ,cume a d'esempiu paghà i studi a i mio figliogli e tante cose che nun si vedunu ma chi per mè so più imputanti ....
ava l'hai detta o Mamone,
Aio o zitelli ,un ci vole micca a di che per marca à so reuscita , bisogna à marcià in 4/4 (cume lu dice Rognoni) ...i pinzutti ,cume i corsi ,appenuccia "pijhotti rifatti" ,un so micca ghjelosi perchè faccenu li stessu...e cume lu si dice "ils pêtent plus haut que leur c.." Pensu ch'ognunu facce cume la gli pare ma i sbaconi un facenu micca onore ai nostri valori ,mi si pare!!
È di e donne, belle numarose (ma micca sempre belle), chì anu u 4X4, chì sarianu i so"cumplessi"?
Esse un omu? Vede à l'altri da insù? Imponesi nantu à u stradò? ...
O forse fà vede à tutti chì u maritu t'hà i soldi?
Nulla di cambiatu ind'è a ghjente suprana
Inno ,é a sicurita chi n'é fatte, u 4 X4 una vittura chi po salva una vita ,cun tutti sti scemi chi si piglianu per Fangio.
Scrive una risposta
|
|