Ùn ci lasceremu micca fà ! Cumpà
@ Cuntr''''à i maldicenti "Corsi" : postu che tu i difendi senza cuncessione, saria bé di sapé sé tu sé "appietto", u so avucatu... Ai raghjone facenu cio ch'elli volenu in i so lochi, ma a piaghja e u chjassu un l'appratenu micca
@ U Palatinu : un avia micca fattu casu pa u cugnome, ai capitu chi un ci era nisuna gattiva intenzione di a mio parte... @ 21 grani di demucrazia : He véra chi l'assassiniu di u prifettu ha assai fattu avanzà a corsica... U Palatinu
Poi esse rassicuratu o Cumpà ; chì aviu capitu capunanzu ch'e ùn ci era nisuna gattiva intenzione da tè. D'altronde, u cugnome, incù a so significazione, hè assai spartu, è hè nurmale (hè dinù un pocu per quessa chì l'aghju abbandunatu). S'e t'avii sceltu di scrive sott'à u cugnome di "Louis Fulbolk", podasse chì mi seriu postu qualche questione, perchè, incù un cugnome simile, ci vurria veramente fàllu à posta. :-D
In più di què, aghju lettu qualchiduni di i to missaghji (forse micca tutti), è u mio puntu di vista hè assai vicinu di u toiu ; in poche parole, sò d'accunsentu cun tè. Infine... di tute manere, essendu eiu un gran'monta sega, a manera a più sicura d'identificà un missaghju di mè hè ch'o mettu sempre un ligame versu almenu unu o l'altru di i mio siti. ;-) Cuntr'à i maldicenti "Corsi"
@ Cumpà: Un socu ne un Appietto, ne un avucatu. Dicu ghjustu cio ch'aghju intesu, è chi pari più chi ghjustu.
@ 21 grani di demucrazia: Mi pari chi tu sè più inteligenti ch'à noi, alora ti lascemu parlà solu parchi à to riflessioni bestia. Parechji famigli t'anu u dolun ancu oghji alora chi faci quasgi 20 anni chi s'hè passatu. Fica tilu bè nel fondu in cala di ficu
Cuntr''''à i maldicenti "Corsi"
"E po, aviti assistati à cio chi s'hè passatu pà dì chi si pinzutacci aviani raghjiò ? Ci voli chi stemi uniti cuntr'à l'opressori, cuntr'à à u statu francesu chi voli cà una cosa, inbastardicci i Corsi, è pigliassi i nostri tarreni, à tarra di i nostr'antichi." Devu palisà qui chi una cunnaria simuli ùn l'avia mai intesa...(fora di José Rossi tandu, par impedì u statu di sfà una "paillote" di u so amicu). Tu ni chjami à l'unità naziunali contru à una vichjaredda è una donna cu u so ziteddu chi mettani in priculu un 'imtrapresa Corsa. Eppò dino tu dici: "Alora farii megliu à lagà st'affara pà à ghjustizia". Tu ò amicu ùn sei micca Aiaccinu, parchi tutt'ugnunu sà chi " chi t'hà dinaru è amicizii torci u nasu à a ghjustizia", è sappia chi i bastardi ùn semu no! Populu sumerone!
Ripigliu : "..... u mercuri 15 d'agostu, per a festa di l’Assunta, i citadini d'Aiacciu v'invitanu à fà merendella nantu à piaghja di Cala di Fica. Venite numerosi in famiglia apprupriavi di novu stu pezzu pùblicu di a nostra terra corsa"
giuseppe- Firenze
il "rispettu" per la propria terra non esiste più, in nessun luogo
J G
Aghju 72 anni , so aghju bisogu o a voglia di passà custindi e che tu mi voglie scuzzulà ti metteraghju a pistola sottu a u nasu per vede se tu si cusi curagjosu o se tu ti cachi in u pantalone davanti a una vecchja ! si un corsu a ghjittà a i porci ! un si che un male amparatu chi in piu d'esse un ebreu vole ancu avè ragiô
ie un ebreu in i tempi si dici di quaichisia c'un avia rispettu per nimu Scrive una risposta
|
|