"Un prophète" d'Audiard : infine un bellu filmu nant'à i Corsi

kostadinovu
Sàbatu u 5 di Sittembre 2009

[Ignorer]
interessante u to cummentu o OBAMO, à ringraziatti di facci sparte a to sperienza.

à principiu, tutti dicianu "avete tortu di criticà senza avè vistu u filmu".

avà ch'ellu hè esciutu, cunfirmeghji dunque ch'ellu ci hè bè un manicheisimu trà i virtuosi musulmani è i cunnacci di Corsi.

ghjè bè, eccu qualcosa chi hà da avvicinà torna appena 2 cummunità in i mesi à vene.
 Obamo
Sàbatu u 5 di Sittembre 2009

[Ignorer]

Nò, nò, aghju incalcatu nantu à un aspettu, quellu di a presenza di un gruppu di musulmani attivi frà l'Arabi in a prigiò, è chì pratendenu d'esse auturità "murale", ma ùn si pò micca dì chì l'Arabi sianu mustrati "megliori" o "virtuosi", sò pessimi anch'elli, ùn ci hè chè gattivi in u filmu!! LOL

Di sicuru l' imaginariu messu in ballu in u filmu ùn pò chè rinfurzà i preghjudicati trà i "Corsi" è "l'Arabi" è nantu à 'sse cumunità in u restu di a pupulazione. I bisogni di u scenariu ùn anu lacatu nisun spaziu di riflessione, di cumplessità : tuttu hè bellu semplice, troppu!
 Pasquale
Luni u 14 di Sittembre 2009

[Ignorer]
Unu chi si capisce qualcosa cui :
http://cdsonline.blog.lemonde.fr/
 Culomba
Sàbatu u 19 di Sittembre 2009

[Ignorer]

D'accordu cù u parè di quellu di u Blog messu in leia da Pasquale Paoli , è uni pochi di cumenti chì vanu in u stessu sensu. Ùn ci hè chè certi baulli di giurnalisti di Corse Matin, RCFM o Corsica (articulu beatu di ammirazione di GXC ) per pensà chì stu filmu hè un "capu d'opera" : nisuna dimensione, nisuna prufundezza, nisuna emuzione, induve hè u capu d'opera? Di i tempi di Mérimée, serianu andati à basgià i pedi di stu cuntafole mezanu etnofolcloristu per mustrà à chì puntu sò "intelligenti"?
 enrico
Dumenica u 21 di Marzu 2010

[Ignorer]
Amici corsi

sono stato a vedere l'edizione italiana del fil di Audiard. La rappresentazione che fa dei corsi è vergognosa!!!Non una parola dei patrioti che sono nelle carceri francesi, i corsi devono essere solo o mafiosi o delinquenti. Corsi e malavitosi arabi delle banlieu sono la stessa cosa per il regista........
Certo si capisce bene che questo film è buono solo per un pubblico francese omologato a pregiudizi che sopravvivono ancora nel terzo millennio.
Dal film poi si intende che le carceri francesi sono popolate esclusivamente da corsi e arabi che il regista accomuna in uno stesso gruppo delinquenziale. Tutto ciò è fortemente offensivo ,possibile che questo regista del cazzo non abbia tenuto conto di questo???
 giulio
Sàbatu l'8 di Maghju 2010

[Ignorer]
salve amici corsi, non riesco a scrivere nella vostra lingua, perdonatemi, ma penso che mi capirete. amo la vostra terra, sono stato sei giorni nel 2000 a scorrazzare soppratutto nei vostri monti e nei vostri boschi ....... mi mancano tanto, com il brocciu e il maialino alla brace, ecc. ecc. Grande la SCALA DI SANTA REGINA, altro che il gran canyon..... spero quest'anno di ritornare, ... da Ponte Leccia ove conosco i Sigg.. Casta. MI RICORDO in una trattoria di Fracardo che un ragazzo apostro' un gruppo di turisti francesi dicendo che li' non era Francia, ma Corsica .... in lingua corsa ... mi ricordo anche la sera del sabato santo a Corte , nel sagrato della chiesa.... ..... basta, troppo bello

U vostru nome :

U vostru email :
 (micca publicatu)

Missaghju
Signale embed   Annulà ò
A vostra video sarà affissata sottu à lu vostru post.