Ùn ci lasceremu micca fà ! 21 grani di demucrazia
@Cumpà : hai a raggione mà sti dui carnavà a meritta quantunque ;-)
U Palatinu
Poi esse rassicuratu o Cumpà ; chì aviu capitu capunanzu ch'e ùn ci era nisuna gattiva intenzione da tè. D'altronde, u cugnome, incù a so significazione, hè assai spartu, è hè nurmale (hè dinù un pocu per quessa chì l'aghju abbandunatu). S'e t'avii sceltu di scrive sott'à u cugnome di "Louis Fulbolk", podasse chì mi seriu postu qualche questione, perchè, incù un cugnome simile, ci vurria veramente fàllu à posta. :-D
In più di què, aghju lettu qualchiduni di i to missaghji (forse micca tutti), è u mio puntu di vista hè assai vicinu di u toiu ; in poche parole, sò d'accunsentu cun tè. Infine... di tute manere, essendu eiu un gran'monta sega, a manera a più sicura d'identificà un missaghju di mè hè ch'o mettu sempre un ligame versu almenu unu o l'altru di i mio siti. ;-) Cuntr'à i maldicenti "Corsi"
@ Cumpà: Un socu ne un Appietto, ne un avucatu. Dicu ghjustu cio ch'aghju intesu, è chi pari più chi ghjustu.
@ 21 grani di demucrazia: Mi pari chi tu sè più inteligenti ch'à noi, alora ti lascemu parlà solu parchi à to riflessioni bestia. Parechji famigli t'anu u dolun ancu oghji alora chi faci quasgi 20 anni chi s'hè passatu. 21 grani di demucrazia
"Soulignant la force de la marche collective d’un peuple il cite en exemple le travail exemplaire des associations de défense de l’environnement." (cunferenza di stampa FLNC juillet 2012) quant'à me l'Appietto" anu da campà un bellu fait-divers cusi puderemu discurà ancu di più :-)
Fica tilu bè nel fondu in cala di ficu
Cuntr''''à i maldicenti "Corsi"
"E po, aviti assistati à cio chi s'hè passatu pà dì chi si pinzutacci aviani raghjiò ? Ci voli chi stemi uniti cuntr'à l'opressori, cuntr'à à u statu francesu chi voli cà una cosa, inbastardicci i Corsi, è pigliassi i nostri tarreni, à tarra di i nostr'antichi." Devu palisà qui chi una cunnaria simuli ùn l'avia mai intesa...(fora di José Rossi tandu, par impedì u statu di sfà una "paillote" di u so amicu). Tu ni chjami à l'unità naziunali contru à una vichjaredda è una donna cu u so ziteddu chi mettani in priculu un 'imtrapresa Corsa. Eppò dino tu dici: "Alora farii megliu à lagà st'affara pà à ghjustizia". Tu ò amicu ùn sei micca Aiaccinu, parchi tutt'ugnunu sà chi " chi t'hà dinaru è amicizii torci u nasu à a ghjustizia", è sappia chi i bastardi ùn semu no! giuseppe- Firenze
il "rispettu" per la propria terra non esiste più, in nessun luogo
J G
Aghju 72 anni , so aghju bisogu o a voglia di passà custindi e che tu mi voglie scuzzulà ti metteraghju a pistola sottu a u nasu per vede se tu si cusi curagjosu o se tu ti cachi in u pantalone davanti a una vecchja ! si un corsu a ghjittà a i porci ! un si che un male amparatu chi in piu d'esse un ebreu vole ancu avè ragiô
ie un ebreu in i tempi si dici di quaichisia c'un avia rispettu per nimu Scrive una risposta
|
|