U top 10 di i risultati di dittatori Jacku
100% di i voti, ùn hè micca veramente nurmale....
u lottò corsu
Un poste au Conseil Général, à la mairie, dans un office, dans un cercle ?
100% des votants ont tenté leur chance... pole
aghju capitu ava perche e strade di rusiu e zuani so cusi gattive...un avete micca fattu u "vote utile" cume li dicenu certi merri!
Zorro di Bastìa
100 % di i voti per Giaccobi ....
Una volta di più, L'Alzi hè veramente un paese disferente di l'altrI... birribichju
ma quale hè chì parla di "sistema"? A Corsica hè un paese demucraticu, l'avete vista, sopr'à tuttu in i paesi diserti di Castagniccia.... ùn sò più elezzioni, simu à ghjucà à "tac o tac" o à "monopoly"...
Mamone
" un si sà mai , si po avè bisognu", avete ragione ...i sachittaghji so tutti di surtita in periodu d'elezzioni . Povera Corsica!! A Castagniccia facce parlà d'ella e micca sempre in bè ...issa regione di duve le so partite e prime ribellioni contru i genuvesi...Casabianca , u so cuventu induve P.Paoli a fattu e so prime cunsulte !! A crede chi l'omi e e donne corse di quell'epuca si tenevanu più "diritti" e eranu più fieri!!
stumacatu
Hè pecatu à dilà ma ci capimu pocu in puliticà e valemu pocu... e basta !
Mamone
U casu di Calinzana hè incridile e purtantu veru, secondo cio che lu ricorda" Indianwarrior" e à ellu solu, stu casu , ci provà chi certi corsi so pocu pulitizadie purtantu votanu!! Semu pediù che e " republice bananiere" !!
paisanu
d'accordu cun l'articulu ma un dite più "pè u tale ..." ma " per u tale .." , o allora dite "pè te o pè me" ? à a radio aghju intesu ancu megliu : "hà fattu dece pè centu .." . "pè" si dice solu in certi casi , si sente à l'arrechja .
Buvone
@ mamone
" un si sà mai , si po avè bisognu", chè dinu un'espressione di l'antichi, " po ghjuà " Cusi , pensanu qu'elli chi cercanu, "une belle place" è dopu, u deluviu .... si sbrugleranu .....l'altri. ANTO
Hé sempre sata cusi :ci sò chi paganu i so dèbiti pè i servizi resi ,e ci so chi speranu avè una piazza a u cunsigliu regiunale o generale,senza cunta quelle di e camere di cummerciu o di l'uffuzi regiunali .Ghjè cio chi si chjama u clanismu in tuttu u so splendore ancu si certe candidate si nè difendenu .E dopu venenu a muntacci a sega in cu 'u "cambiamentu ghjè ava ".Ghjé cio chi si trova indè republiche "bananeshe " ni piu ni mènu !
mamone
@ buvone...cunoscu "per ghjuà " , certu,l a spressione hè più antica, ma oghje si sente spessu "avè bisognu" chi ghjè traduttu da u francese , ma u corsu , pate di l'influenza di u francese cume u francese pate di quella di l'inglese . Ne sentite assai di "fulminanti" per" allumette "?...purtantu aghju spessu intensu babbone,di issa parola.
..".e dopu a u diluviu,si sbrugliaranu"] buvone
@ mamone
avà pé parla u corsu, ch'vole parla cusi, "O fraté, mi ne collu au village, mais cu tutti ces pinzuti, qui roulent nanta e route !! c'est le bordel ! Bon allez , avà, basta, j'arrete , mi mi so cuntaminatu, mettu una parolla nantu duie in francese ..... Pè fisce , aghju digia messu su cummentariu. Ma u ritratu mi fa pensà a i l'elleti chi so cumu i rè neri chi vendianu i schavi pe spechii o palline di culori! Elli è tant'altri vendanu a keurse pe cumpra 4x4 e altru connerie ! Mamone
@ buvone , so d'accordu cun voi , u vostru paragone cui neri mi piace e hè vera chi ci n'hè certi chi venderebbenu a Corsica ( e ancu e mamme ) per cumpra un 4x4, per sucica a natura . U modu di parla , in mischiendu francese e corsu mi face pensa à u"beur" chi li parlanu l'arabi (,mezzu fancese , mezzo arabu)!! Un c'hè più un palmu di nettu...e a " Keurse" va male!!
Scrive una risposta
|
|