Un piston pè u Vaticanu

 ANTO
Luni u 18 di Marzu 2013

[Ignorer]
Cusi pudera fa ancu di piu u venachèse !
 Calvoise
Luni u 18 di Marzu 2013

[Ignorer]
Santu Paulu.
 Calvoise
Luni u 18 di Marzu 2013

[Ignorer]
Paulu campava à u seculu quartu. Era un simplicione. Li dicianu chì a moglia avia un omu, ellu ùn a credia. Un ghjornu, vultendu à bon'ora da u travagliu, l'hà trovi inseme. "Occupati d'ella è di i zitelli - disse à l'omu -, per mè, mai più mi viderete". È partì. Si ne andò in u desertu à truvà u famosu Santu Antone. Quellu li disse: "À 60 anni, sì troppu vechju per fatti frate", è ùn ci fece più casu. Ma Paulu ùn si alluntanò. Quandu Antone si indinuchjava, ellu dinù si indinuchjava. Quand'ellu manghjava, o beia, ellu manghjava, o beia. È quandu Antone vituperava contru à Satanassu, ellu mughjava ancu di più.
Dopu à quindeci ghjorni di isse finzioni, Antone l'hà permessu di stassine in una grotta accantu à a soia è, durante un annu, u preparò à a vita spirituale.
Paulu ricevì tante grazie da u Signore chì diventò u rimitu u più celebre di a Tebaide duv'ellu serebbi mortu u 10 ghjennaghju di l'annu 341. (source corsenetinfos.fr)
 chardasso
Luni u 18 di Marzu 2013

[Ignorer]
in tutti i culi stu Paul......
 u diavule
Luni u 18 di Marzu 2013

[Ignorer]
Quessa era nanzu di fa a pulitica ,ié perché chi ci vole avé a fede per fa a pulitica in corsica.In fattu a pulitica hé a riligione. di i corsi ,avemu u nostru santu.

U vostru nome :


U vostru email :
 (micca publicatu)


Missaghju
Signale embed   Annulà ò
A vostra video sarà affissata sottu à lu vostru post.