piu presidenza , piun merria, a mumenti piu deputatu , voli arruinà u conte di Cala Purcina ?
Era ora chi Corti diventassi un portu di mare !!!
Infini! Hè ora di "Ricunquistà l'internu" : Pianu di sviluppu di a CTC in u 93, infrasata scritta da un certu ... Paulu Giacobbi.
O Pà, hè ora...di metta in opara i to idei.
Pariggi dinò diciarà : infini!! u prublemu corsu scioltu : 60 % di a pupulazioni in menu...
Evviva i tzunami!!
Iè, U MARE IN CORTI! U MARE IN CORTI!!
Ùn ci aviamu mai pensatu.
E cusì puderaghju infine studià tuttu stendu nantu à u mo battellu. A a gara di Corti, u "Bar de la Plage" serà u ben chjamatu!
Venacu ùn averà più bisognu di a so pissina, averà a so spiaghja di rena.
Ripresu da Jean charles Marsili stamane ind'è a so cronica,
nanzu france3 corsica è ancu Torche matin, da quì à pocu v'ete da fà maccagna voi, primu media seriu di a Corsica, da quì à pocu ùn si puderà più dì cunnarii è vi lamparete ind'a pulitica suvitendu u filu di i "mous" versus"durs".
Fate parechje dumande di subvenzione è cummenciate puru à dacci lezzione di murale!
Hè cum'aghiu da fà éiu ? Sé i mio castagni diventanu "cocotiers",cugliraghiu e mio corné,infiné un ci piglimu micca di peura o zitté' . Doppu a u tsunami di é territurialé un mancheria più ché sa catastroffa ! !
Si stu tsunamì ci pudia aiutà à sculunizzà u nostru paese in fendu solu 150000 vittime, forse sarebbe un bèpè u nostru paese....hhahahahahhahah !!!!
s ellu ghjunghje qui u tsunami mare in corti ci ne sara ma noi un socu micca... Ava ci vole a vede se ghjunghje primu a 2012! Basta e catastrofe...lascemu la tranquila sta natura é podasse ch ella stara zitta
Un Tsunami pè Bastia dinù sarebbe bè, pè ssu "Carrughju Dirittu" ùn po esse che una soluzione, chi tanti Karcher pè fà pulizzia....Aiò Mare Tireniu !!! Moviti prestu....!!!
Incu i tsunami pudemu forse vince o Ghjente.. allora ùn si po pruvucà qualchi terramoti..!!
Scrive una risposta
|
|